AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #1 Skrevet 12. juni 2022 Så jeg har et problem. Kjæresten min er som Amber Heard - blir gal av og til på grunn av supersmå ting, for eksempel hvis hun ber meg måle en vegg for henne og jeg sier at jeg skal gjøre det om 5 min (fordi jeg leser avisen) begynner hun å skrike alle slags uanstendige anklager og det eskalerer nær fysisk mishandling. Jeg forstår at hun har problemer og jeg vet ikke hvordan jeg skal håndtere det - jeg prøvde noen forskjellige tilnærminger, men hun trenger en ekspert:/ Uansett, jeg har gitt opp og jeg vil bare ha henne ut av heisen min. problemet er at hun bor i leiligheten min og nekter å flytte. Leiligheten er min og jeg betaler for alt. Noen som har noen anelse om hvordan jeg kan få henne ut av hjemmet mitt? (Jeg vil ikke ringe politiet. Jeg håper det ikke kommer til det) Anonymkode: 20117...176
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #2 Skrevet 12. juni 2022 Har hun familie i nærheten? Du kan ringe de? Eller gi henne et forvarsel. «Jeg ønsker ikke fortsette i et forhold med deg mer. Og jeg ønsker at du flytter ut fortest mulig. Tar du meg ikke seriøst, kommer jeg til å ringe din familie først. Deretter politiet, hvis ingenting skjer. Håper selvfølgelig at jeg slipper å ringe dem. Du har 2 mnd frist på å flytte ut permanent.» Anonymkode: 23629...d46 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #3 Skrevet 12. juni 2022 Pakke alle ting, sette det ut og skifte lås? Anonymkode: 53f94...bff 1
John_J Skrevet 12. juni 2022 #4 Skrevet 12. juni 2022 (endret) Hei, jeg er veldig takknemlig for svarene og viljen til å hjelpe. Sist gang hun freaket ut var i dag, og jeg fortalte henne at hun kan flytte til noen venner eller til foreldrene hennes. Jeg sa også at jeg kan ringe foreldrene hennes. Hun nekter å flytte til vennen sin (hun har 1 venn her i byen). Foreldrene hennes er skilt og bor nordpå. Når det gjelder å flytte til dem, hylte hun at hun måtte bli her på grunn av skolen og jeg burde aldri ringe dem... Jeg kommer godt overens med faren hennes og kunne ringe ham, men jeg har ingen anelse om hva jeg skal spørre ham om. Angående "lås døra forslaget" er det mulig. Jeg har 2 låser i døren min, og hun har bare nøkkel til 1 lås. (Vi låser aldri den andre låsen.) Det er mulig å gjøre dette, men hun vil sannsynligvis bli helt gal og angripe døren med det hun kan finne og skrike ut de verste anklagene hun kan komme med. Vold, narkotika, voldtekt - gud vet. Hun har ingen grenser når hun ikke får viljen sin. Det er som om hun forvandler seg til en helt annen skapning.:( Endret 12. juni 2022 av John_J
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå