AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #1 Skrevet 12. juni 2022 Jeg har kjæreste. Å vi har vært sammen såpass lenge nå at jeg har ikke noe problem med å gå på do osv med han i hus, og det er 'pytt pytt' hvis man er uheldig å slipper en liten fis osv. MEN en ting jeg ikke fikser er hvis jeg har hatt en dag hvor jeg har mye luft i magen f eks og bare går å gasser hele tiden føler jeg. Da klarer jeg bare ikke å dele seng med han å ligge der å slippe meg. Og kan jo heller ikke holde igjen. Dette skjer jo ikke super ofte selvfølgelig. Men har av og til dager hvor jeg stresser og tar litt dårlige matvalg og da kan man jo bli litt uvel i magen. Og diaré, en gang fikk jeg en ordentlig sjau. Satt på do og det kom de sykeste lyder fra ræva. Da måtte jeg bare be han dra hjem for det ble bare for mye for meg. Følte meg heller ikke veldig bekvem med å legge meg ved siden av han i senga når jeg var rammet av diaré og neste bombe kunne komme når som helst. . Hvordan løser dere samboere dette? Dere som kun har en seng i leiligheten og ikke kan forflytte dere over på et annet rom på ekstra gassete/ prompete kvelder? Eller diaré Anonymkode: cd3c2...b18
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #2 Skrevet 12. juni 2022 Vi har begge ibs, vi tar hensyn med fising, diaré etc, men vi stresser heller ikke. Vi sier bare oi, i dag er jeg litt dårlig i magen. Vi lager bla magevennlig mat. Iblant ler vi litt om det kommer en fis. Anonymkode: cf974...965 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #3 Skrevet 12. juni 2022 Vi løser det med at vi lever som vanlig. Bare beklager for at jeg er litt råtten i magen i dag, han sier det går fint og at han skal finne frem neseklypa (tull åpenbart). Er det diaré så gir vi beskjed om at det er forbudt å røre rumpa akkurat nå. Anonymkode: e767c...316 4
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #4 Skrevet 12. juni 2022 Vi gjør det vi må. Ingenting er flaut eller holdes tilbake, når det må gjøres. Men vi blir ikke akkurat med hverandre på do. Og vi kan klage over drittlukt hvis det er skikkelig ille. Gift i 13 år. Anonymkode: e830c...fc3 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #5 Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi løser det med at vi lever som vanlig. Bare beklager for at jeg er litt råtten i magen i dag, han sier det går fint og at han skal finne frem neseklypa (tull åpenbart). Er det diaré så gir vi beskjed om at det er forbudt å røre rumpa akkurat nå. Anonymkode: e767c...316 Men kunne du ikke helst tenke deg å legge deg i fred på et rom hvor det bare er deg på slike kvelder hvor du kjenner at det kommer til å bli mye fising? Hvor du på en måte bare kan slippe deg løs uten å ta hensyn til noen? For sånn er jeg, kunne absolutt ikke tenke meg å ha kjæresten ved siden av meg da Anonymkode: cd3c2...b18 1
KristinF Skrevet 12. juni 2022 #6 Skrevet 12. juni 2022 Løser det med at begge to er fri til å gi slipp på alt uanseet når eller hvor. Vi fjerter i store kvanta sammen, men vi er voksne og derav kunne vi ikke brydd oss mindre. Har jeg diaré, ja så har jeg det da. Ingenting å lage noe big deal av. 3
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #7 Skrevet 12. juni 2022 Jeg dissekerer prompene. Kaller det for grønnsakspromp, som minner meg om kokt brokkoli som har ligget i kjøleskapet. Anonymkode: 3fdb0...217
-Missi- Skrevet 12. juni 2022 #8 Skrevet 12. juni 2022 I utgangspunktet er ikke dette noe som var et problem når jeg var samboer men vi hadde et gjesterom som var like ved badet der den som var dårlig la seg for å ikke smitte den andre. Men da tenker jeg på diare/oppkast omgangssyke liksom. 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #10 Skrevet 12. juni 2022 Jeg slipper ikke luft verken i samme rom eller i senga med mannen min. Så ekkelt. Anonymkode: 902c1...40f
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #11 Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Men kunne du ikke helst tenke deg å legge deg i fred på et rom hvor det bare er deg på slike kvelder hvor du kjenner at det kommer til å bli mye fising? Hvor du på en måte bare kan slippe deg løs uten å ta hensyn til noen? Anonymkode: cd3c2...b18 Det er vel bare å åpne vinduet? Kunne ikke ramlet meg inn å ikke dele seng bare fordi jeg hadde litt luft i magen. Da er man ganske...fisefin 🙃 Kjenner mer på å ville være aleine om jeg er utslitt etter jobb. Pluss mens, men akkurat med min kjære er jeg ok ned mensen faktisk. Anonymkode: cf974...965 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #12 Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg slipper ikke luft verken i samme rom eller i senga med mannen min. Så ekkelt. Anonymkode: 902c1...40f Hva gjør du hvis du måå fise da? Ligger du der og holder deg? Du kan være sikker på at du slipper fiser i søvne. Anonymkode: ea8d0...2ae 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #13 Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg har kjæreste. Å vi har vært sammen såpass lenge nå at jeg har ikke noe problem med å gå på do osv med han i hus, og det er 'pytt pytt' hvis man er uheldig å slipper en liten fis osv. MEN en ting jeg ikke fikser er hvis jeg har hatt en dag hvor jeg har mye luft i magen f eks og bare går å gasser hele tiden føler jeg. Da klarer jeg bare ikke å dele seng med han å ligge der å slippe meg. Og kan jo heller ikke holde igjen. Dette skjer jo ikke super ofte selvfølgelig. Men har av og til dager hvor jeg stresser og tar litt dårlige matvalg og da kan man jo bli litt uvel i magen. Og diaré, en gang fikk jeg en ordentlig sjau. Satt på do og det kom de sykeste lyder fra ræva. Da måtte jeg bare be han dra hjem for det ble bare for mye for meg. Følte meg heller ikke veldig bekvem med å legge meg ved siden av han i senga når jeg var rammet av diaré og neste bombe kunne komme når som helst. . Hvordan løser dere samboere dette? Dere som kun har en seng i leiligheten og ikke kan forflytte dere over på et annet rom på ekstra gassete/ prompete kvelder? Eller diaré Anonymkode: cd3c2...b18 Når samboerskapet var ferskt, så syntes jeg det var ubehagelig å ha luft i magen og gå på do. Men jeg måtte til slutt bare la det stå til. Hvis ikke hadde jeg endt opp med konstant mageknip og høye skuldre. Man blir mer avslappet etterhvert som tiden går og man blir tryggere på hverandre. Slike ting som du nevner er jo helt menneskelig og noe alle gjør. Det går seg til. Anonymkode: bf302...d71 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #14 Skrevet 12. juni 2022 En gang spiste han 450 gram cheese doodles på en kveld, fisen hans sitter igjen i soverommet 4 år etter. Så vi ligger fortsatt på samme rom. Anonymkode: ad7ab...c6a 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #15 Skrevet 12. juni 2022 Noen ganger legger jeg meg på gjesterommet hvis jeg er skikkelig råttent i magen. Men det er fordi jeg selv lager stress av det, ikke føler meg komfortabel med å prompe høyt og ligge å stinke ut rommet. Andre ganger hvis det bare er litt promp bryr jeg meg ikke. Han promper selvfølgelig også, men ikke så mye. Anonymkode: 8472d...37a
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #16 Skrevet 12. juni 2022 Null stress. Gjør det jo ikke ved middagsbordet, når vi har besøk osv. Men er det bare oss hjemme sammen, så promper vi begge to. Tok litt tid før jeg klarte det, var så ille i starten at jeg lå på sofaen noen netter jeg hadde luftsmerter. Anonymkode: 86a22...038 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #17 Skrevet 12. juni 2022 Jeg løfter dyna hans og fiser under den, så fniser vi som småbarn begge to. Vi begge gjør nummer to med den andre på badet med oss uten problem. Da ser vi hverandre dypt inn i øynene og sier: «så romantiske vi er» Anonymkode: 98c3d...37c
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #18 Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva gjør du hvis du måå fise da? Ligger du der og holder deg? Du kan være sikker på at du slipper fiser i søvne. Anonymkode: ea8d0...2ae Går på do. Kan ikke tenke meg noe mere respektløst. Selvfølgelig har man flatulens i søvne, da er man jo ikke bevisst. Anonymkode: 902c1...40f
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #19 Skrevet 12. juni 2022 Det virker som om fisen tar stor plass i enkelte husholdninger🙈😆. Jeg fiser aldri foran mannen. Kanskje jeg er ekstra heldig, for det er aldri et problem her😅 Hvis jeg må, gjør jeg det et annet sted😆 Anonymkode: 40f2c...901
Dr. Lanke Skrevet 12. juni 2022 #20 Skrevet 12. juni 2022 Ta deg en halvtimes løpetur, og kom tilbake fri for luftlommer i tarmene. De du møter på veien får seg bare en god latter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå