AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #1 Skrevet 12. juni 2022 Hvor ofte ønsker dere menn å pule? tenker da på dere som har små barn og travel hverdag. Og klarer dere å se realiteten med at det ikke er mulig mange ganger pr uke? Eller klarer dere å godta med 1-2 ganger i uken uten at dere er pottesure? mannen min blir så sint og frustrert , og klikker hvis jeg har mensen og ikke har lyst å pule… kjenner jeg blir helt sliten av alt det maset og at hele livet hans bare skal dreie seg om sex.. vet ikke hvor lenge jeg holder ut… men samtidig så er ikke gresset noe grønnere på den andre side , derfor lirer jeg på om det i det hele tatt finnes menn som er fornøyd med 1-2 ganger i uken og godtar at man ikke har lyst de dagene man har mensen? Finnes det menn som klarer å se glede i livet , uten at det er relatert til sex? Anonymkode: 4bd7c...72e
Tomas77 Skrevet 12. juni 2022 #2 Skrevet 12. juni 2022 Kan selvfølgelig bare svare for meg selv men mer enn 2 ganger i uka blir det sjelden tid til. Når barna er lagt er det viktig med vonsentid og det er mer enn bare puling. 4 5
M1979 Skrevet 12. juni 2022 #3 Skrevet 12. juni 2022 1-2 ganger i uka som småbarnsforeldre er innafor for meg ihvertfall. Jeg er fullstendig utkjørt i den livssituasjonen vi har med små barn, så tid til søvn er også viktig. 3
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #4 Skrevet 12. juni 2022 2-3 ganger om dagen. Anonymkode: f6da4...c5d 4
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #5 Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvor ofte ønsker dere menn å pule? tenker da på dere som har små barn og travel hverdag. Og klarer dere å se realiteten med at det ikke er mulig mange ganger pr uke? Eller klarer dere å godta med 1-2 ganger i uken uten at dere er pottesure? mannen min blir så sint og frustrert , og klikker hvis jeg har mensen og ikke har lyst å pule… kjenner jeg blir helt sliten av alt det maset og at hele livet hans bare skal dreie seg om sex.. vet ikke hvor lenge jeg holder ut… men samtidig så er ikke gresset noe grønnere på den andre side , derfor lirer jeg på om det i det hele tatt finnes menn som er fornøyd med 1-2 ganger i uken og godtar at man ikke har lyst de dagene man har mensen? Finnes det menn som klarer å se glede i livet , uten at det er relatert til sex? Anonymkode: 4bd7c...72e Du har ikke akkurat skutt gullfuglen. Selvfølgelig finnes det menn som har et luv utenom i høyet. De fleste voksne har et avbalansert forhold til sex, og ingen som er voksne i hodet blir sure når dama har mensen. Ærlig talt. Skjønner godt at du blir lei, noe så turnoff som sutrete guttunger... Anonymkode: 13bc4...ace 3 4
Voksenmann Skrevet 12. juni 2022 #6 Skrevet 12. juni 2022 Når ungene var små ble det vel et snitt på 1-2 ganger per uke. Nå som de er store 4-6 ganger per uke. 3
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #7 Skrevet 12. juni 2022 Høy sexlyst vs lav - den uendelige kilden til smerte. For begge, men mest for den med høy. Lesson learned for meg, finn deg en du matcher med lystmessig, eller lev for evig i frustrasjon. Og bli shamet her selvfølgelig 😂😂😂 Anonymkode: 348a6...3e4 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #8 Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Du har ikke akkurat skutt gullfuglen. Selvfølgelig finnes det menn som har et luv utenom i høyet. De fleste voksne har et avbalansert forhold til sex, og ingen som er voksne i hodet blir sure når dama har mensen. Ærlig talt. Skjønner godt at du blir lei, noe så turnoff som sutrete guttunger... Anonymkode: 13bc4...ace Ok, takk, egentlig godt å høre vi begynner å nærme oss 40 -årene og har 3 barn.. så føler ikke han kan skylde på han er unggutt lenger heller 🤪 Anonymkode: 4bd7c...72e 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #9 Skrevet 12. juni 2022 Minnet meg om eksen som tok til tårene fordi han mente at gutter i forhold fortjente sex hver dag. Det var så usexy. Anonymkode: 183d7...9ca 2 2
AnonymBruker 42 Skrevet 12. juni 2022 #10 Skrevet 12. juni 2022 (endret) Nå har ikke jeg småbarn med selvpåført og åpenbar travel hverdag (thÆnk GOD 🙏), men jeg vil si at at annenhver/.tredje er sånn ca. "optimalt" for meg, og i min situasjon... Med småtroll og påfølgende "stressende och hektisk hverdag" ser jeg for meg at en dag i uken/annenhver uke er nok 😅 Har faktisk utrolig store vanskeligheter med å sette meg inn i den "situasjonen" (derfor er jeg ikke der), men er ikke umulig at gang i måneden er mer enn nok - for alt jeg vet Hadde forøvrig lett stått over mensen-sex, om det var "lov" - men all erfaring tilsier at om det er en eneste gang i helvete man bør/må stille opp - så er det da ( dvs. om man ikke er keen på trøbbel ) Endret 12. juni 2022 av Beeblebrox 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #11 Skrevet 12. juni 2022 Eh.. har nada behov for å pule egentlig. Kan godt gå ukesvis mellom hver gang for min del. Man puler jo uansett kun med partner av mangel på å kunne pule noen nye deilige spennende folk. De fleste kvelder hadde det gjerne holdt med en runk istedet. Anonymkode: 8ba9d...c86
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #12 Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Minnet meg om eksen som tok til tårene fordi han mente at gutter i forhold fortjente sex hver dag. Det var så usexy. Anonymkode: 183d7...9ca Haha. Hadde gått på dagen. Stort værre turn off finnes knapt. Anonymkode: 0e121...4a3 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #13 Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Minnet meg om eksen som tok til tårene fordi han mente at gutter i forhold fortjente sex hver dag. Det var så usexy. Anonymkode: 183d7...9ca Ja, det har skjedd her også faktisk… tenkte han bare hadde en ekstra dårlig dag 🙈 Anonymkode: 4bd7c...72e
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #14 Skrevet 12. juni 2022 Beeblebrox skrev (34 minutter siden): Nå har ikke jeg småbarn med selvpåført og åpenbar travel hverdag (thÆnk GOD 🙏), men jeg vil si at at annenhver/.tredje er sånn ca. "optimalt" for meg, og i min situasjon... Med småtroll og påfølgende "stressende och hektisk hverdag" ser jeg for meg at en dag i uken/annenhver uke er nok 😅 Har faktisk utrolig store vanskeligheter med å sette meg inn i den "situasjonen" (derfor er jeg ikke der), men er ikke umulig at gang i måneden er mer enn nok - for alt jeg vet Hadde forøvrig lett stått over mensen-sex, om det var "lov" - men all erfaring tilsier at om det er en eneste gang i helvete man bør/må stille opp - så er det da ( dvs. om man ikke er keen på trøbbel ) Haha, måtte le av siste avsnitt 🤣 du høres hvertfall ut som en fornuftig og omtenksom mann 😍 Anonymkode: 4bd7c...72e
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #15 Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): du høres hvertfall ut som en fornuftig og omtenksom mann 😍 Fornuftig kan jeg dessverre itte skryte på meg, og selv en del av "omtanken" kommer i "selvbevaringens navn" og egeninteresse - så synes jeg en "omtenksom" er vel fortjent, og ingen burde kunne ta i fra meg en slik smukk "tittel" Tack, snÆlla Anonymkode: c02e7...227
AnonymBruker 42 Skrevet 12. juni 2022 #16 Skrevet 12. juni 2022 (endret) ^Aner ikke hvorfor den ble AB, men jeg er tacksam for alle "komplimenter", uansett hvor små (eller om de stemmer) 😄 Endret 12. juni 2022 av Beeblebrox
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #17 Skrevet 13. juni 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvor ofte ønsker dere menn å pule? tenker da på dere som har små barn og travel hverdag. Og klarer dere å se realiteten med at det ikke er mulig mange ganger pr uke? Eller klarer dere å godta med 1-2 ganger i uken uten at dere er pottesure? mannen min blir så sint og frustrert , og klikker hvis jeg har mensen og ikke har lyst å pule… kjenner jeg blir helt sliten av alt det maset og at hele livet hans bare skal dreie seg om sex.. vet ikke hvor lenge jeg holder ut… men samtidig så er ikke gresset noe grønnere på den andre side , derfor lirer jeg på om det i det hele tatt finnes menn som er fornøyd med 1-2 ganger i uken og godtar at man ikke har lyst de dagene man har mensen? Finnes det menn som klarer å se glede i livet , uten at det er relatert til sex? Anonymkode: 4bd7c...72e Du mener om det finnes menn som ikke er små infantile narsissister? Ja, det gjør det. Anonymkode: c6d58...dee 1
Brødfjølvarianten Skrevet 13. juni 2022 #18 Skrevet 13. juni 2022 1-2 ganger i uken som småbarnsforeldre høres mye ut for meg, og jeg er mann. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #19 Skrevet 13. juni 2022 Hvis begge har interesse av å opprettholde 1-2 ganger i uka, så høres det veldig bra ut. Desverre er dette en periode, der den med minst lyst ofte benytter sjansen til å pause hele sexlivet, i den tro at det som går på samlivet kan restartes når ungene er selvgående. En vanlig oppskrift på skilte foreldre. Behovet for sex og utløsning, kan være underordnet behovet for bekreftelse, så det er viktig å snakke med mannen om hva han egentlig trenger. Forebyggende parterapi er heller ikke av veien. Anonymkode: 0b059...f21 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå