Gå til innhold

Når foretrekker du å ha sommerferie?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å ha i juli. Har veldig lyst å prøve ta den i september etter hvert. Reiser er jo betraktelig billigere da samtidig som været er helt nydelig i Spania, Italia, Florida osv. Men det blir lenge mellom påskeferie og sommerferie da. Og kjipt å risikere å måtte jobbe juli og august i 30 grader her hjemme. Noen som har erfaring med såpass sen sommerferie? Og hva foretrekker du?

Anonymkode: 42ec2...7fb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker å ha sein sommerferie. Siste halvdel av juli + første halvdel av august er perfekt. Jeg liker å ha noe å se fram til, når jeg har fri i juni/juli er det så tungt å komme tilbake igjen og ikke ha noe fri før jul. 

Jeg venta med sommerferie til andre uka i august en gang. Jeg hadde ingen planer og trodde ikke det var så viktig når jeg fikk ferie. Men det ble skikkelig tungt når alle de andre begynte å telle ned og glede seg til feriene sine, mens jeg hadde lenge igjen. Alle andre fant på morsomme ting i juli, mens jeg måtte jobbe. Det var kjempefint vær den sommeren, men da det endelig ble min tur til å nyte det, var det bare regn igjen. Jeg vil være impulsiv og ta ting på sparket i ferien, men ingen andre hadde fri eller penger igjen til å finne på noe. Men det var fint å komme tilbake i september og slippe unna det verste rett-etter-sommerferien-stresset. 

Jeg synes det var ganske kjipt og kommer ikke til å gjøre det igjen. Men det hadde nok vært annerledes hvis jeg hadde hatt en kul utenlandstur å se fram til. 

Anonymkode: 8f725...68d

AnonymBruker
Skrevet

De aller fleste av kollegaene mine foretrekker sen ferie. De blir glade når jeg tilbyr bytte. Jeg foretrekker nemlig tidlig ferie :) Det passer best for meg og familien min

Anonymkode: 99fa3...3ae

AnonymBruker
Skrevet

I år blir det fra  27. juni til 25. juli 😎

Anonymkode: 99fa3...3ae

AnonymBruker
Skrevet

to uker i slutt juli for å slappe av hjemme i Norge - ei av de på hytta med familien. Så ei uke i mid-september til å reise

Anonymkode: 692e7...06e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...