AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #1 Skrevet 12. juni 2022 Jeg pleier å ha i juli. Har veldig lyst å prøve ta den i september etter hvert. Reiser er jo betraktelig billigere da samtidig som været er helt nydelig i Spania, Italia, Florida osv. Men det blir lenge mellom påskeferie og sommerferie da. Og kjipt å risikere å måtte jobbe juli og august i 30 grader her hjemme. Noen som har erfaring med såpass sen sommerferie? Og hva foretrekker du? Anonymkode: 42ec2...7fb
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #2 Skrevet 12. juni 2022 Jeg liker å ha sein sommerferie. Siste halvdel av juli + første halvdel av august er perfekt. Jeg liker å ha noe å se fram til, når jeg har fri i juni/juli er det så tungt å komme tilbake igjen og ikke ha noe fri før jul. Jeg venta med sommerferie til andre uka i august en gang. Jeg hadde ingen planer og trodde ikke det var så viktig når jeg fikk ferie. Men det ble skikkelig tungt når alle de andre begynte å telle ned og glede seg til feriene sine, mens jeg hadde lenge igjen. Alle andre fant på morsomme ting i juli, mens jeg måtte jobbe. Det var kjempefint vær den sommeren, men da det endelig ble min tur til å nyte det, var det bare regn igjen. Jeg vil være impulsiv og ta ting på sparket i ferien, men ingen andre hadde fri eller penger igjen til å finne på noe. Men det var fint å komme tilbake i september og slippe unna det verste rett-etter-sommerferien-stresset. Jeg synes det var ganske kjipt og kommer ikke til å gjøre det igjen. Men det hadde nok vært annerledes hvis jeg hadde hatt en kul utenlandstur å se fram til. Anonymkode: 8f725...68d
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #3 Skrevet 12. juni 2022 De aller fleste av kollegaene mine foretrekker sen ferie. De blir glade når jeg tilbyr bytte. Jeg foretrekker nemlig tidlig ferie Det passer best for meg og familien min Anonymkode: 99fa3...3ae
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #4 Skrevet 12. juni 2022 I år blir det fra 27. juni til 25. juli 😎 Anonymkode: 99fa3...3ae
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #5 Skrevet 12. juni 2022 to uker i slutt juli for å slappe av hjemme i Norge - ei av de på hytta med familien. Så ei uke i mid-september til å reise Anonymkode: 692e7...06e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå