AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #1 Skrevet 12. juni 2022 Som f.eks ved skinny dipping i sjøen med venner, nude spa, eller når man skifter klær? Jeg har ganske liberale venner og samboeren min har sett mine venner uten klær og vice verca. Ikke fordi vi legger opp til det, men plutselig dukker det opp en innsjø uten andre i nærheten. Eller jeg er med venninner og kompiser på the Well. Vi er ikke sjalu. Jeg lurer på hva deres forhold til det er? Er det vi som er unntaket eller har dere et avslappet forhold til nakenhet og ikke tenker stort over det, har problem med det? Anonymkode: 9f295...ec8 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #2 Skrevet 12. juni 2022 The Well hsdde en rar effekt på meg. Jeg er vant til å være tidvis mye naken i badstu og fellesdusj og har bada naken med venner, men på The well følte jeg meg ikke vel naken og det var åpenbart at en del folk var der for å knulle i krokene eller glo på folk. Selve anlegget er flott da. Kjæresten min er nok mer sjalu enn meg. Han liker feks ikke at jeg beveger meg rundt i bikini sånn at menn ser på meg, og felles nakenbading er virkelig ikke hans greie å delta i. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hvem som ser ham naken. Han er sykt fin, men det er han med klær på òg. Og jeg bryr meg bare hvis han begynner å flørte, noe han i liten grad gjør. Anonymkode: e423b...8b5
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #3 Skrevet 12. juni 2022 Ja. For oss er det ikke naturlig å se hverandre nakne. Alt dette forskrudde liberale nymotens tullet, er ikke vi bitt av. Anonymkode: b237a...076 4 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #4 Skrevet 12. juni 2022 Jeg har ingen problemer med nakenhet. Det er ikke i den forbindelse sjalusi oppstår. Jeg har lett for å forelske meg i andre enn mannen min, men det skjer fullt påkledd. Jeg synes ikke nakenhet i garderoben eller badstuen er særlig spennende. Anonymkode: 620b9...db0 3
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #5 Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja. For oss er det ikke naturlig å se hverandre nakne. Alt dette forskrudde liberale nymotens tullet, er ikke vi bitt av. Anonymkode: b237a...076 Freikörperkultur er vel heller gammeldags, jeg ble oppdratt sånn for 40 år siden på tidlig 1980-tall og Edvard Munch malte bilder fra det i 1918 https://www.nasjonalmuseet.no/samlingen/objekt/NG.M.01699 Ungdom i dag er derimot veldig påkledd og soler seg ikke nakne. Anonymkode: e423b...8b5 4
skreppamedleppa Skrevet 12. juni 2022 #6 Skrevet 12. juni 2022 Jeg har et uanstrengt forhold til kroppen min men tenker dog at den er privat. Jeg driver ikke å dusjer og nakenbader og er naken ditt og naken datt med andre og har ingen behov for andres nakenhet eller å bli pådyttet andres nakne kropp i ansiktet hele tiden. 4 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #7 Skrevet 12. juni 2022 Ingen problemer med å se vennene mine nakne, uansett kjønn. Sånn med tanke på at folk ikke har på seg spesielt mye når man bader for eksempel så er det jo bare kjønnsorganene jeg ser når de er nakne som jeg ikke ser til vanlig, og som kvinne har jeg de selv delene selv, og slappe peniser er ikke akkurat mye spennende 😉 Anonymkode: 8f314...4f2 3
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #9 Skrevet 12. juni 2022 Jeg vil ikke se venner uten klær, det er weird. Og jeg vil slett ikke være naken med vennene mine. Kjæresten min må gjøre akkurat hva hun lyster, og er vesentlig mer åpen for denslags enn jeg er. Det hadde ikke vært noe problem for henne om jeg ville strippe med alle jeg kjente heller, altså. Anonymkode: 73235...66e 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #10 Skrevet 12. juni 2022 Hadde ikke vært komfortable og trenger heller ikke se venner nakne. Hadde heller aldri gått naken i et felles spa som the Well. Anonymkode: d8e7c...ac7 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #11 Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Ja. For oss er det ikke naturlig å se hverandre nakne. Alt dette forskrudde liberale nymotens tullet, er ikke vi bitt av. Anonymkode: b237a...076 Det som er nymotens er vel heller at man har fått et mer anstrengt forhold til nakenhet? Se på filmer fra 30-40 år tilbake, mye mer vanlig med avslappet, naturlig nakenhet den gang. I dag ser du nesten ikke hud med mindre det er i en seksualisert setting. Anonymkode: 316d7...ed4 7 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #12 Skrevet 12. juni 2022 Er heller aldri naken med venner, liker å spare det synet til kjæresten min så bare han som får lov til å se. Hadde nok ikke gjort meg noe å tatt et nakenbad i halvmørket, men går ikke aktivt inn for å oppsøke situasjoner der jeg kan være naken med venner. Ville nok blitt kleint å møte feks. kollegaer eller mannlige venner på spa.... Har egentlig ingen interesse av å vite hvordan folk rundt meg ser ut nakne, ønsker heller å bli spart for de synene... Anonymkode: 986e1...b18 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #13 Skrevet 12. juni 2022 Er naken med venner innimellom hvis vi har trent sammen, vært på badeland med ungene etc. Er ikke ukomfortabel med det. Anonymkode: 6b758...f9c 2
hohumpf Skrevet 5. juli 2022 #14 Skrevet 5. juli 2022 Jeg er naken med venner av begge kjønn der det er naturlig, dvs. sol, bad, badstue, dampbad, fellesdusj/-garderobe, kjønnsdelt dusj/garderobe, osv. Spør først om det er OK og andre av begge kjønn slenger seg ofte med.
MyMichelle Skrevet 5. juli 2022 #15 Skrevet 5. juli 2022 Jeg ser ikke venner/venninner nakne. Er ingen grunn til det. Jeg driver heller ikke på med aktiviteter som krever at jeg deler garderobe med noen. Men har delt hotellrom med venninne på ferie, og da skiftet vi gjerne klær uten å gå på badet. 1
Nevrosererroser Skrevet 5. juli 2022 #16 Skrevet 5. juli 2022 Jeg har et veldig avslappa forhold til kropp og nakenhet, jeg er kinkster og har blant annet deltatt i ulike aktiviteter relativt offentlig. Derfra har jeg en del venner som jeg har sett i lignende situasjoner. Flere av oss brukte også å dra til nakenstranda. Ellers har nakenhet vert naturlig i forbindelse med trening, svømming og til en viss grad fester der vi har kledd oss opp som del av oppladninga til byen. Samboer er ikke komfortabel med nakenhet foran andre enn meg og synes andre nakne mennesker er ubehagelig. Han ser bort når det er nakenhet på tvn så vi er litt ulike der kan man si.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #17 Skrevet 5. juli 2022 Viser meg ikke naken til mannen engang med disse hengepuppene... Anonymkode: 2506f...a79
Polyester Skrevet 5. juli 2022 #18 Skrevet 5. juli 2022 Liker godt å bade naken, og gjør dette når muligheten tilbyr seg om det kun er venner tilstede. Da er det jo ofte litt mørkt og ikke så mye å se heller. I offentlig dusj tenker jeg ikke på det, alle er jo nakne der. Hvis jeg må skifte på stranda foran venner så gjør jeg det. Vil heller stå med fronten mot de jeg kjenner enn de jeg ikke kjenner.
Hannah80 Skrevet 5. juli 2022 #19 Skrevet 5. juli 2022 Jeg orker ikke tanken på å se mine venner nakne. Og jeg ønsker ikke å vise meg naken foran dem. Jeg har ei venninne som jeg pleier å dra i svømmehallen med. Jeg går alltid inn før eller etter henne i dusjen. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #20 Skrevet 6. juli 2022 Jeg er ganske avslappet til det, men oppsøker ikke aktivt slike situasjoner (f.eks. The Well). Vi er noen venninner som ofte drar på tur sammen og da hender det at vi f.eks. bader nakne uten at det er noe spesielt ved det. Var f.eks. også på sykkeltur på fjellet med et vennepar og da badet vi også nakne sammen. Men så kan det være andre jeg ikke hadde funnet det like naturlig å være naken sammen med. Anonymkode: 17bdb...3ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå