AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #1 Skrevet 12. juni 2022 Hei, har vært sammen med kjæresten min siden ungdomsskolen. Han skal flytte til en by flere timer unna fra her vi bor nå. Forholdet vårt har vært dårlig en stund og jeg kjenner jeg bare er lei av hele fyren og vil bli ferdig nå. Men jeg skal bli boende i leiligheten når han flytter og syns det er fælt å kaste han ut. Bør jeg vente til han flytter og holde ut? Anonymkode: 62ae9...90f
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #2 Skrevet 12. juni 2022 Hvor lenge er det snakk om da? Noen uker eller år? Hvis du holder ut, er det nok best å vente, er nok lettere å bryte etter han er ute av huset. Vil tro det kan begrense dramaet litt. Anonymkode: ad9b7...7c8
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #3 Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvor lenge er det snakk om da? Noen uker eller år? Hvis du holder ut, er det nok best å vente, er nok lettere å bryte etter han er ute av huset. Vil tro det kan begrense dramaet litt. Anonymkode: ad9b7...7c8 August når studiene starter! Anonymkode: 62ae9...90f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå