AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #1 Skrevet 12. juni 2022 Fikk nå plutselig vite noe av ei venninne jeg ikke har sett på lenge. Hun så bilde av min nye kjæreste, og ble skikkelig overrasket. Grunn: For en tid tilbake hadde han møtt henne og mannen og sett de ha sex. Min venninne og mannen har profil der. Han hadde kontaktet dem der. Dette treffet har vært før jeg traff han, men han har ikke sagt noe om dette til meg, og vi er åpne om det meste føler jeg. Ble egentlig lei meg og nå veldig usikker. Han er ikke veldig interessert i sex har han fortalt meg, derfor overrasket det mer. Er det vanlig at menn ser på andre par ha sex der? Jeg må ta det opp men må tenke på det først, så det synker inn. Jeg har jo ingenting med det, bør jeg la det ligge kanskje? Anonymkode: db1fc...75a
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #2 Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fikk nå plutselig vite noe av ei venninne jeg ikke har sett på lenge. Hun så bilde av min nye kjæreste, og ble skikkelig overrasket. Grunn: For en tid tilbake hadde han møtt henne og mannen og sett de ha sex. Min venninne og mannen har profil der. Han hadde kontaktet dem der. Dette treffet har vært før jeg traff han, men han har ikke sagt noe om dette til meg, og vi er åpne om det meste føler jeg. Ble egentlig lei meg og nå veldig usikker. Han er ikke veldig interessert i sex har han fortalt meg, derfor overrasket det mer. Er det vanlig at menn ser på andre par ha sex der? Jeg må ta det opp men må tenke på det først, så det synker inn. Jeg har jo ingenting med det, bør jeg la det ligge kanskje? Anonymkode: db1fc...75a Han liker nok bare sånn hyper grisesex Anonymkode: 814a0...aba 3
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #3 Skrevet 12. juni 2022 Jeg fant kjæresten min (eks nå) på nakenprat hvor han hadde en veldig spesiell fetisj. Jeg lot det bare ligge og det kom aldri opp i løpet av 8 år. Var vel best. Anonymkode: 1e585...a5a 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #4 Skrevet 12. juni 2022 La det ligge! Det vil aldri komme noe godt ut av en sånn konfrontasjon. Er du glad i fyren, er det best å fokusere på det, og ikke lage dårlig stemning. Husk det er venninna di som har satt deg på dette sporet, ikke typen din! :) Anonymkode: a8ed4...841
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #5 Skrevet 13. juni 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Han liker nok bare sånn hyper grisesex Anonymkode: 814a0...aba Synes du dette er det? Venninna og mannen har alltid vært utforskende seksuelt, men tenker at kjæresten min har sagt at sex ikke er så viktig egentlig og aldri har interessert han. Derfor blir sjokket større da han har vært med på sånt. Kanskje ikke han tenner på meg da.. Ts Anonymkode: db1fc...75a
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #6 Skrevet 13. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): La det ligge! Det vil aldri komme noe godt ut av en sånn konfrontasjon. Er du glad i fyren, er det best å fokusere på det, og ikke lage dårlig stemning. Husk det er venninna di som har satt deg på dette sporet, ikke typen din! Anonymkode: a8ed4...841 Skjønner det, men det gnager😪. Det er jeg som har høyest sexlyst og følt han er lite interessert i sex, derfor ble jeg usikker på om jeg er nok for han, for kjedelig, ikke god nok. Han virker ellers uten tvil veldig forelsket i meg. Ser at det kan virke sjalu av meg, det er fortid. Og helt ærlig så føler jeg meg sjalu med å se for meg han ivrig oppsøke andre. Anonymkode: db1fc...75a
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #7 Skrevet 13. juni 2022 Skjønner at du syns dette er litt rart og at du stusser. Men mange har en fetisj der de liker å se på andre har sex, uten at de selv deltar. Kan godt hende det er sant at han ikke generelt er så keen på sex, men jeg forstår deg godt. Ville ikke tatt det så fint selv dersom det var meg. Sex er en viktig del av et forhold og dersom det er mismatch på det området kan det skape gnisninger i forholdet. Men la det synke litt og se hva du føler om noen dager. Kan du ikke slippe det, så enten si det eller prat mer med venninna di, som kanskje kan fortelle mer om settingen rundt det hele. Mulig det hjelper deg. Anonymkode: 5e0b7...8c7
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #8 Skrevet 13. juni 2022 Om noe i denne settinga skal sees på som "rart", dog ikke feil, for all del, er det at venninna di og typen lot ham få være med for å se på. Det er minst like snålt som at han møtte opp for å være tilskuer... Anonymkode: a8ed4...841 1
Luckiness Skrevet 13. juni 2022 #9 Skrevet 13. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Om noe i denne settinga skal sees på som "rart", dog ikke feil, for all del, er det at venninna di og typen lot ham få være med for å se på. Det er minst like snålt som at han møtte opp for å være tilskuer... Anonymkode: a8ed4...841 Enig. Og han har gjerne bare ville utforsket. Kanskje han liker å se andre ha sex, men at det stopper der. Eller kanskje det ikke gav mersmak. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #10 Skrevet 13. juni 2022 Å se på at andre har sex, er jo litt spennende og kinky, men det trenger jo ikke bety at han har voldsom lyst selv. Da hadde han vel heller sett etter muligheter for å delta? Er det slik at du er redd for at han egentlig er veldig seksuell, men at det er deg han ikke tenner på? Du taper egentlig ingenting på å ta en ordentlig prat om dette. Anonymkode: 4dfaf...023 1
Diskusjon69 Skrevet 13. juni 2022 #11 Skrevet 13. juni 2022 45 minutter siden, AnonymBruker said: Skjønner det, men det gnager😪. Det er jeg som har høyest sexlyst og følt han er lite interessert i sex, derfor ble jeg usikker på om jeg er nok for han, for kjedelig, ikke god nok. Han virker ellers uten tvil veldig forelsket i meg. Ser at det kan virke sjalu av meg, det er fortid. Og helt ærlig så føler jeg meg sjalu med å se for meg han ivrig oppsøke andre. Anonymkode: db1fc...75a Kan det tenkes at han er en av disse som får sin glede hovedsaklig via å se på andre ha sex? Hvis det stemmer, er det også mulig at han foretrekker å se deg ha sex med en annen, mens han ser på / runker til dere og at dette vil komme opp først når han er mer trygg på deg. 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #12 Skrevet 13. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Om noe i denne settinga skal sees på som "rart", dog ikke feil, for all del, er det at venninna di og typen lot ham få være med for å se på. Det er minst like snålt som at han møtte opp for å være tilskuer... Anonymkode: a8ed4...841 De har alltid vært litt grensesprengende, jeg er enig i at det egentlig er litt snodig å ta med en annen mens de har sex. Ville tro en mann må slite for å få til å bli med på noe sånt, men det er kanskje enkelt på nakenprat?? Anonymkode: db1fc...75a
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #13 Skrevet 13. juni 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Fikk nå plutselig vite noe av ei venninne jeg ikke har sett på lenge. Hun så bilde av min nye kjæreste, og ble skikkelig overrasket. Grunn: For en tid tilbake hadde han møtt henne og mannen og sett de ha sex. Min venninne og mannen har profil der. Han hadde kontaktet dem der. Dette treffet har vært før jeg traff han, men han har ikke sagt noe om dette til meg, og vi er åpne om det meste føler jeg. Ble egentlig lei meg og nå veldig usikker. Han er ikke veldig interessert i sex har han fortalt meg, derfor overrasket det mer. Er det vanlig at menn ser på andre par ha sex der? Jeg må ta det opp men må tenke på det først, så det synker inn. Jeg har jo ingenting med det, bør jeg la det ligge kanskje? Anonymkode: db1fc...75a Kan du ikke bare spørre i stedet for å la det ulme i bakhodet? Mye bedre for begge to. Gjerne i en seksuell setting for å ufarliggjøre det og gjøre det til noe som kan være pirrende i stedet for flaut. Tåler han ikke det, er han ikke mye å samle på. Anonymkode: 06ecc...486
ClausSaus Skrevet 14. juni 2022 #14 Skrevet 14. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 12.6.2022 den 22.09): Fikk nå plutselig vite noe av ei venninne jeg ikke har sett på lenge. Hun så bilde av min nye kjæreste, og ble skikkelig overrasket. Grunn: For en tid tilbake hadde han møtt henne og mannen og sett de ha sex. Min venninne og mannen har profil der. Han hadde kontaktet dem der. Dette treffet har vært før jeg traff han, men han har ikke sagt noe om dette til meg, og vi er åpne om det meste føler jeg. Ble egentlig lei meg og nå veldig usikker. Han er ikke veldig interessert i sex har han fortalt meg, derfor overrasket det mer. Er det vanlig at menn ser på andre par ha sex der? Jeg må ta det opp men må tenke på det først, så det synker inn. Jeg har jo ingenting med det, bør jeg la det ligge kanskje? Anonymkode: db1fc...75a Høres ut som et klassisk hore-/madonnakompleks. Slå det opp.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #15 Skrevet 14. juni 2022 37 minutter siden, ClausSaus said: Høres ut som et klassisk hore-/madonnakompleks. Slå det opp. Jeg tenkte også dette. Ellers er det absolutt mulig at han tenner mer på å se andre par ha sex ,enn å ha sex selv, slik andre har nevnt. Eventuelt at han var nysgjerrig og ville gi det et forsøk, men kanskje det ikke var noe han har hatt lyst til å noensinne prøve igjen. Jeg ville snakket med han om det, med forbehold om at han kanskje er flau over det. Det vil jeg regne med siden han ikke har fortalt det, og du sier at dere er åpne om det meste. Anonymkode: 42a8d...aef 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå