AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #1 Skrevet 12. juni 2022 Hei! Jeg var en av de som hadde mange interesser og det tok en del år før jeg valgte et studiet. Jeg valgte sykepleierstudiet pga jobbsikkerhet, og gjorde det ganske bra på studiet (B snitt). To år har gått forbi og jeg liker jobben min, men jeg lengter etter mer. Jeg er veldig interessert i medisin og leser mye på fritiden fordi jeg vil bli en dyktigere sykepleier. Jeg kan ikke studere medisin i utlandet pga familie og jeg har et snitt på 5,2 fra vgs. Er det virkelig så vanskelig og tidskrevende å ta opp fag og komme inn på medisinstudiet i Norge? Erfaringer mottas gjerne 🤭 Anonymkode: dfc36...014
Gjest Kastanjefrø Skrevet 12. juni 2022 #2 Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Er det virkelig så vanskelig og tidskrevende å ta opp fag og komme inn på medisinstudiet i Norge? Erfaringer mottas gjerne 🤭 Avhenger av deg hvor vanskelig det er, men det er ingen vei utenom. Det er flere hundre som gjør det hvert år.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #3 Skrevet 13. juni 2022 Du taper jo ikke noe på å prøve. Begynn å ta opp fag til høsten og våren, søk til våren, og se hva som skjer. Bare forbered deg på at du må flytte opptil flere ganger hvis du ender opp med å velge medisin. Anonymkode: ca972...1fa
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #4 Skrevet 13. juni 2022 Anbefaler forresten å sette opp et excelark over karakterene dine og tilleggspoengene dine. Da er det enkelt å manipulere karakterene og sw hva som kreves for deg. Anonymkode: ca972...1fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå