Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min og jeg har ikke vært sammen lenge, under et år! Allerede nå begynner han å prate om at han trenger tid alene, vil helst være med venner uten meg i helgene, og er dessuten ikke så into bdsm som han sa at han var. Var vel kun de første månedene vi hadde faktisk sessions. Nå har jeg mistet lysten til å ta initiativ til å møtes, ha sex og i det hele tatt være med han fordi jeg føler at han ikke blir glad når jeg er med han. Det begynner også å bli kjedelig å henge. Jeg er et seksuelt vesen med masse til overs for fyren jeg er veldig glad i. Nå føler jeg at jeg er skikkelig dørmatte fordi jeg holder meg trofast til han, istedenfor å møte en av mine "reserver" fra tidlidlige - veldig fine menn som hadde en interesse av å bli mer kjent med meg, men som jeg sluttet å date til fordel for kjæresten. Nå er han i ferd med å tape det løpet. 

De andre to bryr seg mer om hvordan jeg har det og er mer oppdatert på hvordan dagen min ser ut enn det han er. Vi chatter bare vennskapelig, men jeg klarer ikke la være å kommunisere med dem fordi de bryr seg. Han bryr seg ikke om hva jeg driver med eller om jeg føler meg alene. Det gjør de andre. 

Hva er vitsen med å si at han vil være med meg om han ikke vil det? Det kan ikke være sexen, for han vil jo mindre enn meg. Vil si at jeg er fysisk attraktiv, bare sånn passe pen, men vet at jeg kunne fått minst to nye dates når enn jeg ville, med noen som bryr seg. Er vel ikke noen vits i å gjøre han oppmerksom på det heller. Hva skulle det hjelpe? Han er bare ikke interessert lenger, men vil holde på forholdet. 

Kjenner jeg står veldig nære valget Tinder, reserver eller kjæreste nå. 

Anonymkode: f2f1e...86a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...