Gå til innhold

Ulike tankar om nytt barn.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kva tenkje dykk er mest etisk/rett i denna situasjonen? 

Vi har eit barn, eg vil ha eit til barn. Synest det virker koselig med søsken og ønskje ha litt større familie. 

Far vil ikkje ha fleire barn, han er sliten og orker ikkje ny runde med nattevåk. Han seie han forstår veldig godt at eg vil ha fleire barn og er villig til å gå med på det. Han seie at fordi det er så viktig for meg så blir det viktig for han også. Vi vart enige om to barn, det blir ikkje fleire. Då er vi ferdig. 

Vi prøver aktivt. 

Eg blir litt forvirra eigentlig. Er detta eigentlig ok? Burde eg heva meg over det og ta omsyn til han? Tenk om vi får ein veldig vanskelig baby også har eg "øydelagt" ein del. 

Eg vil jo ikkje tvinge han heller. Samtidig er det litt sånn han vil jo eigentleg ha eit barn til. Det er babyfasen som bekymrer han. Den går jo over. 

Anonymkode: 0091f...c90

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er barnet dere har? Må dere bestemme dere nå?

Skrevet

Det virker jo som om dere har hatt en voksen samtale om det, og landet på etter vurdeinger å få et barn til.

alle er ( burde være) litt skeptiske, litt redde for å påta seg mer jobb, mer ansvar og se påvirkningene,både de positive og negative ved avgjørelser.

Men når dere nå har bestemt dere i fellesskap, og faktisk prøver, da må du jo kunne stole på at han er kapabel til å ta tenke, og ta egne livsvalg, for det er det har han gjort.  

og masse lykke til med prøvingen, alt går seg til ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...