Gå til innhold

Naken på legekontor

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For noen dager siden var jeg til legen for å sy et kutt på den ene skinka. Legen ba meg ta av buksene for å se skaden.(greit). Etter å sett ba hann meg bli med på operasjonsrommet (ok). Følg meg sa hann (ok). En flau situasjon der jeg gikk naken forbi flere sykepleier og en kvinnelig pasient.(ikke ok). Dette skall vel ikke være vanlig !

Anonymkode: 4173f...70c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kunne jo dratt opp buksen selv før du gikk ut fra legekontoret?

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hadde ingen bukser. Alt gikk så fort de lå igjen.

Skrevet
Thomsen65 skrev (7 minutter siden):

Hadde ingen bukser. Alt gikk så fort de lå igjen.

Uansett din egen feil. Du kunne tatt deg bryet med å ta buksen på deg igjen eller gitt en liten heads up til legen med «skal bare hive på meg buksen igjen». 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette kan jeg godt se for meg hos min egen fastlege. Han er vimsete, distré, og mangler litt antenner. Han så på en føflekk på skuldra mi, og plutselig var det bare "kom her, så skjærer vi den bort". Hadde det vært buksa som var av,  så hadde jeg også glemt det i farta. Og hvem aner hva du må passere på vei til operasjonsstua? 

Du kan jo gi legen en dårlig karakter og tilbakemelding på legelisten.no, men ellers er det vel lite å hente på en klage.  

Anonymkode: afbc9...3c4

Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dette kan jeg godt se for meg hos min egen fastlege. Han er vimsete, distré, og mangler litt antenner. Han så på en føflekk på skuldra mi, og plutselig var det bare "kom her, så skjærer vi den bort". Hadde det vært buksa som var av,  så hadde jeg også glemt det i farta. Og hvem aner hva du må passere på vei til operasjonsstua? 

Du kan jo gi legen en dårlig karakter og tilbakemelding på legelisten.no, men ellers er det vel lite å hente på en klage.  

Anonymkode: afbc9...3c4

Er vel vimsete, distre du også da??? 

Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

For noen dager siden var jeg til legen for å sy et kutt på den ene skinka. Legen ba meg ta av buksene for å se skaden.(greit). Etter å sett ba hann meg bli med på operasjonsrommet (ok). Følg meg sa hann (ok). En flau situasjon der jeg gikk naken forbi flere sykepleier og en kvinnelig pasient.(ikke ok). Dette skall vel ikke være vanlig !

Hva gjør dette innlegget på seksualitet?? 

Gjest Hippokrates
Skrevet
Smeltemann skrev (4 minutter siden):

Hva gjør dette innlegget på seksualitet?? 

Kanskje han gikk ut med ståpeis i felleslokalene? Isåfall kan det rettferdiggjøres ;) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du er ikke umyndig? I så fall regner man selvsagt med at du kler på deg uten at du trenger minnes på at du skal kle på deg. Er du i tvil? Si «skal jeg kle på meg igjen.», og avvent svar, så er problemet løst.

Ingen i verden kommer på å si «kle på deg» til myndige, voksne folk. Jeg tror jeg hadde antatt at det hadde klikka for legen min om han sa «kle på deg». Har man høy nok iq til å komme inn på og bestå legestudiet så er man langt for intelligent til slike overflødige kommentarer. 

Anonymkode: b8338...b2b

Gjest Smeltemann
Skrevet
Cylon skrev (4 minutter siden):

Kanskje han gikk ut med ståpeis i felleslokalene? Isåfall kan det rettferdiggjøres ;) 

Ja, mulig det🥴🥴🥴🥴🥴

AnonymBruker
Skrevet

Naken? Kom du inn til legen i bare bukse, med bar overkropp og ingen truse? 

Men neida, fra spøk til alvor - du kunne selv sagt "ok, har du noe jeg kan slenge rundt meg, eller skal jeg ta buksen på?"

Anonymkode: 928be...7ed

AnonymBruker
Skrevet

Jeg måtte fjerne en cyste fra korsryggen. Når jeg var inne til sjekk så ba legen meg kle meg naken, ga meg en liten klut for å dekke til lillemann og ba meg sette meg i en sånn stol som damer sitter i når de er hos gynekologen. En sykepleier var også i rommet og skulle følge med på meg. 

Jeg prøvde å si at buksa kunne være på og hvis jeg satt meg i den stolen så satt jeg på såret så han kom ikke til å se noe som helst, men etter mye diskusjon så var ikke legen enig. Han visste visst bedre enn meg hvor såret mitt var🤔 Så jeg tenkte "fuck it" og spredde beina. Han fant ikke noe sår og spurte meg hvor det var. KORSRYGGEN skrek jeg til han. Da spurte han hvordan forrige lege så på det og da sa jeg at jeg lå på magen og trakk ned buksa bak. 

Det ordna seg til slutt men han var en jævla idiot.

Anonymkode: 62651...bf6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...