AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #1 Skrevet 12. juni 2022 Er det sant at folk blir super konsentrert og "rusa" på slike medisiner som frisk? (Dvs, ikke diagnose). Feks Ritalin. Spør av nysgjerrighet. Anonymkode: 39506...688
Purple_Pixiedust Skrevet 12. juni 2022 #2 Skrevet 12. juni 2022 Tar man nok blir man rusa ja. Også de med ADHD. 1
Avstand Skrevet 12. juni 2022 #3 Skrevet 12. juni 2022 Har hørt at de blir veldig aktive og får mye energi. Jeg blir motsatt. Ikke at jeg får dårlig energi men jeg blir fysisk passiv.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #4 Skrevet 12. juni 2022 Totalt neddopet, iallefall ble en slektning av meg det. Anonymkode: e58b3...172
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #5 Skrevet 12. juni 2022 Tror ikke jeg har adhd, mulig add - hvilket ritalin og lignende ikke fungerer så¨godt på, da de tradisjonelle adhs medisinene fingerer på adhd med hyperaktivitet. Jeg har tatt mannens medisin noen ganger, blir hyper fokusert, veldig "lett til sinns", som å flyte på en sky. Men føler meg utenfor meg selv, ikke normal. Blir ikke spesielt aktiv, er at jeg kan fokusere og gjøre det jeg skal uten anstrengning. Veldig merkelig følelse rett og slett- Til en viss grad bra følelse. ps. har prøvd normal amfetamin på fest, ikke samme følelse i det hele tatt. Det er mer som en rus, mer grensløs og "fucked up i hode". Ikke bra følelse. Anonymkode: e7943...8bb
Sophie-Ann Skrevet 12. juni 2022 #6 Skrevet 12. juni 2022 Jeg blir høy som en skyskraper og prater i et kjør. Klarer ikke å sitte i ro og blir helt hyper. Hater det
Avstand Skrevet 12. juni 2022 #7 Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror ikke jeg har adhd, mulig add - hvilket ritalin og lignende ikke fungerer så¨godt på, da de tradisjonelle adhs medisinene fingerer på adhd med hyperaktivitet. Jeg har tatt mannens medisin noen ganger, blir hyper fokusert, veldig "lett til sinns", som å flyte på en sky. Men føler meg utenfor meg selv, ikke normal. Blir ikke spesielt aktiv, er at jeg kan fokusere og gjøre det jeg skal uten anstrengning. Veldig merkelig følelse rett og slett- Til en viss grad bra følelse. ps. har prøvd normal amfetamin på fest, ikke samme følelse i det hele tatt. Det er mer som en rus, mer grensløs og "fucked up i hode". Ikke bra følelse. Anonymkode: e7943...8bb Jeg har tatt store dose av medisinen min et par ganger. En gang for å teste og ved et uhell en annen gang. Blir ikke noe hyper, men mistet totalt tidsperspektivet. Kunne holde på med det samme i timesvis uten å spise for 7 timer for meg kjentes som 3.... ekkelt.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #8 Skrevet 12. juni 2022 Jeg fikk det før for add, det er samme effekten som amfetamin, nå vet dere som har tatt høy dosenritalin hvordan amfetamin føles. Anonymkode: 87e6b...eb6
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #9 Skrevet 13. juni 2022 Huff, nei det var ikke noe gøy på Ritalin (har ikke adhd) Jeg fikk oppheng i ting og fikk store stirrende øyne. Smatta med munnen 🙈 Jeg så helt forferdelig ut Anonymkode: 513e0...5f0
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #10 Skrevet 13. juni 2022 Jeg har adhd, og er ganske uoppmerksom. Endte med at heiv i meg dobbel morgen dose som sammenlagt er 100 mg ritalin. Jeg kjente meg mer aktivert og anspent. Trives veldig med 50 mg om morgenen og ei lita dose senere på ettermiddagen. Anonymkode: f49fe...d7d
Maestro Skrevet 13. juni 2022 #11 Skrevet 13. juni 2022 Brukte først ritalin for så concerta. Har ADHD med veldig dårlig arbeidsminne, dagdrømmer, rastløs men ikke hyper aktiv, veldig skravlete og en indre motor som driver meg. Min SUPERPOWER! Ble sløv, snakket ganske roligere og mindre enn normalt, ble konsentrert. Men til slutt så valgte jeg det bort. Heller pratsom og stressa enn og bli sløv på tvang. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #12 Skrevet 13. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Totalt neddopet, iallefall ble en slektning av meg det. Anonymkode: e58b3...172 Hva legger du i neddopet?😳 Anonymkode: f8f2c...9e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå