Gå til innhold

Barn under oppsyn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har 2/3- åringer; har dere de under oppsyn hele tiden? Eller hender det at dere feks er i førsteetasjen og pusler med deres, mens ingen er i andre?

Anonymkode: 5e9ec...ba9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har en gutt som blir tre år i sommer. Han har fritt spillerom i huset (tre etg) , og på terrassen. Når han er overtrøtt og i skikkelig pøbelhumør så går han aldri langt unna oss. Ellers har han ikke funnet på noe tull enda....

Gruer meg til lillebror begynner å krabbe og vi må sette opp trappegrinder. Han kommer ikke til å sette pris på å bli begrenset til én etasje.

Anonymkode: f9101...409

AnonymBruker
Skrevet

Må følges med hele tiden ja. 3åringen er en ekstrem klatremus 😅 vi har ikke 2 etasjer. Han kan få leke på rommet sitt alene da. Broren hans er 6 år, så begge 2 må følges med på sammen for de er i en ekstrem søskenkjærlighet periode🙈😅

Anonymkode: 237af...2ea

Skrevet

2 åringen kan ikke være mange minuttene alene nei. Vi har avstengt så han ikke kan gå på kjøkkenet og badet alene, da han lett kan finne på å leke med kniver eller kaste ting i do. Han er heller ikke verdens stødigste i trapp, så tør ikke la han gå opp og ned uten tilsyn. 
Men må ikke fotfølge han altså, bare holde et øye med hva han driver med.

AnonymBruker
Skrevet

Vår 3-åring kan feks være i stua mens jeg går inn på badet på do, eller henter noe i garasjen eller boden. 

Er ikke særlig uten oppsyn utenfor eller på terrassen. Fordi der kan det klatres 😁 Kan sende 3-åringen ut når barnet er påkledd og barnet skal gå ut i hagen, mens jeg kler på meg mine sko og jakke.

Anonymkode: aa848...e54

Skrevet

Bor i 2 etg hus. Min 3 åring får styre selv inne, men vil ha meg med på 99%, blir bare bekymret når det blir stille😅 sørger dog for alltid for låste ytterdører, kommer han seg ut er han borte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...