Cata Skrevet 12. juni 2022 #22 Skrevet 12. juni 2022 Leser. Som regel vil en bok gjøre det bedre, nesten uansett hva det er. Da "flykter" jeg inn i en annen verden.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #23 Skrevet 12. juni 2022 Hm..det kommer an på hvordan dagen er kjip.. - Viss jeg er lei meg og nedfor, uten at det egentlig er alvorlig - bare en kjip dag liksom: finne på noe kjekt med familien, se en film og spise is, sette meg ut i sola med en god bok, gå tur og høre på musikk, ta en joggetur, besøke en god venninne.. ting jeg liker å gjøre, som er avslappende og som kan gi en god opplevelse selv om dagen er kjip. - Av og til er en kjip dag (eller, periode..) litt verre, og bunner i ting som ikke går over med det første og som rister grunnvollen skikkelig. Som nå. Da vet jeg rett og slett ikke hva som hjelper 😬 en joggetur eller film hjelper liksom ikke når livet går i oppløsning og en kjenner på panikk. Men gjør det for det om, for det lar meg «glemme» for en liten stund iallefall, selv om det ikke endrer noe. Anonymkode: 5b951...6bd
Leonetta Skrevet 12. juni 2022 #24 Skrevet 12. juni 2022 Dersom det er «bare» en dårlig dag, erkjenner jeg at det er bare en dårlig dag, og ikke et dårlig liv. Dersom det er noe jeg sliter med tenker jeg på hva det er som gjør meg lei meg og hva jeg kan gjøre med det. Eks: krangler med samboer og tenker jeg skal flytte, det er over, han er en idiot osv. Dagen etter går det over. Men er lei og sliten for tiden pga jobb, og det må jeg gjøre noe med, og aller helst finne meg noe annet. Men det er ikke så enkelt.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #25 Skrevet 12. juni 2022 Telle-tråder her på Kvinneguiden. Trening, og gå på tur. Spiller dataspill. Anonymkode: 05386...611
Avstand Skrevet 12. juni 2022 #26 Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Når du er j*vla lei og trist, hva er dine triks for å få det bedre? Anonymkode: 414dc...6dc Kommer an på hvorfor jeg er trist, men har lært det ikke hjelper å prøve å kjempe det bort. Bare godta at livet suger noen ganger. Høre på musikk, gå en tur, se film/serie, se YouTube... Blir gjerne veldig trist dagen derpå. Drikker sjelden, men jeg har en sånn reaksjon på alkohol ofte at jeg blir veldig lykkelig i fylla så er jeg deppa dagen etter. Føler meg ensom og forlatt, ingenting frister. Ingen mat, musikk er ikke givende, det meste er kjedelig 😛
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #27 Skrevet 12. juni 2022 Innser at jeg tror egentlig aldri jeg føler jeg har en dårlig dag. Men blir jo lei meg eller sint, er bare ikke en som føler at en helt dag er kjip. Ringer/ møter som oftest noen jeg er glad i for å tenke på noe annet, dele frustrasjon eller bare bli glad for å høre stemmen deres/se de ❤️ Anonymkode: 515b9...d2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå