AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #1 Skrevet 12. juni 2022 Noen som har prøvd dette og vil fortelle om sin erfaring? Jeg har en del Kevin Murphy-produkter nå, kan det merket brukes i en eller annen form ifm metoden? Har forstått det slik at de er sulfat-frie.Tenker spesielt på rensesjampo nå i starten, og balsam.. Har mye andre produkter også (Nioxin system 6, Kerastase, Oribe, Goldwell..) er det meningen at man skal slutte å bruke alt (oljer, hårkur, fuktighetsgivende kremer, styling..)? Anonymkode: 1c57f...bb7
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #2 Skrevet 13. juni 2022 Hei! Jeg gjør vel det, til en viss grad. Men er ikke bare sulfat du må kutte ut, men også silikoner. Og det finner du i nesten alt! Jeg bruker hårkur som vanlig, samt leave in balsam, etter vanlig balsam. Men må gjøre en jobb for å finne ut hva som kan brukes.. jeg gjør det fordi hodebunn min liker det bedre rett og slett.. Anonymkode: f8f42...379
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #3 Skrevet 13. juni 2022 Jeg har ikke brukt produkter med silikon eller sulfater de siste 10 årene. Det hjalp mye på håret mitt. Har også prøvd balsammetoden, det hjalp ikke noe særlig. Jeg har prøvd en drøss av shampo/balsam både dyre og billige og den som gir mitt hår mest definerte krøller er bananserien til Hairfood. Anonymkode: 4a03f...199
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #4 Skrevet 14. juni 2022 Jeg har ikke krøllete hår, men noe bølger pluss at det krøller seg en del steder når det er vått. Så jeg prøvde curly girl metoden en stund for å se om jeg kunne temme håret litt. Fikk egentlig ikke noen gode resultater av det. Håret ble tørrere synes jeg. Jeg kan fint vaske håret en gang i uken eller en hang annenhver uke og curly girl var så mange produkter og tok så utrolig lang tid at jeg ikke fortsatte siden jeg ikke hadde noen resulterer. Dog har jeg fortsatt å bruke noen av produktene. Balmsamsprayen hjelper min datter til å gre ut floker så den har blitt et fast inventar. Jeg har også fortsatt å sove med håret i en topp på hodet. Og digger mikrofiberhåndkleet. Anonymkode: a844f...b02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå