AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #1 Skrevet 12. juni 2022 Hei. Jeg er en mann som ikke tenner på en dame hvis jeg ikke føler at jeg dominerer henne. Er i et vanilje forhold nå men det er lite sex. Derimot hvis en dame er underdanig og jeg kan være dominant så blir jeg ekstremt kåt.. sånn er det bare. Er nok skapt sånn. Hva mener damene? Må det være likestilling eller er vi skapt til å leve i tradisjonelle kjønnsroller? Får jeg støtte fra noen damer? Anonymkode: deb6b...e41
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #2 Skrevet 12. juni 2022 Tegn på at du dårlig råd, har lite kontroll, mindreverdighetskomples og kjeder deg. Rike, velstående ledere ønsker gjerne å bli dominert av kvinner. Anonymkode: dd5c4...14b 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #3 Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Tegn på at du dårlig råd, har lite kontroll, mindreverdighetskomples og kjeder deg. Rike, velstående ledere ønsker gjerne å bli dominert av kvinner. Anonymkode: dd5c4...14b Wow det var litt av en påstand. Anonymkode: deb6b...e41 3
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #4 Skrevet 12. juni 2022 Jeg tenker at dette er typisk for en mann som føler seg liten, stakkarslig og utilstrekkelig. Noe veldig få kvinner vil ha. Anonymkode: f141a...e13 3
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #5 Skrevet 12. juni 2022 Du kan sikkert få dominere stakkars kvinner med problematisk barndom/bakgrunn, og nyte godt av deres ubearbeidede traumer. De vil gjerne nekte for at det er tilfelle, men skrap litt på overflata… «Dominerende» menn er stusselig. Føler at de er veldig svake og usikre når de ikke tiltrekkes av likeverdige, sterke og gode kvinner. Kompleksfylte stakkars menn som man liksom må spille hjelpeløs og dum for å tekkes, for en turnoff!! Anonymkode: e6fb8...c7f 3
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #6 Skrevet 12. juni 2022 10 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tenker at dette er typisk for en mann som føler seg liten, stakkarslig og utilstrekkelig. Noe veldig få kvinner vil ha. Anonymkode: f141a...e13 Tror jeg tør påstå at de fleste kvinner ønsker seg en dominerende mann. Men siden ts sier han er dominerende så vil alle automatisk kritisere han 😏 Anonymkode: 70884...c3a 2
SlemUlv Skrevet 12. juni 2022 #7 Skrevet 12. juni 2022 Som underdanig, ser jeg ikke hvordan det gjør at jeg ikke også vil ha et forhold med likestilling? Det finnes seff kvinner som vil domineres, og som vil ha et tradisjonelt 1950 forhold. (det er en egen fetish/Kink). Men alt sånn er jo seff noe man snakker om først.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #8 Skrevet 12. juni 2022 Det som er greia er at det er den submissive som har makten, sånn egentlig. Blir ikke noe på deg om du ikke får lov... Du får lese deg opp på BDSM og se om du finner ut av det selv, det har ikke noe med likestilling å gjøre. Anonymkode: d41d7...804
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #9 Skrevet 12. juni 2022 Jeg vil ha en mann som er selvsikker, rolig, trygg og bestemt. En som kan lede. Han må gjøre seg fortjent til min underkastelse. Jeg kan mer enn gjerne være en 50 talls kone, men da krever jeg ganske mye av mannen i retur. Anonymkode: 7d4f3...5dc 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #10 Skrevet 12. juni 2022 Har prøvd noen forhold med bdsm elementer nå. Det viser seg å være veldig vanskelig å finne den riktige. Hittil har de dominante mennene vist seg å være veldig lite empatiske, sånn med tanke på kommunikasjon når vi ikke ses. Umulig å finne en kjæreste som er dominant og har noen viktige kjærestefaktorer i tillegg. Stryk på alle hittil, og dermed dump. Hva ser du etter da TS? Hva gjør det vanskelig å finne den rette for deg? Lurer på hvordan det går i ditt forhold seksuelt og i det hele tatt når det kun er vanilje. Ta opp tema med henne? Anonymkode: 551b5...0a8
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #11 Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg vil ha en mann som er selvsikker, rolig, trygg og bestemt. En som kan lede. Han må gjøre seg fortjent til min underkastelse. Jeg kan mer enn gjerne være en 50 talls kone, men da krever jeg ganske mye av mannen i retur. Anonymkode: 7d4f3...5dc Dette! Svært mange menn tror de er Doms bare fordi de vil ha noen å herse med. Man er ikke Dom bare fordi man mener at kvinner hører hjemme på kjøkkenet og bør gjøre så de får beskjed om uten å kny. Vil man leve i et 50-tallsforhold, så er det helt ok, så lenge det er et frivillig valg man tar! Anonymkode: 32751...6fa 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #12 Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror jeg tør påstå at de fleste kvinner ønsker seg en dominerende mann. Men siden ts sier han er dominerende så vil alle automatisk kritisere han 😏 Anonymkode: 70884...c3a Merkelig «resonnement» …… Anonymkode: 7da98...d30 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #13 Skrevet 12. juni 2022 Herregud, drit i dem som svarer deg kjipt. Jeg kan garantere at det finnes noen for deg der ute. Kvinner kommer i alle kategorier seksuelt, dominante og underdanige. Selv tenner jeg kun på menn som er seksuelt dominante. Det er bare sånn det er. Jeg ser ingen grunn til at du skal skamme deg mer enn jeg gjør. Men - dette har ikke nødvendigvis overføringsverdi til parforholdet og livet. Jeg har en krevende lederstilling og 1000 jern i ilden. Jeg har et likestilt forhold, og lar ingen bestemme over meg utenfor sengen. Seksualitet er en sektor av livet der egne ordninger gjelder. Vi som er seksuelt underdanige har gjerne de samme kravene til et fungerende parforhold som de fleste andre kvinner. Så - du kan lett finne noen som passer deg, men det fritar deg ikke fra de krav til omgjengelighet som ellers gjelder. Anonymkode: 0c69b...75d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå