Gjest gjest1 Skrevet 12. november 2005 #1 Skrevet 12. november 2005 Jeg har aldri bodd på hotell i Oslo før, lurte derfor på om noen har noen tips til hva vi skal velge. Lavbudsjettsalternativer er ikke aktuelt, her skal vi kose oss! Likevel behøver det ikke å være Plaza liksom... Men vi vil ha det svært sentralt og fint! Lurte litt på Norlandia Hotellet på Karl Johan, ser jo ganske så fint ut Takker for tips
prinsessa Skrevet 13. november 2005 #3 Skrevet 13. november 2005 Hei! vl tipse deg om Bastionen hotell, ligger i skippergata som er en veldig "snuskete" gate men sentralt. Den ligger i enden av denne gata så vi så ikke så mye når vi lå der. De har kjempefine minisviter med boblebad, regulerbare senger til ca. 1200,- sikkelig fint hotel
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2005 #4 Skrevet 13. november 2005 Plaza er da ikke så dyrt? Det dreier seg kanskje om et par hundrelapper mer enn det elendige rådet du har fått fra "prinsessa". Bastionen for et møkkahotell, i et møkkastrøk.
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #6 Skrevet 14. november 2005 Om man først skal bo på et upersonlig og stort hotell, kan man heller velge SAS-hotellet ved slottsparken. Mye triveligere med en kveldstur i slottsparken enn området rundt Oslo S. Skal dere først på romantisk tur, ville jeg heller valgt Grand Hotell, Bristol, Continental, Holmenkollen Park eller Gabelshus Men for all del, ikke reis nå midt i verste julebordstida! Januarsalget er jo fint å få med seg, men våren i Oslo er desidert best.
Leo Skrevet 14. november 2005 #7 Skrevet 14. november 2005 Jeg ville heller ikke ha valgt et av hotellene rundt Oslo S hvis jeg virkelig skulle kose meg. Lite trivelig strøk på kveldstid. (Jeg har bodd i Oslo i mange år og har ingen problemer med å gå forbi, men det er ikke noe jeg oppsøker som avslutning på en koselig kveld). Hadde en juniorsuite på Continental for ikke så lenge siden, og det kan jeg varmt anbefale. Deilig med separat soverom og stue! Tror det kostet ca. 2.700. Businessrommene på SAS-hotellet ved Slottsparken (Holbergs plass) er også helt greie, men hotellet er langt mer upersonling. Businessrommene ligger høyt oppe i etasjene og utsikten er selvfølgelig fantastisk!
Gjest Aloha Skrevet 14. november 2005 #8 Skrevet 14. november 2005 Jeg har aldri bodd på hotell i Oslo før, lurte derfor på om noen har noen tips til hva vi skal velge. Lavbudsjettsalternativer er ikke aktuelt, her skal vi kose oss! Likevel behøver det ikke å være Plaza liksom... Men vi vil ha det svært sentralt og fint! Lurte litt på Norlandia Hotellet på Karl Johan, ser jo ganske så fint ut Takker for tips ← Jeg har bodd på Norlandia Karl Johan (riktignok noen år siden) og syns det var veldig koselig! Plaza er flott, det samme er Thon sitt Opera. Personlig liker jeg beliggenheten på f.eks. Norlandia bedre, siden det er midt på Karl Johan hvor det yrer av liv.
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #9 Skrevet 14. november 2005 Gabelshus er flott, men det ligger jo ikke midt i sentrum. Royal Christiania Continental Bristol
MortenP Skrevet 28. september 2010 #10 Skrevet 28. september 2010 Romantisk weekend ved Oslo på Losby Gods kan anbefales. Losby Gods ligger ikke helt i sentrum, men ca 20 minutter kjøring fra Oslo sentrum
AnonymBruker Skrevet 28. september 2010 #11 Skrevet 28. september 2010 Thon er billige. Særlig de som er litt mindre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå