Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min og jeg var på fest i helgen. Der var også en av vennene hans. Vennen hadde ikke med seg konen sin. 
En gang jeg sto i baren kjente jeg at noen strøk meg på rompa. Da jeg snudde meg var det vennen til mannen min. 
Jeg ble paff og sa det ikke var greit. Samtidig var jeg på en snurr så jeg fleipet det bort og gikk.

I dag sitter jeg og tenker at det er ikke greit at han gjorde set og jeg burde ikke ha fleipet det bort. 

Hvordan hadde du reagert på dette? 

Anonymkode: c2a85...f8d

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis noen bevisst hadde antastet meg hadde jeg anmeldt.

Anonymkode: 8a111...67f

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde latt det gå nå som situasjonen er over. Skjer det igjen bør du ta en skarp tone 

Anonymkode: d63f6...fd2

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde det vært en kjekk og deilig mann bør man Ta av seg trusa og latt han få prøve seg frem 

Anonymkode: a439c...068

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vi skulle egentlig møte det paret i dag. Men jeg avlyste🙈 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde gitt ham knyttneve midt på nesa om det var meg.

Anonymkode: 6a80b...072

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hadde det vært en kjekk og deilig mann bør man Ta av seg trusa og latt han få prøve seg frem 

Tulling!! Det handler om respekt fra hans side for både venn, kone og meg som kone til vennen hans. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vi skulle egentlig møte det paret i dag. Men jeg avlyste🙈 

Skjønner jeg godt! For en gris.

Anonymkode: 76b1a...487

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Æsj

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Mannen min og jeg var på fest i helgen. Der var også en av vennene hans. Vennen hadde ikke med seg konen sin. 
En gang jeg sto i baren kjente jeg at noen strøk meg på rompa. Da jeg snudde meg var det vennen til mannen min. 
Jeg ble paff og sa det ikke var greit. Samtidig var jeg på en snurr så jeg fleipet det bort og gikk.

I dag sitter jeg og tenker at det er ikke greit at han gjorde set og jeg burde ikke ha fleipet det bort. 

TROLL

BLOKKER DETTE TROLLET NÅ

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer helt an på hvem som gjør det. I forhold til en kollega jeg ikke var tiltrukket av så likte jeg det dårlig. I forhold til min svigerfar ble jeg noe paff. I forhold til en kollega jeg var svak for ble jeg temmelig paff men på en måte smigret.

Anonymkode: 2558b...bb4

AnonymBruker
Skrevet

Sikker på at han ikke bare kom borti *rumpa di da?

Anonymkode: 5123f...efd

AnonymBruker
Skrevet

Tulling!! Det handler om respekt fra hans side for både venn, kone og meg som kone til vennen hans. 

Vel, ikke alle kvinner som reagerer slik. 

I sin tid så hendte det ofte at jeg fingerpulte venninna til hun jeg var samboer med på fester. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Æsj

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Dette var da en veldig kritikkverdig kommentar av en mann i sin beste alder

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Opphisset aggregat skrev (1 minutt siden):

TROLL

BLOKKER DETTE TROLLET NÅ

I wish! Jeg kan ikke motbevise deg. Men bare å spørre om hva som helst. Jeg har ingen ting å skjule. Er dette jug, så vil jeg jo avsløre meg selv. Men dette er Fanta. Det skjedde og jeg skulle ønske det ikke gjorde det. 

Det er dessverre flere enn meg som opplever dette.

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sikker på at han ikke bare kom borti *rumpa di da?

Anonymkode: 5123f...efd

Det er jeg sikker på. For da jeg kjente at noen strøk meg på rompa, så snudde jeg meg og så rett inn i øynene hans. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vel, ikke alle kvinner som reagerer slik. 

I sin tid så hendte det ofte at jeg fingerpulte venninna til hun jeg var samboer med på fester. 

Sier mest om dere to…,

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

I wish! Jeg kan ikke motbevise deg. Men bare å spørre om hva som helst. Jeg har ingen ting å skjule. Er dette jug, så vil jeg jo avsløre meg selv. Men dette er Fanta. Det skjedde og jeg skulle ønske det ikke gjorde det. 

Det er dessverre flere enn meg som opplever dette.

Fanta Exotic, tipper jeg.

Er dette noe  lure på, da? Du sender gjøkuret en sms og spør hvorfor han tillot seg å antaste deg. Spør om han har lyst på en politianmeldelse, og at du selvsagt informerer mannen din om hendelsen. Si at han som er så stygg bør holde seg langt unna slike handlinger. 

Anonymkode: 320ae...df3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det kommer helt an på hvem som gjør det. I forhold til en kollega jeg ikke var tiltrukket av så likte jeg det dårlig. I forhold til min svigerfar ble jeg noe paff. I forhold til en kollega jeg var svak for ble jeg temmelig paff men på en måte smigret.

Anonymkode: 2558b...bb4

Med tanke på hva jeg skriver…en venn av mannen min da er det ikke greit. Kollega, svigerfar, venn av meg eller han….ikke greit!!  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Er jo ikke noe å ta på vei for. Synes du håndterte det veldig bra. 

Anonymkode: ed5d1...de4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...