AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #1 Del Skrevet 12. juni 2022 Hei. Er det mulig å få kjøpt hele pakninger med flaxlodd som ligger innpakket i plast for privatpersoner eller går dette bare for bedrifter? Ser Norsk Tipping selger pakker på feks. 50 lodd for bedrifter. I butikken så scanner de jo et og et lodd, så ser for meg at det kanskje ikke går å kjøpe sånne pakker som privatperson. Anonymkode: 76530...0b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #2 Del Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei. Er det mulig å få kjøpt hele pakninger med flaxlodd som ligger innpakket i plast for privatpersoner eller går dette bare for bedrifter? Ser Norsk Tipping selger pakker på feks. 50 lodd for bedrifter. I butikken så scanner de jo et og et lodd, så ser for meg at det kanskje ikke går å kjøpe sånne pakker som privatperson. Anonymkode: 76530...0b1 Er bare å kjøpe 50 lodd på butikken? Så får du hele rullen om den er nyåpnet Anonymkode: 913a1...046 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #3 Del Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er bare å kjøpe 50 lodd på butikken? Så får du hele rullen om den er nyåpnet Anonymkode: 913a1...046 Er mye mindre stress om man bare kan kjøpe en sånn uåpnet pakke der alle ligger samlet, i stedet for at den ansatte må dra ut 50 lodd, legge dem sammen og registrere alle. Litt mer diskret å bare kjøpe en pakke og mindre styr for den ansatte. Anonymkode: 76530...0b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 12. juni 2022 #4 Del Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er mye mindre stress om man bare kan kjøpe en sånn uåpnet pakke der alle ligger samlet, i stedet for at den ansatte må dra ut 50 lodd, legge dem sammen og registrere alle. Litt mer diskret å bare kjøpe en pakke og mindre styr for den ansatte. Anonymkode: 76530...0b1 De scanner ikke hvert enkelt lodd da. De tar det første og scanner det, og så taster de x 50 (f.eks) på kassaapparatet. Ikke hvert enkelt lodd som trengs å scannes altså. Jeg har kjøpt 4 - 5 lodd flere ganger, og de har aldri scannet dem alle, kun det ene. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #5 Del Skrevet 12. juni 2022 Ja, det er ikke noe problem å kjøpe hele pakker med flaxlodd. Jeg jobber i en kiosk hvor dette selges. Kommer stadig vekk kunder som ønsker å kjøpe hele pakker. Da henter jeg det bare fra safen, så får man en uåpnet pakke 😊 Anonymkode: e65fc...152 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #6 Del Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, det er ikke noe problem å kjøpe hele pakker med flaxlodd. Jeg jobber i en kiosk hvor dette selges. Kommer stadig vekk kunder som ønsker å kjøpe hele pakker. Da henter jeg det bare fra safen, så får man en uåpnet pakke 😊 Anonymkode: e65fc...152 Takk! Dette gjelder Kryssordsflax også? Anonymkode: 76530...0b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #7 Del Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk! Dette gjelder Kryssordsflax også? Anonymkode: 76530...0b1 Jada. Alle typer lodd 😊 Anonymkode: e65fc...152 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #8 Del Skrevet 12. juni 2022 Million skrev (11 minutter siden): De scanner ikke hvert enkelt lodd da. De tar det første og scanner det, og så taster de x 50 (f.eks) på kassaapparatet. Ikke hvert enkelt lodd som trengs å scannes altså. Jeg har kjøpt 4 - 5 lodd flere ganger, og de har aldri scannet dem alle, kun det ene. Aha. Det kan være, men de må likevel dra ganske mange lodd ut av boksen, mye styr med å dra ut og legge de sammen om man bare kan kjøpe en uåpnet pakke! Anonymkode: 76530...0b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #9 Del Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Aha. Det kan være, men de må likevel dra ganske mange lodd ut av boksen, mye styr med å dra ut og legge de sammen om man bare kan kjøpe en uåpnet pakke! Anonymkode: 76530...0b1 Trenger ikke dra ut alle loddene. Loddboksen kan åpnes, og man bare tar ut hele pakka 😉 Anonymkode: e65fc...152 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 12. juni 2022 #10 Del Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Aha. Det kan være, men de må likevel dra ganske mange lodd ut av boksen, mye styr med å dra ut og legge de sammen om man bare kan kjøpe en uåpnet pakke! Anonymkode: 76530...0b1 Større kiosker og butikker har pakker med flaxlodd. De har ikke kun de som er utstilt i stativet. Bare å spør så får du kjøpe hele pakker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå