Gjest Spacegirl Skrevet 12. november 2005 #1 Skrevet 12. november 2005 Har bestilt noen DVD'er++ på Avalon.no, og lurer bare på om det er noen her som har handlet der og hvilke erfaringer dere har? Leveringstid? Service?
@lfa Skrevet 13. november 2005 #2 Skrevet 13. november 2005 Jeg har bare gode erfaringer med Avalon. Rimelig kjapp levering og god service. :icon_smile:
Arkana Skrevet 13. november 2005 #3 Skrevet 13. november 2005 Vi har handlet en del på Avalon og synes de har fryktelig lang leveringstid. Hver gang har vi fått beskjed om at det vi bestilte likevel ikke har vært på lager, og at leveringstiden vil bli 2-3 uker. Sist gang tok det 5 uker, denne gangen har vi ventet ganske nøyaktig 1 mnd. Har ikke hørt noe fra dem heller siden de sa at det ville ta lengre tid. Synes det er dårlig, men når man ikke kan få tak i det vi har bestilt andre steder så er det bedre å vente 5 uker enn å ikke få det i det hele tatt. Nå kan vi ha vært ekstra uheldig og bestilt relativt uvanlige varer da, håper virkelig ikke alle må vente så lenge.
Gjest Spacegirl Skrevet 13. november 2005 #4 Skrevet 13. november 2005 Takk for svar . Det er leveringstida jeg er mest spent på, er vel litt utålmodig, men da får jeg bare vente og se.
Dødspingvinen Skrevet 14. november 2005 #5 Skrevet 14. november 2005 Jeg handler der en del. De har litt lang leveringstid, men det varierer. Egentlig syns jeg det er prisen som er det mest negative (avalon er ganske dyrt). Om det bare er DVDer du er ute etter, kan jeg anbefale www.Play.com. Om du er ute etter andre ting, som rollespillbøker etc. er Avalon veldig bra.
Gjest Spacegirl Skrevet 14. november 2005 #6 Skrevet 14. november 2005 Nei nå var jeg nok heldig, for pakken er allerede på vei . Jo jeg la merke til at prisene på endel filmer var ganske høy, men jeg har ikke visakort og får derfor ikke handlet i utenlandske butikker. Og jeg har vært på jakt etter Farscape på dvd ganske lenge nå, og ble overlykkelig da jeg fant den på Avalon. I tillegg til dvd'ene, bestilte jeg en rollespillbok til kjæresten, og nå rekker jeg å gi den til bursdagen hans.
Dødspingvinen Skrevet 14. november 2005 #7 Skrevet 14. november 2005 Ja, når man ikke har visa, har man ikke så mange andre muligheter enn norske butikker. Håper han blir glad for gaven din. Det hadde jeg blitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå