AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #1 Del Skrevet 12. juni 2022 Hei, Noen som har erfaringer med å bestille k-beaty hudpleie fra nettstedet «Yesstyle»? Nettsiden er VOEC registrert, men leser ulike tilbakemeldinger på trustpilot. Bla.a. At folk har måtte betale dobbel mva + toll, da de ikke VOEC- merker pakkene + vanskelig å få pengene tilbake. Takk for svar🥰 Anonymkode: 075dc...8a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #2 Del Skrevet 12. juni 2022 Har bare bestilt en gang, det gikk fint Men, varen kostet under 350 kr så mulig det var grunnen. Anonymkode: ee00b...ec7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A.V Skrevet 12. juni 2022 #3 Del Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har bare bestilt en gang, det gikk fint Men, varen kostet under 350 kr så mulig det var grunnen. Anonymkode: ee00b...ec7 Takk for svar, var dette i 2022? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #4 Del Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har bare bestilt en gang, det gikk fint Men, varen kostet under 350 kr så mulig det var grunnen. Anonymkode: ee00b...ec7 Det er ikke 350kr grense lengre nå. Anonymkode: 94d36...499 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 12. juni 2022 #5 Del Skrevet 12. juni 2022 Jeg har handlet på Yesstyle mange ganger og det har gått fint. Det er heller ikke toll på kosmetikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #6 Del Skrevet 12. juni 2022 Anoia skrev (5 minutter siden): Jeg har handlet på Yesstyle mange ganger og det har gått fint. Det er heller ikke toll på kosmetikk. Å, gode nyheter. Har du handlet der i 2022 og over 350kr? Ble så bekymret over det jeg leste på trustpilot. De har så utrolig gode priser og utvalg som vi ikke har her i Norge. Anonymkode: 075dc...8a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 13. juni 2022 #7 Del Skrevet 13. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 12.6.2022 den 16.02): Å, gode nyheter. Har du handlet der i 2022 og over 350kr? Ble så bekymret over det jeg leste på trustpilot. De har så utrolig gode priser og utvalg som vi ikke har her i Norge. Anonymkode: 075dc...8a2 Venter faktisk på en pakke nå, kan holde deg oppdatert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #8 Del Skrevet 13. juni 2022 Er ikke yesstyle sånt kinaræl da? Med kjoler og andre klær i onesize som ser fine ut på bildene, men når man får det hjem ser det ut som noe som katta har dratt inn. Mulig jeg blander med en annen butikk da. Anonymkode: 0707b...dfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #9 Del Skrevet 13. juni 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Er ikke yesstyle sånt kinaræl da? Med kjoler og andre klær i onesize som ser fine ut på bildene, men når man får det hjem ser det ut som noe som katta har dratt inn. Mulig jeg blander med en annen butikk da. Anonymkode: 0707b...dfc De selger asiatisk (koreansk, japansk) hudpleie, som er veldig populært. Anonymkode: b2f0c...5d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 14. juni 2022 #10 Del Skrevet 14. juni 2022 Jeg har så å si utelukkende brukt koreansk sminke og hudpleie etter at jeg oppdaget dem for noen år siden. Pleide å kjøpe fra eBay, men frakten ble groteskt dyr da pandemien dukket opp, i og med at de fikk problemer med å levere. Det har begynt å normalisere seg igjen nå, men jeg fant yesstyle i mellomtiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #11 Del Skrevet 14. juni 2022 Har kjøpt fra Yesstyle et par-tre ganger - aldri hatt problemer med dem. Tar et par uker med levering. Har bare prøvd hudpleien der fra da, som en annen er inne på så tror jeg ikke klærne er sånn super kvalitet på #fastfashion. Anonymkode: ff8e6...45f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 17. juni 2022 #12 Del Skrevet 17. juni 2022 Anoia skrev (På 13.6.2022 den 17.46): Venter faktisk på en pakke nå, kan holde deg oppdatert Pakken ankom rett i postkassen i går, alt som bestilt, null stress 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå