Merenwen Skrevet 12. november 2005 #1 Skrevet 12. november 2005 kjønn? Hva tiltrekker deg, hva er det første du ser paa? Jeg legger først merke til øynene.. Og haaret, av en eller annen grunn.
Brunhilde Skrevet 12. november 2005 #2 Skrevet 12. november 2005 Hendene - og nesen. Jeg kan ofte ikke huske øyenfarge, men spør meg om hvordan hendene ser ut og jeg kan sannsynligvis beskrive dem i minste detalj...
Arwen Skrevet 13. november 2005 #6 Skrevet 13. november 2005 Utstråling - definitivt! Og nakken, har en skikkelig greie med nakker. (dessuten takler jeg ikke ører som ikke står i forhold til resten av kroppen så de ser jeg nok også på ganske tidlig. )
Gjest gjesta Skrevet 13. november 2005 #9 Skrevet 13. november 2005 Utstråling og hender/underarmer! ←
nusta Skrevet 13. november 2005 #10 Skrevet 13. november 2005 Hele pakka liksom. Utstråling er veldig avgjørende Øyne og hender er også noe som forteller mye om en person
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2005 #11 Skrevet 13. november 2005 Hele pakka liksom. Utstråling er veldig avgjørende Øyne og hender er også noe som forteller mye om en person ← Hvorfor forteller hender så mye om en person?
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2005 #12 Skrevet 13. november 2005 utstrålingen - under dette går også fysisk utseende, men det er egentlig uttrykket jeg legger mest merke til. Om han virker imøtekommende/glad/hyggelig/interessant... jeg er også opptatt av hender og underarmer - oo området rundt albuene... Merkelig egentlig, jeg tror det må ha å gjøre med at det sier noe om fysisk styrke? Og pene hender - åååh. Konkret tror jeg ikke det sier så mye om personen - han jeg har møtt med desidert penest armer var jommen en rundbrenner av rang:-) Men hendene sier jo noe om hva han bruker dem til, arbeidsfelt og sånn, faktisk. Og lange fingre=følsomme menn ofte... Hår og klær også - ikke noen strenge preferanser, men han bør signalisee at han i hvert fall bryr seg om utseendet.
Gjest gjest1 Skrevet 13. november 2005 #13 Skrevet 13. november 2005 Jeg ser på holdningen først. Ellers er jeg opptatt av kravebein, underarmer og litt skjeve, rare tenner.
Tusseline Skrevet 13. november 2005 #14 Skrevet 13. november 2005 Utstråling, helt klart. Kroppsdel må bli øynene.
Gjest filosofia Skrevet 13. november 2005 #16 Skrevet 13. november 2005 Proposjoner. Jeg kan ikke helt like korte bein og lang rygg, syltynne ankler og DE overarmene, svææææær brystkasse og stankelbein. Altså ikke like som i ikke finne umidddelbart attraktivt. Har stort sett lite å si når man blir kjent med personen.
Søtpotita Skrevet 13. november 2005 #18 Skrevet 13. november 2005 Kleda, hårsveisen, augene og smilet.
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #19 Skrevet 14. november 2005 Jeg legger merke til øynene først, ingen tvil... eller kanskje hele ansiktet igrunn. Deretter håret og hvordan han er kledt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå