Gå til innhold

Tar igjen det tapte med rus og dumme valg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg er jente 24 år og begynte på cipralex i fjor. Cipralexen har hjulpet meg så sinnsykt mye og jeg føler meg endelig som meg selv. Angstfri og depresjonsfri. Jeg føler jeg har tapt 6 år av ungdomstiden min på å være isolert, "fengslet" i depresjonen og angsten, og i 6 år har jeg bokstavelig bare sittet på rommet mitt isolert og bare ellers jobbet for livets opphold.

Nå som jeg føler meg som meg selv har jeg også fått meg mange nye venner, og jeg tar intiativ til å finne på ting med folk. Dette fører også til at jeg har kommet borti litt feil folk og festet litt for hardt. Som nå i helga prøvde jeg kokain for første gang, og ble så full at jeg havnet i fyllearresten. Det har ALDRI skjedd før.

Jeg ble med i en bil med 5 gutter og fikk gratis kokain, til gjengjeld ville de ha sex med meg. Men jeg dro før de tvang meg til noe.

Forrige helg stakk jeg fra de "kjedelige" vennene mine og ble kjent med en gjeng gutter som hadde weed og jeg røykte med de hele kvelden/natten. Slike ting får meg til å føle meg levende og det er så deilig. Men av og til, slik som denne helgen så får det konsekvenser. Og gudene vet hva som kan skje i fremtiden hvis jeg ikke slutter med denne oppførselen.

Jeg blir også "starstrucked" av de pene jentevenninnene mine som får sinnnsykt mye oppmerksomhet av gutter, men de jentene sniffer kokain hver helg og har ingenting på stell. Men likevel får jeg en trang til å henge med de siden de lever så gøyalt hver helg og henger med pene gutter som jeg synes er svært attraktiv. Jeg er i en periode der jeg ikke klarer å tenke rasjonelt. Jeg planlegger allerede neste helg, selv om jeg vet hva det innebærer....

Anonymkode: ab149...7e8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ok!

Anonymkode: 9f716...159

Skrevet

Send meg privat mld

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...