Gå til innhold

Hvordan starte en affære?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har allerede et forhold til en godt gift kvinne, så vet ikke om jeg har nok tid dessverre. Ellers hadde jeg ordnet noe 😆 

Anonymkode: 4fdd8...84d

Hehe 😄

Anonymkode: f310f...71f

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke bedre å snakke med mannen? 

Åpent forhold? At dere har sex?

Utroskap ødelegger utrolig mye. For mange, ikke bare for mannen din, men eventuelle barn. Venner og kollegaer vil også dømme deg

Anonymkode: 3f29e...37e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Er det ikke bedre å snakke med mannen? 

Åpent forhold? At dere har sex?

Utroskap ødelegger utrolig mye. For mange, ikke bare for mannen din, men eventuelle barn. Venner og kollegaer vil også dømme deg

Anonymkode: 3f29e...37e

Som regel er det en dårlig idé. Svært få klarer å ikke endre adferd hjemme eller ikke bli oppdaget over lang tid. Etterhvert vil man gjøre flere ting med elskeren og, dra på turer etc. Da pusher man på oddsen for å bli tatt og til slutt blir man det. 

Men mange av vennene og kollegene har vært utro de og, så den dømmingen betyr ikke så mye. 

Elskerinnen min var i ferd med å gå fra mannen, det var da vi møttes. Etter en lang periode med jobbing med forholdet (og jobbing med meg 😆) har vi funnet en balanse så hun har det bedre hjemme. Alternativet til å møte meg var skilsmisse. Så hos oss ble det bra. Møtes en gang i uken omtrent. Enten hos meg eller på jobben hennes rett etter arbeidstid så hun kan skylde på overtid. 

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.6.2022 den 14.09):

Gift kvinne i 30 årene. Helt dødt hjemme, ikke hatt sex på årevis. Etter lang tids tenking har valget falt på at jeg må få meg en elsker. Jeg orker ikke å diskutere moralen i dette, det er diskutert nok i andre tråder. Situasjonen er kompleks. Dette er nøye overveid. Nå lurer jeg på hvordan jeg skal klare å finne rett person, eller noen i det hele tatt 😄 Jeg er veldig redd for å skape problemer for meg selv eller han, så jeg tør ikke Tinder og andre apper. Jeg ser etter en oppegående mann som bor i nærheten av meg og kunne tenke seg å møtes en gang iblant for litt spenning og begjær. Jeg forstår virkelig ikke hvordan jeg skal gå frem for å finne dette. Noen tips?

Anonymkode: f310f...71f

Eeeew, kjønnssykdommer.  Skill deg kjerring!! Skjerpings!!!!!!!!!!

Skrevet

Hvordan klarer du ikke å finne det som det som en 👩‍🦰

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.6.2022 den 14.32):

Kan godt bare ta bilder av noe helt tilfeldig og bare skrive i bio at du er gift men ønsker noen på siden.. da er det uansett bare folk som er med på det som vil matche med deg, så du slipper å ta det opp når dere møtes.

Riktig + at det er flere andre datingsider der opptatte av begge kjønn søker.  Kanskje greit for deg å ha en opptatt elsker, så ikke det blir en masse følelser og rot ?

AnonymBruker
Skrevet

Finn deg en opptatt mann som vil det samme. Det er veldig mange opptatte menn på 40+ som søker elskerinner. Ta en kikk der du bor, mest sannsynlig så er det lykkelige paret du ser, ulykkelig. 

Anonymkode: e0c62...953

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Finn deg en opptatt mann som vil det samme. Det er veldig mange opptatte menn på 40+ som søker elskerinner. Ta en kikk der du bor, mest sannsynlig så er det lykkelige paret du ser, ulykkelig. 

Anonymkode: e0c62...953

Enig !   Men ikke en dvask 40+.  25+, skal hun først ha en hemmelig elsker så må hun ha en fyrrig og viril en med litt futt i 😜

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.6.2022 den 15.26):

Som regel er det en dårlig idé. Svært få klarer å ikke endre adferd hjemme eller ikke bli oppdaget over lang tid. Etterhvert vil man gjøre flere ting med elskeren og, dra på turer etc. Da pusher man på oddsen for å bli tatt og til slutt blir man det. 

Men mange av vennene og kollegene har vært utro de og, så den dømmingen betyr ikke så mye. 

Elskerinnen min var i ferd med å gå fra mannen, det var da vi møttes. Etter en lang periode med jobbing med forholdet (og jobbing med meg 😆) har vi funnet en balanse så hun har det bedre hjemme. Alternativet til å møte meg var skilsmisse. Så hos oss ble det bra. Møtes en gang i uken omtrent. Enten hos meg eller på jobben hennes rett etter arbeidstid så hun kan skylde på overtid. 

Er hun gift? Skjerpings, blir kvalm

AnonymBruker
Skrevet
bullehurk skrev (29 minutter siden):

Enig !   Men ikke en dvask 40+.  25+, skal hun først ha en hemmelig elsker så må hun ha en fyrrig og viril en med litt futt i 😜

ha ha du er rå.... men forsåvidt enig.  Hilsen gammel kjerring. 

Anonymkode: dd320...985

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...