AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #1 Skrevet 12. juni 2022 Gift kvinne i 30 årene. Helt dødt hjemme, ikke hatt sex på årevis. Etter lang tids tenking har valget falt på at jeg må få meg en elsker. Jeg orker ikke å diskutere moralen i dette, det er diskutert nok i andre tråder. Situasjonen er kompleks. Dette er nøye overveid. Nå lurer jeg på hvordan jeg skal klare å finne rett person, eller noen i det hele tatt 😄 Jeg er veldig redd for å skape problemer for meg selv eller han, så jeg tør ikke Tinder og andre apper. Jeg ser etter en oppegående mann som bor i nærheten av meg og kunne tenke seg å møtes en gang iblant for litt spenning og begjær. Jeg forstår virkelig ikke hvordan jeg skal gå frem for å finne dette. Noen tips? Anonymkode: f310f...71f
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #2 Skrevet 12. juni 2022 Helt risikofritt blir det aldri. Så du må finne ut om risikoen er akseptabel. Og se for deg verste scenario og om du er villig til å leve med eventuelle konsekvenser. Ikke for å moralisere, men ikke gjør det om det er "verdens undergang" å bli tatt. Anonymkode: 48d4d...58d
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #3 Skrevet 12. juni 2022 Ts her Det er ikke verdens undergang. For det er naturlig nok store problemer i ekteskapet som leder meg til å gjøre dette. Men vil ikke utsette mannen min for den smerten hvis det kan unngås. Så jeg er villig til å ta litt risiko, men ikke så mye at jeg vil ha bildet mitt på Tinder liksom 😅 Anonymkode: f310f...71f
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #4 Skrevet 12. juni 2022 Du kan skille deg og gå videre i livet. Eller skal du holde på sånn til du blir 100 år? Anonymkode: b57e9...13f 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #5 Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du kan skille deg og gå videre i livet. Eller skal du holde på sånn til du blir 100 år? Anonymkode: b57e9...13f Kommer til å skilles etterhvert, men ikke enda av mange årsaker. Anonymkode: f310f...71f
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #6 Skrevet 12. juni 2022 Har du andre profiler i sosiale medier hvor man tilsynelatende kan snakke uten baktanker? Finn en som publiserer fra området du foretrekker og send ham en melding hvor du kommenterer at han legger ut fine bilder, hvor de er tatt etc. Så kan samtalen gli over i noe annet etterhvert. Det beste er å finne en mann med samboer/kone, mindre sjans for at han babler til andre. Vil allikevel anbefale å finne noen som ikke bor rett ved så dere møtes i butikken osv. Anonymkode: 4fdd8...84d 1
Trimmeren Skrevet 12. juni 2022 #7 Skrevet 12. juni 2022 Prøv tinder, mange som ser etter noe uforpliktende der, er nok ikke der du finner mannen i livet uansett
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #8 Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du andre profiler i sosiale medier hvor man tilsynelatende kan snakke uten baktanker? Finn en som publiserer fra området du foretrekker og send ham en melding hvor du kommenterer at han legger ut fine bilder, hvor de er tatt etc. Så kan samtalen gli over i noe annet etterhvert. Det beste er å finne en mann med samboer/kone, mindre sjans for at han babler til andre. Vil allikevel anbefale å finne noen som ikke bor rett ved så dere møtes i butikken osv. Anonymkode: 4fdd8...84d Takk for konkret og bra tips 😃 Anonymkode: f310f...71f 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #9 Skrevet 12. juni 2022 Trimmeren skrev (5 minutter siden): Prøv tinder, mange som ser etter noe uforpliktende der, er nok ikke der du finner mannen i livet uansett Må man ikke ha bilde da? Anonymkode: f310f...71f
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #10 Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Må man ikke ha bilde da? Anonymkode: f310f...71f Kan godt bare ta bilder av noe helt tilfeldig og bare skrive i bio at du er gift men ønsker noen på siden.. da er det uansett bare folk som er med på det som vil matche med deg, så du slipper å ta det opp når dere møtes. Anonymkode: 4fdd8...84d
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #11 Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Takk for konkret og bra tips 😃 Anonymkode: f310f...71f Er sånn min sidesprang startet, fungerte veldig bra. Fremstår uskyldig og 😉 Anonymkode: 4fdd8...84d 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #12 Skrevet 12. juni 2022 Kan man se hvor jeg befinner meg? Kommer det opp kart eller noe? Anonymkode: f310f...71f
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #13 Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan man se hvor jeg befinner meg? Kommer det opp kart eller noe? Anonymkode: f310f...71f På Tinder? Ja, med mindre du betaler for medlemskap så du manuelt kan velge sted (tror jeg). Husk å ikke bruke felles kort til å betale Anonymkode: 4fdd8...84d
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #14 Skrevet 12. juni 2022 Dvs, byen kommer opp. Ikke nærområdet. Anonymkode: 4fdd8...84d
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #15 Skrevet 12. juni 2022 Ville brukt en nettside som er mer diskret enn tinder. Hva om single venner/naboer ser du er på tinder? Vil ikke de varsle mannen din? Ville gått etter en nettside hvor du kan bruke anonymt nick og søke på andre i samme by. Fetlife for eksempel. Anonymkode: 73ebf...bc8
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #16 Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): På Tinder? Ja, med mindre du betaler for medlemskap så du manuelt kan velge sted (tror jeg). Husk å ikke bruke felles kort til å betale Anonymkode: 4fdd8...84d Det høres litt skummelt ut. Jeg bor på et lite sted utenfor Oslo. Da står det sikkert navnet på stedet. Ikke tør jeg å betale med mitt kort heller, i tilfelle mannen ser på utskriften en gang... Anonymkode: f310f...71f
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #17 Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ville brukt en nettside som er mer diskret enn tinder. Hva om single venner/naboer ser du er på tinder? Vil ikke de varsle mannen din? Ville gått etter en nettside hvor du kan bruke anonymt nick og søke på andre i samme by. Fetlife for eksempel. Anonymkode: 73ebf...bc8 Har ikke hørt om fetlife før, men det kan kanskje funke ☺ Anonymkode: f310f...71f
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #18 Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det høres litt skummelt ut. Jeg bor på et lite sted utenfor Oslo. Da står det sikkert navnet på stedet. Ikke tør jeg å betale med mitt kort heller, i tilfelle mannen ser på utskriften en gang... Anonymkode: f310f...71f Kan såklart bruke litt feil alder, annet navn og et bilde som ikke viser deg. Og sett avstand til 1-2 mil, så får du folk litt utenfor. Alternativt sende meg en melding så lover jeg å være diskre 😂 Anonymkode: 4fdd8...84d
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #19 Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan såklart bruke litt feil alder, annet navn og et bilde som ikke viser deg. Og sett avstand til 1-2 mil, så får du folk litt utenfor. Alternativt sende meg en melding så lover jeg å være diskre 😂 Anonymkode: 4fdd8...84d Det var lurt, takk for tipset. Ikke lett å sende deg melding når du er anonym 😄 Anonymkode: f310f...71f
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #20 Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det var lurt, takk for tipset. Ikke lett å sende deg melding når du er anonym 😄 Anonymkode: f310f...71f Har allerede et forhold til en godt gift kvinne, så vet ikke om jeg har nok tid dessverre. Ellers hadde jeg ordnet noe 😆 Anonymkode: 4fdd8...84d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå