Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Standarden er at folk i heterofile forhold ‘plutselig’ kommer ut av skapet, jeg vet i alle fall om en dypt kristen mann som kom ut av skapet i 50-årene, og gjorde helomvending, osv. 

MEN - jeg lurer på om det er noen av dere som har erfart det motsatte? At noen har vært homofil hele livet og plutselig blir heterofile?? 🙈 

Fortell!! 🙈

Anonymkode: 35e0c...ca6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette er nok ganske uvanlig

Anonymkode: d2134...26c

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner ei som først var heterofil før hun fant ut at hun var lesbisk. Greit nok. Hun fant seg jentekjæreste, som også var lesbisk. Deretter fant hun ut at hun var født i feil kjønn, og egentlig var mann. Så hun tok full kjønnskorrigering over lengre tid med hormoner og operasjoner osv. Men hun var og er fortsatt sammen med samme jentekjæresten. 

Vil det si at begge disse lesbiske jentene endte opp som heterofile? 

Ja.

Anonymkode: 5baf3...1f7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tja. Jeg hadde bare jentekjærester før. Nå er jeg sammen med en feminin mann. Utad ser nok vår relasjon veldig heterofil ut.

Anonymkode: 29e53...7d6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har trodd dette om meg selv og vinglet hele livet. 

Anonymkode: a70c3...9e4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er bifil. Var sammen med en dame lenge. Så ble jeg sammen med en mann og fikk barn. Så ble det forholdet slutt. 
Nå er jeg gift med en mann på 5 året og fått 2 barn til 😊👍

Anonymkode: aee3a...b22

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tja, det tror jeg er mer uvanlig. Det at folk i heterofile forhold kommer ut som homofile, handler nok mer om de har undertrykt legningen sin. 

Anonymkode: f7e4b...0a4

AnonymBruker
Skrevet

Mange lesbiske kvinner som skifter legning når de nærmer seg 30 årene. 

Den biologiske klokka tikker og de vil heller ha en a4 familie på den tradisjonelle måten i stedet for det styret med insinimasjon osv. 

Min niese har mistet to kjærester på den måten. 

Hun er nå litt over tredve, hennes nye kjæreste er 40 +. Hun gikk fra å være lesbisk i tenårene, hetero i tredve årene + fikk barn, deretter lesbisk igjen når hun ble 40.

Et ganske kjent problem blant lesbiske dette i grunn. 

Anonymkode: 21583...ef7

AnonymBruker
Skrevet

Har jo hu som var med i farmen . Husker ikke helt hva hu hette. Gifta seg jo med den andre fyren der . Etter å ha dumpa dama hu va.r gift med.

Anonymkode: 449b2...dcf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Den biologiske klokka tikker og de vil heller ha en a4 familie på den tradisjonelle måten i stedet for det styret med insinimasjon osv. 

Hun er nå litt over tredve, hennes nye kjæreste er 40 +. Hun gikk fra å være lesbisk i tenårene, hetero i tredve årene + fikk barn, deretter lesbisk igjen når hun ble 40.

Men er de da egentlig 100% lesbiske/heterofile eller er de en eller annen grad av bifil?

Anonymkode: e20f2...713

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er egentlig hetero, men jeg skulle ØNSKE at jeg var lesbisk, har litt lyst å prøve, bare fordi damer er så mye bedre enn menn 😇😅😂 Og jeg tenner på damer om de er ‘min type’

Anonymkode: bb681...25d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men er de da egentlig 100% lesbiske/heterofile eller er de en eller annen grad av bifil?

Bifil er nettopp det rette ordet. Folk glemmer bare at det er mulig å være det. Man kan til og med "glemme" det selv. 

Anonymkode: a70c3...9e4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Bifil er ordet. 

Anonymkode: b8533...d81

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Tja. Jeg hadde bare jentekjærester før. Nå er jeg sammen med en feminin mann. Utad ser nok vår relasjon veldig heterofil ut.

Lol, nei. Absolutt ingen som forveksler en kvinne med en "feminin mann".

Anonymkode: c17c9...3b1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Lol, nei. Absolutt ingen som forveksler en kvinne med en "feminin mann".

Anonymkode: c17c9...3b1

Det er jo det jeg sier, at vår relasjon SER heterofil ut (han er tom ganske macho av utseende). Men mellom oss er den ikke heterofil. Vi er begge enige i dette. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

De har aldri vært i et heterofilt forhold, og stått på sitt at de var lesbiske. 

Helt til de ønsket barn. 

AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er jo det jeg sier, at vår relasjon SER heterofil ut (han er tom ganske macho av utseende). Men mellom oss er den ikke heterofil. Vi er begge enige i dette. 

Kan en mann og en kvinne ha et homofilt forhold seg i mellom dersom de er enige om det? Det var ny informasjon for meg.

Anonymkode: d008e...35e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kan en mann og en kvinne ha et homofilt forhold seg i mellom dersom de er enige om det? Det var ny informasjon for meg.

Anonymkode: d008e...35e

Ja, vi ser ham begge også som kvinne. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja, vi ser ham begge også som kvinne. 

Men du omtalte han jo nettopp som mann? Det holder ikke si feminin mann. Da får du si ikke-binær eller noe sånt. Det er jo ikke slik at feminine menn er damer. 

Anonymkode: d43b4...0a9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...