AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #1 Skrevet 12. juni 2022 Hei, Dette spørsmål til både kvinner og menn, for jeg vet at det ikke er kun menn som er utro. jeg møtte en mann i 2021 som jeg hadde veldig god tone med. Vi holdte på frem til mars 2022, og da fikk jeg plutselig vite at han hadde fått kjæreste. Noe som satt meg veldig ut. Han ville fortsatt være venner og han har fortsatt drevet å sendt meg meldinger, og det er ikke snakk om vennskapelige meldinger, men sexting og slikt. Selv om vi ikke har vært fysisk siden jeg fikk vite at han hadde kjæreste, men jeg som kjæreste ville ha tatt sexting som utroskap? Og hvorfor er man utro på begynnelsen av et forhold? Jeg personlig, hvis jeg hadde vært utro så hadde jeg tenkt at jeg ikke var så interessert i den personen jeg var sammen med. Nå ville jeg aldri vært utro. Jeg mener at dersom man har behov for å være med andre så slår man opp. Hva tenker dere ? 💕 Anonymkode: 2f1c9...7cf 1
ClausSaus Skrevet 12. juni 2022 #2 Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hei, Dette spørsmål til både kvinner og menn, for jeg vet at det ikke er kun menn som er utro. jeg møtte en mann i 2021 som jeg hadde veldig god tone med. Vi holdte på frem til mars 2022, og da fikk jeg plutselig vite at han hadde fått kjæreste. Noe som satt meg veldig ut. Han ville fortsatt være venner og han har fortsatt drevet å sendt meg meldinger, og det er ikke snakk om vennskapelige meldinger, men sexting og slikt. Selv om vi ikke har vært fysisk siden jeg fikk vite at han hadde kjæreste, men jeg som kjæreste ville ha tatt sexting som utroskap? Og hvorfor er man utro på begynnelsen av et forhold? Jeg personlig, hvis jeg hadde vært utro så hadde jeg tenkt at jeg ikke var så interessert i den personen jeg var sammen med. Nå ville jeg aldri vært utro. Jeg mener at dersom man har behov for å være med andre så slår man opp. Hva tenker dere ? 💕 Anonymkode: 2f1c9...7cf Sexting er utroskap. Punktum. 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #3 Skrevet 12. juni 2022 Er man i et fast forhold så tenker jeg at alt som er seksuelt med andre er utroskap, være seg sexting, kyssing eller sex. Hvis man ikke klarer å forholde seg til det, så må man heller finne seg noen som ønsker åpent forhold. Anonymkode: 5a548...37d 1
Havspeil Skrevet 12. juni 2022 #4 Skrevet 12. juni 2022 Sexting er utroskap. Ville blokkert tullingen. Han respekter hverken deg eller kjæresten med å være Ole Brum - ja takk,begge deler ... Move on 🙂 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #5 Skrevet 12. juni 2022 Hva ville du gjort i en slik sirkulasjon hvis du var kjæresten hans? Ville du fått beskjed om at typen din driver med sexting bak ryggen din og fått muligheten til å gjøre det slutt med han? Eller hadde du ønsket å ikke vite det? jeg hadde sagt ifra slik at den stakkars kjæresten hadde fått mulighet til å komme seg unna. Anonymkode: d8e05...57f 2
Nymerïa Skrevet 12. juni 2022 #6 Skrevet 12. juni 2022 Spørsmålene dine er helt berettiget. Jeg foreslår at du spør han mannen om disse tingene, og så kommer du tilbake hit med svarene. Det kan godt være at han ikke svarer ærlig, men om ikke annet så forstår han at du synes han er en tulling. Det har han godt av.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #7 Skrevet 12. juni 2022 Vil bare si at jeg har opplevd noe lignende selv bortsett av at vi faktisk ikke hadde vært fysiske. Det er vondt om man har begynt å få følelser for noen og begynt å forestille seg en fremtid sammen. Og så plutselig vil han gå i en annen retning. Tror det han ville med meg var å plassere meg i elskerinne rollen men jeg var "ikke bra nok" til noe formelt forhold. Sex ting er jo ikke helt OK om man er i et forhold men noen andre. Anonymkode: e6175...be4
Odine Skrevet 12. juni 2022 #8 Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hei, Dette spørsmål til både kvinner og menn, for jeg vet at det ikke er kun menn som er utro. jeg møtte en mann i 2021 som jeg hadde veldig god tone med. Vi holdte på frem til mars 2022, og da fikk jeg plutselig vite at han hadde fått kjæreste. Noe som satt meg veldig ut. Han ville fortsatt være venner og han har fortsatt drevet å sendt meg meldinger, og det er ikke snakk om vennskapelige meldinger, men sexting og slikt. Selv om vi ikke har vært fysisk siden jeg fikk vite at han hadde kjæreste, men jeg som kjæreste ville ha tatt sexting som utroskap? Og hvorfor er man utro på begynnelsen av et forhold? Jeg personlig, hvis jeg hadde vært utro så hadde jeg tenkt at jeg ikke var så interessert i den personen jeg var sammen med. Nå ville jeg aldri vært utro. Jeg mener at dersom man har behov for å være med andre så slår man opp. Hva tenker dere ? 💕 Anonymkode: 2f1c9...7cf At han har vært utro med dere begge to og fått i pose og i sekk i hele vinter .
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #9 Skrevet 12. juni 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Vil bare si at jeg har opplevd noe lignende selv bortsett av at vi faktisk ikke hadde vært fysiske. Det er vondt om man har begynt å få følelser for noen og begynt å forestille seg en fremtid sammen. Og så plutselig vil han gå i en annen retning. Tror det han ville med meg var å plassere meg i elskerinne rollen men jeg var "ikke bra nok" til noe formelt forhold. Sex ting er jo ikke helt OK om man er i et forhold men noen andre. Anonymkode: e6175...be4 Ja, det gjør veldig vond! Jeg skal nok finne en måte hvor han får smake sin egen medisin uten ham vet at det er meg! Og hvis han mener at jeg ikke er bra nok for formelt forhold så er det hans tap! og det samme bør du tenke!! Ingen for si hva du er bra til og ikke bra til!! Anonymkode: 2f1c9...7cf
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #10 Skrevet 12. juni 2022 5 hours ago, NymeriaRhoynar said: Spørsmålene dine er helt berettiget. Jeg foreslår at du spør han mannen om disse tingene, og så kommer du tilbake hit med svarene. Det kan godt være at han ikke svarer ærlig, men om ikke annet så forstår han at du synes han er en tulling. Det har han godt av. Ja, jeg kommer nok til å stille han noen spørsmål Anonymkode: 2f1c9...7cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå