Thomasine Skrevet 12. november 2005 #1 Del Skrevet 12. november 2005 Ble litt inspirert av tråden med versjoner av "Oppe på fjellet der bor det tre trolle...". Her kommer noen versjoner av "Bæ bæ lille lam": Bæ, bæ lille lam, har du noe ull? Ja, ja kjære barn, jeg har kroppen full! Søndagsklær til far, og søndagsklær til mor, og to par strømper til bitte lille bror. Bæ, bæ lille lam, ramla i en dam. Kunne ikke svømme bare sitte å drømme Bæ, bæ lille lam ramla i en dam. Bæ bæ lille lam gikk på restaurant, kunne ikke spise, bare sitte å fise/grise. bæ bæ lille lam gikk på restaurant. Bæ bæ lille lam, kjørte lastebil. Lastebilen kræsja lillelammet bæsja. Bæ bæ lille lam kjørte lastebil. Bæ bæ lille lam bygde seg ett hus. Kunne ikke bo der for ulven satt på do der. Bæ, bæ lille lam bygde seg et hus. Bæ, bæ lille lam har du noe ull Nei, nei kjære barn det er bare tull Bonden var her i går og klippa mine hår, nå er det ikke mer ull før til neste år Bæ, bæ, lille lam kjørte folkevogn Folkevogna kræsja Bestemora bæsja Bæ, bæ lille lam, kjørte folkevogn Nøff, nøff, lille gris Slapp en liten fis Måtte rømme huset i bare ei lita truse Nøff, nøff, lille gris Slapp en saftig fis! Og en voksen versjon: Bæ bæ lille lam Har du noe ull Nei nei lille barn Slikt er berre tull De brente meg på bål Og siden sa de skål Det ble ingen strømper Til bitte lille bror Finnes sikkert flere...?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanity Skrevet 12. november 2005 #2 Del Skrevet 12. november 2005 (endret) Bæ bæ lille lam, kjøpte seg en kam. Gredde av seg håret, lignet litt på Kåre. Bæ bæ lille lam, kjøpte seg en kam Endret 12. november 2005 av Sanity Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 12. november 2005 #3 Del Skrevet 12. november 2005 Bæ bæ lille lam, dro på fotball kamp. Kunne ikke heie bare bruke bleie. Bæ bæ lille lam, dro på fotball kamp var vel den siste jeg hørte i barnehagen før helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå