AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #1 Del Skrevet 12. juni 2022 Hvordan var den? Anonymkode: e8fc7...68e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #2 Del Skrevet 12. juni 2022 Det er en kioskroman proppfull av klisjéer og søtladenhet. Anonymkode: de436...b67 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 12. juni 2022 #3 Del Skrevet 12. juni 2022 Venter til den kommer ut i pocket, men den har fått veldig god omtale og har ingen inntrykk av at det skal være en kioskroman som ovennevnte sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #4 Del Skrevet 12. juni 2022 Jeg synes boka var veldig fin og jeg hadde vanskeligheter med å legge den fra meg. Vil gi den en sterk femmer. Andre jeg har snakket med har klaget over at boka inneholdt litt for lange beskrivelser. Boka tar f.eks. grundig for seg såing /dyrking av frukt og grønnsaker. Jeg synes selv det var interessant å lese om, men så er jeg veldig glad i ting som spirer og gror selv. 🙂 Veldig fine beskrivelser av Frankrike /franskmenn også, bortsett fra at boka blir litt klisjeaktig når det kommer til utroskap… Den fremstiller franskmenn som særdeles lite trofaste (som de også har rykte for å være). Anonymkode: 261e8...d30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #5 Del Skrevet 27. juni 2022 Å gud bedre, den boken er virkelig elendig. Burde selges hos tannleger og ikke i bokhandel, så sukkersøt og klisjefylt er den. Virkelig imponerende markedsføring, når de har klart å få såpass høyr salgstall på sånt skvip. Dessverre ser man jo på salgstallene at nordmenn leser mye slikt, Lucina Riley og lignende forfattere er på bestselgerlistene. Synd at den gjengse nordmann ikke verdsetter god litteratur. Anonymkode: 1237c...121 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #6 Del Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Å gud bedre, den boken er virkelig elendig. Burde selges hos tannleger og ikke i bokhandel, så sukkersøt og klisjefylt er den. Virkelig imponerende markedsføring, når de har klart å få såpass høyr salgstall på sånt skvip. Dessverre ser man jo på salgstallene at nordmenn leser mye slikt, Lucina Riley og lignende forfattere er på bestselgerlistene. Synd at den gjengse nordmann ikke verdsetter god litteratur. Anonymkode: 1237c...121 Tips til god litteratur? Anonymkode: 2bef2...321 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå