Gå til innhold

Altfor tynn overkropp...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Fått altfor tynn overkropp! Brystben og alt tyter ut (kan telle bena på brystet). Men har fortsatt rompe og lår, syns jeg selv. Så føler meg litt uproporsjonal, mildt sagt.

Trener masse, å har nok minsket en del i fettprosent.

Holder det å fortsette og trene, at musklene vil "dekke" litt til etterhvert, eller må fettprosenten opp? Jeg ønsker ikke legge på meg igjen, ei heller bli større over rompe/lår.

Har bmi på 20,7, men ser ikke bra ut på overkroppen.. Å min mor har gitt meg store komplekser for det nå, så tør nesten ikke vise meg i t shirt eller genser som er noe utringning.. 😔

Anonymkode: 6f916...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Min løsning ble, ufrillig, å legge på meg. Jeg ble overvektig av helt andre grunner, men sliter med å gå ned igjen fordi jeg trives så mye bedre med kroppen min nå. Jeg tror det er vanskelig å bygge muskler på overkroppen med så lite å ta av.

Samtidig - det er din kropp! Ingen andre kan shame deg til å endre kroppen din. Om du selv ikke trives, så kan du jo prøve å lette litt opp i matveien og samtidig trene mye styrke. Men det må være for din egen skyld, ikke fordi andre har meninger om hvordan du bør se ut. Ignorer dem

Anonymkode: a6e99...b91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Fått altfor tynn overkropp! Brystben og alt tyter ut (kan telle bena på brystet). Men har fortsatt rompe og lår, syns jeg selv. Så føler meg litt uproporsjonal, mildt sagt.

Holder det å fortsette og trene, at musklene vil "dekke" litt til etterhvert, eller må fettprosenten opp? Jeg ønsker ikke legge på meg igjen, ei heller bli større over rompe/lår.

Har bmi på 20,7, men ser ikke bra ut på overkroppen.. Å min mor har gitt meg store komplekser for det nå, så tør nesten ikke vise meg i t shirt eller genser som er noe utringning.. 😔

Bare ta silikon ts, da høres du helt perfekt ut 😍

stor rumpe med fine lår og en tynn overkropp med silikon 😍

Anonymkode: dd60c...335

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er genetisk hvor man legger mest på seg, og hvor man går ned først. At skjelettet syns litt er helt normalt på din bmi (har ca samme selv). Du kan jo fokusere litt på styrketrening av armene og skuldrene kanskje? Og ikke trene styrke i bena. Men det viktigste er nok å akseptere kroppen din. Du har en sunn vekt og sånn ser faktisk kroppen din ut. Din mor er kanskje bekymret dersom du har gått raskt ned i vekt. Du kan også fint gå opp et par kilo og se om du trives bedre da. 

Anonymkode: efb25...4d4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Tosk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Herregud for et råd. Små pupper er jo uansett det fineste!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Villfisker

Du sier du trener masse, men hvordan trener du? Hvordan du er bygd i utgangspunktet får du ikke gjort så mye med, men det går absolutt an å jobbe med det du ønsker å endre på. Spørsmålet er hvorfor du vil gjøre det. Hvis du vil endre på deg selv, for å føle deg fin nok for andre, er det et veldig dårlig mål. Da vil du alltid finne noe nytt å pirke på senere.

mange damer trener veldig lite overkropp, i frykt for å bli «for store». Sannheten er at man blir formet. Ikke svær og klumpete. Har du mulighet til å få noe veiledning i trening og kosthold, for å nå ønsket mål? Tror absolutt en trener og en kostholdsveileder kan hjelpe deg. Men sørg for at det er for de riktige grunnene. Gå med T-skjorte du. Du har ingenting å skamme deg over.🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Herregud for et råd. Små pupper er jo uansett det fineste!

Jeg gir ikke et dårlig råd.

Hvis du er uenig så er det OK, men rådet jeg ga er faktisk veldig bra, ts hadde blitt helt nydelig med silikon.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg gir ikke et dårlig råd.

Hvis du er uenig så er det OK, men rådet jeg ga er faktisk veldig bra, ts hadde blitt helt nydelig med silikon.

Vet du hva risikoen ved en slik operasjon er? Og hvor utrolig stygt det blir på sikt? Plastisk operasjon som råd til en som sliter med selvtilliten er uansett ganske uetisk. Personlig syns jeg silikonpupper er noe av det styggeste og mest trashy som finnes.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Vet du hva risikoen ved en slik operasjon er? Og hvor utrolig stygt det blir på sikt? Plastisk operasjon som råd til en som sliter med selvtilliten er uansett ganske uetisk. Personlig syns jeg silikonpupper er noe av det styggeste og mest trashy som finnes.

Javel deg om det, jeg syntes det er drit sexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tisen takk for alle svar!

Det er sant, jeg burde ikke bry meg. Men merker at jeg føler det er ekkelt etter at hun har påpekt det så mange ganger. Ser jo selv at overkroppen er veldig slank. Men selv syns jeg at den er mer definert. Liker forsåvidt skulder og armpartiet, men jeg ser jo også alle brystbena, å ble usikker etter hennes kommentarer på om det er slik "alle" ser meg, eller bare hun fordi hun ikke er vant med det..

Jeg trener både styrke og kondisjon, har fått mye hjelp med trening. Men jeg har nok litt fobi mot fett.. Alltid hatt, enda jeg vet jo at det er det man trenger. Har siden ungdommen gått for lettprodukter og magre varianter av ting. Å med så mye trening så har jeg fått en helt annen kropp, enn før med bare slanking. 

Kanskje jeg skulle forsøkt endre på dette med fett, og fortsette med treningen som jeg gjør. Jeg er ikke redd for å trene overkroppen 😊 Heller vært litt forsiktig med låra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Javel deg om det, jeg syntes det er drit sexy.

Dine preferanser er irrelevant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Villfisker skrev (1 time siden):

Dine preferanser er irrelevant.

Takk, det samme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Du skriver at du har større underkropp. Er den abnormalt mye større enn overkroppen? Eller bare muskuløs? Forskjell på muskler og fettvev. Om det er fettvev kan det være lipødem.

Anonymkode: 0ebba...f92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Neida det er ikke lipødem. Føler selv bare at i forhold til overkroppen er den uproporsjonal. Men jeg er ikke så høy, å vil jo aldri få de lange slanke bena jeg så gjerne ønsker meg 🙏 Hehe 😊 Så føler nok bare at de er store og fort at jeg føler meg stutt. Men bruker str. xs/xxs så det sitter nok mest i hue kanskje, eller at jeg føler forskjellen er så stor selv da på over og under.

Men takk for svar og tilbakemelding 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk, det samme

Jeg har ikke lirt av meg mine engang, da det er svært upassende. Seksualforumet passer nok dine svar bedre ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Huff, for en kommentar😞.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Neida det er ikke lipødem. Føler selv bare at i forhold til overkroppen er den uproporsjonal. Men jeg er ikke så høy, å vil jo aldri få de lange slanke bena jeg så gjerne ønsker meg 🙏 Hehe 😊 Så føler nok bare at de er store og fort at jeg føler meg stutt. Men bruker str. xs/xxs så det sitter nok mest i hue kanskje, eller at jeg føler forskjellen er så stor selv da på over og under.

Men takk for svar og tilbakemelding 😁

Str xs/xxs? Da bør du nok høre på din mor og  legge på deg litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Grüner skrev (39 minutter siden):

Str xs/xxs? Da bør du nok høre på din mor og  legge på deg litt. 

Jeg er knapt 160 cm. Så det er vel ikke så unormalt det 😊 

Jeg har også en sunn bmi og vekt godt innenfor normalområdet.

Det var ikke vekten i seg selv, men forholdet over/under 😅 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg har det andre veien, tynne bein, liten rompe, små lår. Knærne mine ser helt spisse ut, leggene er så tynne at pensko ser rart ut. 

Det første jeg mister når jeg trener eller går ned i vekt er fylden på lårene så ingen bukser sitter pent. Så nå har jeg gått ned litt i vekt, bruker str 32-34 i bukser. Hvis buksene har stretch så henger de rundt beina mine. Det sitter aldri pent etter og rompa forsvinner så lett. 

På overkroppen er jeg smal medium, ofte medium, ikke fordi jeg har store pupper. De fyller såvidt en B cup, men pga skuldre og mage. Skuldrene legger jeg fort på muskler og magen har jeg aldri fått tynn uansett hvor mye jeg trener. 

Det er bare sånn kroppen min er, rund mage og stilker av noen bein. Jeg prøver å kle meg deretter. Heller lyse bukser og mørk overdel enn omvendt. 

Anonymkode: a7c70...705

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...