AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #1 Skrevet 12. juni 2022 Trenger å høre noen andres mening om mitt forhold. Er i 40 årene og vi har barn på hver vår side. Traff hverandre for 5 mnd siden og har definert oss som kjærester. I starten var han så veldig på, svarte på alle meldinger, la planer og sa han ville treffe meg ofte. Stod virkelig på rundt meg. Etter at det ble oss to synes jeg han er lat og initiativløs. Han drar hjem og sover etter jobb og kan fint klare seg med å se meg en gang eller to i uken. Han sier aldri at han savner meg hvis ikke jeg sier det først, det sa han hele tiden i starten. Jeg føler jeg må jobbe for å bli prioritert. Han sier det er meg han vil ha og planlegger sommerferie med meg. Har hilst på noe familie men ikke barna (tenåringer). Jeg har aldri blitt invitert hjem til han (har barn hjemme) vi er kun hos meg eller på hotell når jeg har barnevakt. Kjenner jeg stresser over at han tar meg for gitt og ikke legger ned så mye innsats lenger. Igår var han på fest og ble sur når jeg spøkte med at jeg sikkert ikke hører fra han før om 2-3 dager når han er i form igjen .. nå er mobil og alt avslått. Usikker på om jeg er needy og usikker her eller om jeg har grunn til å reagere. Skrev til han igår at jeg trenger å se han oftere enn en gang i uken. Nå har jeg lyst å sende god morgen melding men vet ikke om jeg gidder helt ærlig 😔 Vi har alltid skrevet god natt og god morgen siden første dag. Han er veldig flink på meldinger og ber meg ofte på tur. I morgen er det en uke siden han var hos meg sist Anonymkode: 28e20...bf2 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #2 Skrevet 12. juni 2022 Problemet er vel at dere har ulike behov for kontakt. Anonymkode: 38dfc...533 6 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #3 Skrevet 12. juni 2022 Har en følelse av at hvis du behandler ham slik han behandler deg kommer dette forholdet til å avsluttes av seg selv. Jeg hadde aldri orka være i et så ensidig forhold. Anonymkode: 38c6a...e33 17 6
Gjest Hippokrates Skrevet 12. juni 2022 #4 Skrevet 12. juni 2022 Han høres ikke særlig engasjert ut. Tror sjansen er tilstede for at piffen for forholdet har dalt, og at han nærmest holder deg varm bare for å gjøre det. Uansett så høres ikke dette forholdet ut til å være noe for deg. Du har helt andre behov enn det han gir deg, og dette er dødfødt i lengden. Det tror jeg faktisk du kjenner på selv.
Gjest Luna Llena Skrevet 12. juni 2022 #5 Skrevet 12. juni 2022 Det høres ut som du ser etter et mer seriøst forhold enn ham.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #6 Skrevet 12. juni 2022 Cylon skrev (1 minutt siden): Han høres ikke særlig engasjert ut. Tror sjansen er tilstede for at piffen for forholdet har dalt, og at han nærmest holder deg varm bare for å gjøre det. Uansett så høres ikke dette forholdet ut til å være noe for deg. Du har helt andre behov enn det han gir deg, og dette er dødfødt i lengden. Det tror jeg faktisk du kjenner på selv. Ja jeg blir usikker.. men han sier det er meg han vil være med og har spurt både datteren sin om å feriere sammen med oss i sommer. Holder meg i hånden ute blant folk og viser meg frem som kjæreste. (Singel på Facebook da…) Slites mellom at han er lat og regner meg som safe og det at han faktisk ikke bryr seg 😔 What to do? Anonymkode: 28e20...bf2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #7 Skrevet 12. juni 2022 Men om dette er en type frekvens av kontakt og en type forholdsstrukturdu ikke trives med så passer det jo ikke for deg. Du trenger ikke lete etter hvem som har rett, men om det gjør deg lykkelig å ha det slik. Anonymkode: 94fb5...c2b 9 3
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #8 Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja jeg blir usikker.. men han sier det er meg han vil være med og har spurt både datteren sin om å feriere sammen med oss i sommer. Holder meg i hånden ute blant folk og viser meg frem som kjæreste. (Singel på Facebook da…) Slites mellom at han er lat og regner meg som safe og det at han faktisk ikke bryr seg 😔 What to do? Anonymkode: 28e20...bf2 Singel på Facebook? En ting er å ikke ha noe info, men å ha status singel når man er i forhold, syns jeg ikke noe om... Tror jeg hadde bytta til status singel selv, og slutta å mase etter hans oppmerksomhet. Han høres utrolig slitsom og lite engasjert ut, og jeg tror forholdet deres fort kan bestå av at du maser, og han legger på/skrur av telefonen når han er lei.... Anonymkode: 94199...1f6 10
Gjest Hippokrates Skrevet 12. juni 2022 #9 Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja jeg blir usikker.. men han sier det er meg han vil være med og har spurt både datteren sin om å feriere sammen med oss i sommer. Holder meg i hånden ute blant folk og viser meg frem som kjæreste. (Singel på Facebook da…) Slites mellom at han er lat og regner meg som safe og det at han faktisk ikke bryr seg 😔 What to do? Anonymkode: 28e20...bf2 Nytter ikke å høre på hva han sier når det han viser ikke er tilstrekkelig. Altså, du må lytte til deg selv. Føler du deg tilfredsstilt i forholdet? Er forholdet godt nok? Er følelsene for han så sterke at det er verd usikkerheten? Er det dette du vil ha inn i alderdommen? Hva du må gjøre med situasjonen ligger hos deg. Ikke han og ikke oss. Du får prøve å ta en skikkelig prat med han om usikkerheten, om tvetydigheten, om at han veksler mellom av/på og at det ikke føles riktig for deg osv. Så får du gi han en sjanse å svare for seg. Tåler han ikke en slik prat, så tenker jeg det sier ALT om både han og situasjonen, og at du bør komme deg ut derifra. Alle bør tåle å prate om både seg selv, partner, følelser og forhold i et samliv.
Aureka Skrevet 12. juni 2022 #10 Skrevet 12. juni 2022 I et par forhold er kommunikasjon viktig. Synes du at dere kommuniserer greit? Har dere snakket om forventninger i forholdet, hva slags forhold du og han ønsker? Synes ikke at det er riktig å kalle deg needy, men det virker som om du har andre behov enn hva han har. Jeg synes du skal ta dine behov og lengsler på alvor. Hvis du ikke har det bra i et forhold som dette, så ville jeg vurdert å gå videre før barn, familie og venner blir ennå mer involvert. Og i alle fall hvis han ikke klarer å dele mer om hva han føler og tenker. For meg er livet for kort til sånt rett og slett. 5
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #11 Skrevet 12. juni 2022 Han tar deg for gitt og regner med at du skal være der uansett. Selv når han er frekk og stenger deg ute. Syns du bør sette noen krav her. Det virker jo ikke som du har det særlig bra. Anonymkode: 2b7e0...8c6 5
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #12 Skrevet 12. juni 2022 Han tenker rett å slett ikke på det og lever som han selv vill. Han er såpass voksen at dette vill ikke forandre seg. Det eneste du kan gjøre er å finne ut om du kan leve med det. Dere kommer aldri til å bo samme det er helt sikker han har ikke det behovet . Anonymkode: 643f2...a8c 3
exictence Skrevet 12. juni 2022 #14 Skrevet 12. juni 2022 Vent å se. Jeg hadde ikke kontaktet ham, når han ikke kontakter. Så får du se hvordan det går og hva du føler for da. 3
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #15 Skrevet 12. juni 2022 exictence skrev (1 minutt siden): Vent å se. Jeg hadde ikke kontaktet ham, når han ikke kontakter. Så får du se hvordan det går og hva du føler for da. Sendte han en god morgen melding. Vil gjerne være den voksne her.. men får sikkert ikke svar før han skrur på i 15-16 tiden.. kjenner dette blir litt slitsomt.. Anonymkode: 28e20...bf2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #16 Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sendte han en god morgen melding. Vil gjerne være den voksne her.. men får sikkert ikke svar før han skrur på i 15-16 tiden.. kjenner dette blir litt slitsomt.. Anonymkode: 28e20...bf2 Hvorfor fortsetter du å tigge etter hans oppmerksomhet da? Anonymkode: 94199...1f6 9 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #17 Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor fortsetter du å tigge etter hans oppmerksomhet da? Anonymkode: 94199...1f6 Vi er jo liksom kjærester da.. jeg vet ikke.. 😔 Anonymkode: 28e20...bf2 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #18 Skrevet 12. juni 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Vi er jo liksom kjærester da.. jeg vet ikke.. 😔 Anonymkode: 28e20...bf2 Han bry seg ikke om hvem som er den voksne her. Så du får se hva du selv orker bruke energi på. Anonymkode: 643f2...a8c 3
exictence Skrevet 12. juni 2022 #19 Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sendte han en god morgen melding. Vil gjerne være den voksne her.. men får sikkert ikke svar før han skrur på i 15-16 tiden.. kjenner dette blir litt slitsomt.. Anonymkode: 28e20...bf2 Det kan jeg godt forstå. Det er naturlig for meg også å tenke slik. Men hvis jeg merker i lengden at det bare er jeg som er den voksne først, så lar jeg være etter en stund. Jeg tenker at jeg har lyst til å være sammen med en "voksen" mann, at det ikke bare er jeg som er den voksne. 3
got2go Skrevet 12. juni 2022 #20 Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Problemet er vel at dere har ulike behov for kontakt. Anonymkode: 38dfc...533 Dette. Og så har vel den verste forelskelsen lagt seg litt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå