Ulrikke Skrevet 12. juni 2022 #1 Del Skrevet 12. juni 2022 Etter symptomstart eller etter testing, alt etter som.... Dere som har hatt symptomer - hvor lenge følte dere dere syke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K@tt Skrevet 12. juni 2022 #2 Del Skrevet 12. juni 2022 Ulrikke skrev (4 timer siden): Etter symptomstart eller etter testing, alt etter som.... Dere som har hatt symptomer - hvor lenge følte dere dere syke? Første gangen: hadde mild feber fredag kveld og lørdag. Litt slapp og tett i nesen. Tok test på søndag. Følte meg frisk mandag. Andre gang: vond hals og dårlig mage en tirsdag, tok hurtigtest som var positiv og bekreftet med positiv pcr. Følte meg ikke syk, bare litt slapp, vond hals og muligens feber max to dager. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 12. juni 2022 #3 Del Skrevet 12. juni 2022 Litt svimmel og rar noen timer og det var det hele. Hadde hjemmekontor de fire anbefalte dagene av hensyn til andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulrikke Skrevet 12. juni 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 12. juni 2022 K@tt skrev (1 time siden): Første gangen: hadde mild feber fredag kveld og lørdag. Litt slapp og tett i nesen. Tok test på søndag. Følte meg frisk mandag. Andre gang: vond hals og dårlig mage en tirsdag, tok hurtigtest som var positiv og bekreftet med positiv pcr. Følte meg ikke syk, bare litt slapp, vond hals og muligens feber max to dager. Takk! Mannen er på døgn fire nå, jeg på døgn to... Han hadde feber på fredag, jeg har feber i dag. Vi hoster i kor. Håper det går over like fort som det kom! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulrikke Skrevet 12. juni 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 12. juni 2022 Justlooking skrev (57 minutter siden): Litt svimmel og rar noen timer og det var det hele. Hadde hjemmekontor de fire anbefalte dagene av hensyn til andre. Høres ut som om du slapp greit unna! Men veldig ok å ta hensyn til andre! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K@tt Skrevet 12. juni 2022 #6 Del Skrevet 12. juni 2022 Ulrikke skrev (6 timer siden): Takk! Mannen er på døgn fire nå, jeg på døgn to... Han hadde feber på fredag, jeg har feber i dag. Vi hoster i kor. Håper det går over like fort som det kom! God bedring! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zemer Skrevet 12. juni 2022 #7 Del Skrevet 12. juni 2022 Hadde litt feber, og ble tett. Ikke sår hals. Var på jobb etter 4 dager. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mobella66 Skrevet 15. juni 2022 #8 Del Skrevet 15. juni 2022 Jeg hadde sår hals, rennende nese og litt hoste, men var på jobb etter 4 dager. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg