Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har møtt en mann og vi har møttes nå i ca 6 mnd. 
Offisielt er vi kjærester. Jeg har møtt hele familien hans og datteren hans. 
Han har møtt min familie og sønnen min. 

Jeg har overnattet hos han flere ganger mens datteren hans var der. Ting har begynt å blitt veldig seriøst. 

Jeg har fortalt barnefar om han og de fleste rundt meg. 

Men han har fortsatt ikke fortalt sin ekskone. Hans svigerinne reagerte veldig på dette og sa at han burde fortelle henne. Jeg har også sagt at jeg ønsker at hun skal vite siden jeg overnatter og er sammen med barnet. Som mamma selv så hadde jeg ønsket å vite. 

Nå er jeg på besøk til han og vært der hele helgen. Han har hatt overnattingsbesøk av halve familien sin her hjemme hos han i tillegg. Så vært mye med hans familie denne helgen. 

Nå er saken at eks kona hans kommer for å hente datteren sin. Jeg blir bedt om å dra hjem før hun kommer. For han har fortsatt ikke fortalt henne om meg. 
Jeg føler meg som en hemmelig elsker. Vet ikke om jeg gidder dette noe mer. 

Anonymkode: faa33...333

Videoannonse
Annonse
Gjest Luna Llena
Skrevet (endret)

Han er feig rett og slett. Jeg hadde ikke giddet, et sånt forhold.

Ville gitt ham ett ultimatum, enten forteller du om oss, ellers er det slutt.

Endret av Luna Llena
AnonymBruker
Skrevet
Luna Llena skrev (54 minutter siden):

Han er feig rett og slett. Jeg hadde ikke giddet, et sånt forhold.

Ville gitt ham ett ultimatum, enten forteller du om oss, ellers er det slutt.

Jeg gjorde det nå. Jeg aksepterer ikke slikt. Skal han være i et forhold med meg så kan han ikke gjemme meg for alltid. Noe slikt orker jeg ikke. 

Jeg fortalte barnefar på en dårlig måte selv. Vi møtte på han på tivoli med barna. Var igrunn meningen at jeg skulle fortelle han tidligere, men vi var fortsatt i dating fasen og han var mer som en venn. Men fortalte alt til far etterpå og beklaget meg på måten ting ble. Så en erfaring rikere og jeg dummet meg fullstendig ut. 

Kjæresten min mente at det var dobbelt moralsk at jeg ble sur på han for at han ikke hadde fortalt sin eks når jeg selv ikke gjorde det tidligere. Men nå er dette lenge siden og vi er litt mer seriøs nå enn den gangen. Det var trossalt 3 mnd siden. 

Jeg sa at jeg ønsker jo ikke å havne på dårlig fot med henne. De har 50/50 og samarbeider bra. Jeg og min eks samarbeider ikke og han har lite samvær igrunn. Jeg vil jo ikke være årsaken til at de skal ødelegge et godt samarbeid med tanke på datteren. 
Dette var svigerinnen redd for også. 

Anonymkode: faa33...333

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...