Søtpotita Skrevet 12. november 2005 #1 Skrevet 12. november 2005 Eg har for tida beltedilla. Likar for det meste flettebelter, belter frå Friis med glitterspenner og sånne tøybelter med strasspenner. Såg eit kult glitterbelte på hm idag som eg har superlyst på. Kva belter likar du? Og brukar du det kun til pynt?
Shagya Skrevet 12. november 2005 #2 Skrevet 12. november 2005 (endret) Jeg bruker kun helt enkle, svarte skinnbelter, uten for stor spenne. Bruker belte på 1 olabukse eller bukser som er akkurat litt for vide i livet. Endret 12. november 2005 av Arara
Ephemera Skrevet 12. november 2005 #3 Skrevet 12. november 2005 Jeg liker ikke belter... Jeg har ett som jeg bruker på en dongeribukse som er for vid i livet. Det er svart med en strass-spenne med små blomster på.
Pauline Skrevet 13. november 2005 #4 Skrevet 13. november 2005 Hadde skikkelig beltedilla da beltefeberen rådde på 80 tallet. Hadde ei svær eske med ulike pastelle varianter.Så var det noen år jeg enten var gravid eller belter var ut. Kasta hle lageret til slutt. Så kom jo beltene tilbake da for fullt. Har masse belter, enkle sorte, militærbelter i alle farver, belter med masse srass og med litt strass. Det eneste jeg ikke helt har vent meg til er de beltene med diger spenne (cowboy) som vi mente var helt "nøtteskjorte" en gang i tida. Får meg nok et slikt eller tre og etterhvert. Synes det er veldig fint med et spennende belte til ei enkel dongeribukse feks.
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2005 #5 Skrevet 13. november 2005 Jeg liker beltene i butikken. Har gjort noen bomkjøp opp igjennom da, for jeg bruker jo ikke belter... så sist mamma var her sendte jeg med henne rubbel og bit, men tror jeg skal ta tilbake et nå, for det kan passe til en genser jeg har. Lite trolig at det blir brukt da
ashera Skrevet 13. november 2005 #6 Skrevet 13. november 2005 Har et svart og et mokkafarge skinnbelte, nokså brede, det svarte med grov messingspenne, det brune med grov tinnfarget spenne. Så har jeg et bredt flettebelte av mokkafarget skinn, som lukkes med krok og ring av grov patinert messing. Så har jeg armybelter i ulike farger. Bruker alle til jeans og jeansskjørt. Holder meg til ekte skinn, kjøpte et kult lyst Friisbelte i sommer som jeg i farten trodde var skinn pga. prisen - og det gikk i oppløsning fort, gitt! Om sommeren, til capribukser, bruker jeg også skjerf som belte.
Gjest 1111 Skrevet 13. november 2005 #7 Skrevet 13. november 2005 Jeg bruker veldig sjeldent belter, men har veldig lyst på et sånt ordentlig bredt belte i sort skinn.
Gjest StoreSky Skrevet 13. november 2005 #8 Skrevet 13. november 2005 har svart belte i skinn, med sånne flate "nagler" (eller hvordan jeg skal forklare det)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå