AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #1 Skrevet 12. juni 2022 Samme hvor jeg snur meg så er det regnbueflagg (som mangler en farge for kalle det regnbueflagg), også ser det på nett, hører på radio, ser det på tv, flere bygg flagger det såkallet regnbueflagget, leser det i aviser.............ja over alt.... Vet vi ikke det nå at det skal er for å både kjærlighet, legning hva i alle dager det måtte være. Vi skriver tross alt 2022 og burde folk ha fått med seg dette budskapet mist både to og tre gnager... Jeg er så lei av å høre at folk som ikke er med på denne tankegang som pride og kjønn er kjønn eller ikke kjønn, eller skulle ha vært kjønn...Nå bør vi snart få fokuset på noe annet enn dette... Og dette skal vi ødelegge sommeren med å få printa inn i hodet....huff og huff... Til dere som ja, men du kan bare snu deg rundt og isolere deg og ikke se eller høre, så er det lettere sagt når en bor og jobber i en liten by.... Anonymkode: a9d4f...963 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #2 Skrevet 12. juni 2022 Jeg er så lei at jeg tror jeg spyr! Og nei, jeg er ikke IKKE imot mangfold, ei heller er jeg en eller annen -fob, men metningspunktet er nådd forlengst. Det var visst galt at byen vår ikke hadde hatt tog, bare offentlig prideflagging. For nabokommunen hadde vært ENDA bedre, med BEGGE deler!! Skjønner du??? Når blir det egentlig bra nok? Hilsen en som tidligere gjerne var en dag eller to på Pride-uka i Oslo. Anonymkode: 764c4...854 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #3 Skrevet 12. juni 2022 Slutt å mas om mangfold og at alle skal være like…. Og at det skal være både hun, hen og hen eller var det den…. Så finn andre argument som vi ikke har hørt før… Anonymkode: a9d4f...963
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå