AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #1 Skrevet 12. juni 2022 For å gi litt bakhistorie. Jeg(J24) og typen(M30) har nå vært sammen og bodd sammen i 9 måneder. Vi begge er ufør, jeg pga depresjon og angst, han pga tidligere arbeidsskader. Før vi holdt ordentlig på så vinglet han litt mellom meg og ei annen jente etter å ha noen måneder tidligere kommet ut av et 10 år langt forhold. Vi har hittil vært veldig flinke på kommunikasjon og ikke hatt noe stor krangel. Vel, frem til for noen dager siden. Han har siste uken brukt hvert våkne øyeblikk i kommunikasjon med ei annen jente men påstår at dem bare er venner. Jeg fortalte at jeg begynte føle meg sjalu men at det gikk greit. Kommunikasjonen ble mer intens og jeg hadde en dårlig følelse. Leste gjennom meldingene hannes mens han sov hvor jeg såg meldinger som tydet på at han bekymret seg hvis hun ikke spiste osv. før jeg fant meldinger hvor han klaget på at vi ikke hadde ofte nok sex(fullstendig enig men ikke noe han har tatt opp med meg) og at hun var perfekt. Tok opp med han at sjalusien var veldig ille og lurte på hvordan vi skulle håndtere denne situasjonen. Han fortalte nok engang at dem bare var venner og startet gråte fordi jeg ikke stolte på han. Så det endte opp med at jeg trøstet han og sa at han skulle gjøre hva enn han ville. Jeg vet det var feil av meg å lese gjennom meldingene. Men vet ikke om det bare er han som ventilerer til ei venninne eller om han faktisk har noen interesse for henne. Forventer ikke at noen her egentlig har en "løsning" men jeg måtte få det ut et eller annet sted. Anonymkode: cd852...6af 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #2 Skrevet 12. juni 2022 Hvis kjæresten min hadde fortalt noen andre våre problemer utad i forholdet, så hadde jeg slått opp med han. Rett og slett fordi at ikke angår noen andre. Hvorfor i huleste skal han fortelle henne om hvor mye/lite sex dere har? Kjenner du denne jenta? Anonymkode: e27f6...624 11
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #3 Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvis kjæresten min hadde fortalt noen andre våre problemer utad i forholdet, så hadde jeg slått opp med han. Rett og slett fordi at ikke angår noen andre. Hvorfor i huleste skal han fortelle henne om hvor mye/lite sex dere har? Kjenner du denne jenta? Anonymkode: e27f6...624 Jeg har pratet med henne 3-4 ganger smått men aldri noe lang samtale. Mye fordi hun er strake motsetningen av meg og vi ikke har noe til felles Anonymkode: cd852...6af
billie833111 Skrevet 12. juni 2022 #4 Skrevet 12. juni 2022 16 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis kjæresten min hadde fortalt noen andre våre problemer utad i forholdet, så hadde jeg slått opp med han. Rett og slett fordi at ikke angår noen andre. Hvorfor i huleste skal han fortelle henne om hvor mye/lite sex dere har? Kjenner du denne jenta? Anonymkode: e27f6...624 Enda verre enn dette synes jeg det er at han skrev til den andre jenta at hun er perfekt. Det hadde vært fullstendig uakseptabelt hos meg. Ts, du burde ikke la han manipulere deg bort fra dine følelser. Det at han begynner å gråte hvis han blir trist for å ikke bli trodd er ok, men det skal ikke være synonymt med at dere skal slutte å snakke om det du føler. Dere må ta den vanskelige praten hvor dere snakker om begges følelser om situasjonen! Har du forsøkt å foreslå å invitere henne på middag eller noe? Hvis han har ugler i mosen, så vil han mest sannsynlig bli irritert eller sint av dette forslaget. Kanskje si ting som at han må få lov til å ha egne venner. Isåfall ville jeg forlatt ham med det samme... Han trør over så mange streker allerede, at dét ville vært siste dråpe. Dessuten, i et sunt forhold så kan man komme til hverandre med usikkerhet, og her har du all grunn til å føle deg usikker og sjalu. Han viser ikke mye velvilje til å hjelpe deg ut av disse følelsene. Er det en mann du vil leve livet med? 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #5 Skrevet 12. juni 2022 Om han ikke er fysisk utro enda, så prøver han hardt å bli det. Redd deg selv. Anonymkode: 88bd2...e5b 1
Kenelz Skrevet 12. juni 2022 #6 Skrevet 12. juni 2022 Så du fersket han i å klage over forholdet og kalle denne «venninnen» for perfekt og det resulterte i at du trøstet HAN? Interessant Hvor lenge skal du gidde før det sklir enda mer ut? 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #7 Skrevet 12. juni 2022 Kjære TS❤️ Denne mannen er rett og slett ikke god nok for deg❤️ Kanskje du er redd for at dette er det beste du kan få, men det stemmer bare ikke. Han har ikke følelser for deg, ikke de rette hvertfall. Selv om menn og kvinner kan være venner så pleier man ikke dele sånne intime ting med en ny venn av motsatt kjønn. Jeg ville ansett det som emosjonelt utroskap Det er ikke sikkert det er bevist fra hans side, kan godt henne han anser henne som en venn, men at han søker til henne istedenfor deg sier sitt her. Det blir kanskje hardt å si dump, men jeg ville faktisk anbefale det i dette tilfellet da forholdet er så fersk og likevel så dårlig. Det er lettere å si at dette ikke går nå enn om 3 år når du har godtatt denne oppførselen alt for lenge. Anonymkode: 63dc1...c65 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #8 Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis kjæresten min hadde fortalt noen andre våre problemer utad i forholdet, så hadde jeg slått opp med han. Rett og slett fordi at ikke angår noen andre. Hvorfor i huleste skal han fortelle henne om hvor mye/lite sex dere har? Kjenner du denne jenta? Anonymkode: e27f6...624 Dette høres jo veldig merkelig ut, de aller fleste som har problemer i forhold snakker med familie og venner om det etterhvert? Og det det er jo en bra ting å lufte problemer med andre Anonymkode: 56f0d...977
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå