Gå til innhold

Jeg sliter...

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg så på en utenlandsk nettside for en stund siden en kjole med blomsterbroderi i farger. Kjolen varikke i sateng, syntes jeg å huske... Noen som har sett en slik kjole noensteds...?

Endret av lil
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var en flott kjole, ja. Minner litt om bunad i mønsteret. Men du har jo kjøpt en fantasktisk kjole fra før!!

Skrevet

Du vet hvilken ja... :)

Ja, den er fantastisk! Intet mindre, den jeg har nå. Uffuff, for et dilemma. Jeg har avetert den "gamle" nå, for litt rimeligere enn jeg kjøpte den, slik at jeg eventuelt ikke taper så veldig mye på denne "vinglingen". Men jeg har ikke bestemt meg helt sikkert enda... Det er så vanskelig :sur:

Skrevet (endret)

Hei, det var meg som skrev ovenfor.

Kan skjønne ditt dilemma. Er liksom eneste gangen man får anledning til å bruke en brudekjole, så man vil jo at den skal være den fineste.

Jeg har jo også kjøpt kjole der du har, og har fortsatt ikke fått kjolen min. Har også begynt å angre litt, innimellom, ser på bildet av den daglig og blir jo litt lei av den. I tillegg til at jeg ikke har sett den i virkeligheten og ikke på meg. Men samtidig så tror jeg at det blir fint, husker jo at jeg falt pladask med en gang jeg så den...

Det er det som dumt når man kjøper så lang tid i forveien. Jeg heller klarer ikke slutte å kikke, selv om jeg har kjøpt!!!

Jeg synes forresten at den kjolen du har også er fantastisk. Har du forresten svart mønster eller annen farge? For et dillema, ja, håper ikke jeg kommer i det samme (det ville vært typisk meg å ende opp med to kjoler også...).

Synes kjolene har litt forskjellig stil, så du kan jo kanskje ha det i tankene når du velger - hva slags stil du vil gå for.

Lykke til med valget! :klem:

Endret av bolle
Skrevet

:sur::sur::sur::sur::sur:

Jeg er så sur på meg selv... Så typisk meg dette her! Kjedelig kjedelig!

Hvis noen skulle lure, så er det denne jeg allerede har kjøpt:

http://img.photobucket.com/albums/v136/watch/Brud/US0096.jpg

Og den er superfin, sitter som et skudd, og er helt meg. Men det er også den andre, den er kanskje enda mer "meg". Kanhende denne sorte og hvite er litt for tøff for meg.. :sjenert:

Velvel, jeg har nå lagt den ut for salg, så får jeg jo se da, hva som skjer. Om jeg ikke får solgt den i det hele tatt, så er det jo ingenting å diskutere, jeg kan jo ikke sitte med to kjoler (eller...;) )

Skrevet

Vil bare si at jeg synes den kjolen du allerede har er knalltøff! Virkelig en flott kjole!

Den andre syns jeg var litt dillete.......

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Jeg synes også at den du allerede har kjøpt er finest ;)

Skrevet

Jeg syns også den du allerede har kjøpt var finest :)

Skrevet

Tusen takk for innspill dere. Jeg syntes også den jeg har kjøpt er helt strålende. Og sikkert like så greit. Ser ikke ut til at jeg får solgt den uansett, har ikke vært en eneste interessert. Antar at den er litt vel spesiell.. :forvirret:

Tror kanskje det er den mannen min ville likt best også. I går spurte jeg ham:

stilig eller vakker?? Og han sa, jatakk begge deler, men mest stilig

Og den sorte og hvite er jo utvilsomt stilig ;) Det kan man gjerne ikke si om "regnbuen" :ler: Men den er fiiin da :sjenert:

Skrevet

Nå vet ikke jeg hvordan den andre kjolen din ser ut men jeg likte ikke denne så godt. Syns det ble for mye dill og for mye farger og for mye bunadpreg på en ellers så lekker kjole. Snittet liker jeg kjempegodt men ikke pynten.

Skrevet

Den andre kjolen er det link til lengre oppe. Mye dill på den og, men jeg er en dillete person :ler::ler::ler:

Og jeg er typen til å gifte meg i bunad..nesten.. ;)

Skrevet

Da syns jeg faktisk den du allerede har kjøpt er finere enn den du ser på nå. ;)

Skrevet

hm... overveiende enighet her da....

ca 50 % av meg er enig med dere :sjenert:

Skrevet

Om du er en som kler og bruker pastell/myke farger best/mest så ville jeg ha gått for nr 1. Er du mer av den fargerike stilen, med kontraster så gå for den du allerede har kjøpt.

Uansett, så tror jeg du blir nydelig i begge

Skrevet

Vel, egentlig er jeg ingen av delene :ler:

Kler meg mest i brunt, grønt og noe svart, men liker gjerne litt kontraster som en knallrød veske til :)

Har vel aldri vært et pastellmenneske, allikevel tiltaler den kjolen meg noe helt sinnsykt, jeg ser megselv i den. Og det har jeg egentlig aldri gjort i den sorte og hvite. Jeg har prøvd den mange ganger for å overbevise meg selv om at det virkelig er den rette. En grunn til at jeg tror at det kanhende ikke er den perfekte kjolen for meg er at jeg ikke har klart å slutte å kikke på andre kjoler :sjenert:

Jeg har funnet den rette mannen, så nå kikker jeg ikke mere på det. Sååå...hvis man overfører til kjolevalg så :sjarmor: Men man gjør vel kanhende ikke det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...