Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har levd i isolasjon nesten hele livet mitt og er ekstremt usosial. Personen jeg snakker mest med er meg selv.

Eneste måte jeg kan få sex og nærhet er å betale for det. Min drøm er å kunne få sex uten å betale for det. En enda større drøm er å få meg en deilig dame. Hvordan oppnår jeg dette? Jeg har ingen jobb, jeg går kledd som en boms, jeg har ikke penger, jeg har ingen venner. Dagene mine går til gaming eller gå rundt i byen uten mål og mening

Jeg har sør-europeisk/nord-afrikansk utseende

Hva kan jeg gjøre for å forbedre situasjonen min før jeg blir mentalt syk? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør begynne med å slutte sutre. Sutring legger en demper på stemningen. 

• Liker 2
Skrevet
berber skrev (5 minutter siden):

Jeg har levd i isolasjon nesten hele livet mitt og er ekstremt usosial. Personen jeg snakker mest med er meg selv.

Eneste måte jeg kan få sex og nærhet er å betale for det. Min drøm er å kunne få sex uten å betale for det. En enda større drøm er å få meg en deilig dame. Hvordan oppnår jeg dette? Jeg har ingen jobb, jeg går kledd som en boms, jeg har ikke penger, jeg har ingen venner. Dagene mine går til gaming eller gå rundt i byen uten mål og mening

Det virker som du ganske god innsikt selv i ting du ønsker å jobbe med for å bedre deg selv, som å prøve å bli mer sosial, prøve å skaffe deg en jobb og kle deg bedre. Dette er en veldig god start. Jeg er også opptatt av at sex og en partner ikke er noe man får men at valg to mennesker tar sammen. Og du er nød til å jobbe med de sosiale egenskapene dine om du skal finne noen. En jobb kan være en fin mulighet for å både få bedre råd, finne venner og øve på det sosiale. Lykke til!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slaget er tapt tror jeg. Å kjøpe sex er skikkelig taperfakter, i tillegg til at det er ekkelt og uetisk.

Anonymkode: 49d63...018

AnonymBruker
Skrevet

Fuck yourself and save the money😇

Anonymkode: 8f5a8...03d

Skrevet

Ønsker du deg en kjærest eller sex da? Om du kun ønsker sex og ikke har noen interesse av damen som menneske så er det nok ikke så mange som er interesserte. 

Uanset vill det være lurt og kle seg fint og ikke som en boms. Kan du melle deg til frivillighetssentralen, fontene huset eller et annet sted hvor du kan fulle dagene dine med noe? Ønsker du en dame må du komme deg ut å møtte damer. 

Så må du ikke betale for sex, du vet ikke om du støtter menneskehandel eller utnytter mennesker i forferdelige livssituasjoner!!! Det hjelper vell heller ikke på selvtilliten din å måtte betale en kvinne for å ta i deg? Fokuser heller på og være sosial og bygg opp selvtilliten din med folk som er sammen med deg av eget ønske. 

AnonymBruker
Skrevet

Slapp av. Gå på thaimassasje. Der gir de happy ending og happy life. 

Anonymkode: 3f0e4...9db

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Enkelte litt mer avsides steder er kjente møteplasser, og der er det fri, uforpliktende sex for alle.

Bli med i Pride, og nyt livet, du også.

Å være hetero er håpløst gammeldags og kjedelig; å være åpen for nye opplevelser er "in" - mye enklere for en mann å få sex hvis han liker menn enn hvis han jakter kvinner.

jasmin-sessler-regnbueflagget-unsplash.j

Anonymkode: 3e18e...c59

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kontakt hjelp oss å hjelpe eller andre frivillige organisasjoner for å få hjelp med nyere og penere klær. Se om du kan klare å få deg en jobb. Vaske forretningslokaler eller noe. Da får du beveget deg samtidig som du jobber, og du trenger ikke så gode sosiale evner. 

Puss tennene morgen og kveld. Dusj hver eneste dag. Bruk antiperspirant. Skift sokker. 

Gå til tannlegen. 

Ikke bruk opp pengene dine på gamingutstyr. Fiks opp hjemmet ditt istedenfor. Slutt å tenke gatelangs, ta heller kontakt med kommunen og lavterskel tilbud for psykisk helsehjelp. Videre til DPS, få hjelp til det du sliter med sånn at du kan få deg et givende liv. Til det trengs en samtalepartner. Om du føler du ikke trenger det, så tenk på det som en øvelse i å snakke med andre. 

Anonymkode: 1caa8...795

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Enkelte litt mer avsides steder er kjente møteplasser, og der er det fri, uforpliktende sex for alle.

Bli med i Pride, og nyt livet, du også.

Å være hetero er håpløst gammeldags og kjedelig; å være åpen for nye opplevelser er "in" - mye enklere for en mann å få sex hvis han liker menn enn hvis han jakter kvinner.

jasmin-sessler-regnbueflagget-unsplash.j

Legger meg på denne her.

Bli homo ts, da har du masse å velge mellom

Anonymkode: 897a5...6ea

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Legger meg på denne her.

Man kan vel ikke bare bli det ? men det er klart fra evolusjonen side er det jo damene som holder tilbake for

de har de største konsekvensene om de blir gravid(Biologisk) mens menn er jo biologisk kodet til å kjøre på med de vakreste damene da vakkerhet er et tegn på god helse, som er bra for  bra avkom.

Mann 51

Anonymkode: c9de2...a0e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Man kan vel ikke bare bli det ? men det er klart fra evolusjonen side er det jo damene som holder tilbake for

de har de største konsekvensene om de blir gravid(Biologisk) mens menn er jo biologisk kodet til å kjøre på med de vakreste damene da vakkerhet er et tegn på god helse, som er bra for  bra avkom.

Mann 51

Tror man kan trene seg opp til å bli homo.

Søk opp ting som sissy hypno osv.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker said:

Mann 51

I det øyeblikket en mann erklærer at han er homo, er det ikke måte på hvor hyggelige damene blir. De samme damene som overså ham da han var hetero.

Poenget er at den menneskelige logikken er at er noe oppnåelig, overser man det. Blir det uoppnåelig, blir det også interessant.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Enkelt råd, men litt desperat kanskje. I dag kan alle bli homo. Det beste ved det hele er at da blir du veldig interessant for damene. Da er det bare å spille på dype følelser og si at du er bi etterpå. En slik bløff går de aller fleste damer på. Voila så har du dame.

Anonymkode: 71e04...1f6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Enkelt råd, men litt desperat kanskje. I dag kan alle bli homo. Det beste ved det hele er at da blir du veldig interessant for damene. Da er det bare å spille på dype følelser og si at du er bi etterpå. En slik bløff går de aller fleste damer på. Voila så har du dame.

Anonymkode: 71e04...1f6

Nei, det blir helt feil fremgangsmåte. Ts bør heller se på sissyhypno til han blir en homofil transperson, det er nok eneste løsningen jeg kan se i hans situasjon.

• Nyttig 2
Skrevet (endret)
8 hours ago, berber said:

Du må forandre på hele livet ditt, om du har tenkt å leve videre som du beskriver her, kommer du aldri til å få sex uten å betale for det.

Det første du må gjøre er å søke hjelp hos en psykolog... mulig du må over på noen medisiner så du kommer deg ut. Når det kommer seg, kan du tenke på det neste steget, som bør være en jobb eller utdanning av noe slag. Når begge disse er i boks, da kan du vurderer å finne deg en dame.

Endret av Fridiskusjon.no
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Slaget er tapt tror jeg. Å kjøpe sex er skikkelig taperfakter, i tillegg til at det er ekkelt og uetisk.

Who cares? Man må gjøre det man kan, når livet bare er motgang.

Vær kynisk, og ta det du vil ha.

Anonymkode: 1e109...a14

• Liker 1
Skrevet (endret)
berber skrev (8 timer siden):

Jeg har ingen jobb, jeg går kledd som en boms, jeg har ikke penger, jeg har ingen venner. Dagene mine går til gaming eller gå rundt i byen uten mål og mening

Endre på disse tingene for å forbedre situasjonen din , skaff deg en jobb få deg en inntekt , kjøpe nye klær og prøve å få  venner  . Når du har gjort alt det så kan du  se deg om etter dame . 

Fleste damer ønsker forhold ikke sex , og da men gjerne med  mann som har ting litt på sett økonomisk og sosialt, det finnes sexklubber og sextreff osv men jeg har aldri vært på sånt selv så kan ikke gi deg navn på noen av de .. det må du finne ut sjøl…

Endret av FruR
AnonymBruker
Skrevet
berber skrev (9 timer siden):

Så du har ingen jobb, ingen penger eller venner, men din største bekymring er sex?

Anonymkode: ab313...f7b

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Who cares? Man må gjøre det man kan, når livet bare er motgang.

Vær kynisk, og ta det du vil ha.

Anonymkode: 1e109...a14

Man trenger ikke være et dårlig menneske for det om man møter litt motgang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...