AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #1 Skrevet 11. juni 2022 Så typen var på fest, kona til venn spiller på piano. Min type går opp bak henne, legger hånden på skuldre og kysser henne på kinnet. Vet det ikke er noe imellom de, da dette er kun andre gang han treffer henne og mannen hennes var jo rett der, men han så ikke dette. Men jeg reagerte litt på dette allikevel, er ikke dette er rar oppførsel mot en man knapt kjenner ? Mistenker ikke utroskap altså, er jeg rar som syntes dette var litt upassende. Hvorfor liksom ? Anonymkode: ffeb4...ce1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #2 Skrevet 11. juni 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Så typen var på fest, kona til venn spiller på piano. Min type går opp bak henne, legger hånden på skuldre og kysser henne på kinnet. Vet det ikke er noe imellom de, da dette er kun andre gang han treffer henne og mannen hennes var jo rett der, men han så ikke dette. Men jeg reagerte litt på dette allikevel, er ikke dette er rar oppførsel mot en man knapt kjenner ? Mistenker ikke utroskap altså, er jeg rar som syntes dette var litt upassende. Hvorfor liksom ? Anonymkode: ffeb4...ce1 Kan jo ver at han lå med henne første gang de møttes virker jo litt sånn. Anonymkode: ddbe1...854 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #3 Skrevet 11. juni 2022 Virker som de kjenner hverandre mer enn du tror.. Anonymkode: 341b3...c99 1 2
Diskusjon69 Skrevet 11. juni 2022 #4 Skrevet 11. juni 2022 43 minutter siden, AnonymBruker said: Så typen var på fest, kona til venn spiller på piano. Min type går opp bak henne, legger hånden på skuldre og kysser henne på kinnet. Vet det ikke er noe imellom de, da dette er kun andre gang han treffer henne og mannen hennes var jo rett der, men han så ikke dette. Men jeg reagerte litt på dette allikevel, er ikke dette er rar oppførsel mot en man knapt kjenner ? Mistenker ikke utroskap altså, er jeg rar som syntes dette var litt upassende. Hvorfor liksom ? Anonymkode: ffeb4...ce1 Folk gjør verre ting når de drikker, det der var ikke noe spesielt. 1
NiceOrNothing Skrevet 11. juni 2022 #5 Skrevet 11. juni 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Så typen var på fest, kona til venn spiller på piano. Min type går opp bak henne, legger hånden på skuldre og kysser henne på kinnet. Vet det ikke er noe imellom de, da dette er kun andre gang han treffer henne og mannen hennes var jo rett der, men han så ikke dette. Men jeg reagerte litt på dette allikevel, er ikke dette er rar oppførsel mot en man knapt kjenner ? Mistenker ikke utroskap altså, er jeg rar som syntes dette var litt upassende. Hvorfor liksom ? Anonymkode: ffeb4...ce1 Var dette noe du så selv eller noe du har fått fortalt ? Litt merkelig hvis de kjenner hverandre så lite kanskje . Med mindre din mann er naturlig kjærlig og inkluderende , mot folk han akkurat har blitt kjent med
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #6 Skrevet 11. juni 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kan jo ver at han lå med henne første gang de møttes virker jo litt sånn. Anonymkode: ddbe1...854 Nei, mannen hennes var der da også Anonymkode: ffeb4...ce1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #7 Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Virker som de kjenner hverandre mer enn du tror.. Anonymkode: 341b3...c99 Nei, de bor ikke i nærheten. Lang reise, så dette var seriøst andre gang han traff henne Anonymkode: ffeb4...ce1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #8 Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, de bor ikke i nærheten. Lang reise, så dette var seriøst andre gang han traff henne Anonymkode: ffeb4...ce1 Hvis han er sånn mot alle så er det ikke noe å tenke på. Har du spurt han hvorfor? Anonymkode: ddbe1...854
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #9 Skrevet 12. juni 2022 Dette er det høgeste nivået i å være prippen. kyss på kinnen.... Hvis du tenker sånn, da kan jeg garantere at den kvinnen du er redd for å ta mannen din, er betre enn deg. Anonymkode: 390e8...297
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #10 Skrevet 12. juni 2022 Virker som du har et problem med overtenkning. Anonymkode: 233a3...ee2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #11 Skrevet 12. juni 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Dette er det høgeste nivået i å være prippen. kyss på kinnen.... Hvis du tenker sånn, da kan jeg garantere at den kvinnen du er redd for å ta mannen din, er betre enn deg. Anonymkode: 390e8...297 Å være prippen er å ikke finne seg i å bli kysset av hvemsomhelst. Å være vitne til en slik fysisk hengivenhet overfor en annen kvinne fra mannen sin side og reagere på det har med å sette spørsmål ved hans lojalitet overfor henne. Jeg forstår henne. Samtidig hadde jeg blitt litt smigret av å bli kysset på kinnet an mannens kamerat. Anonymkode: 2b0da...c5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå