AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #1 Skrevet 11. juni 2022 Utrolig irriterende, men det er vondt og sårt enda.. Jeg følte vi var på riktig plass i livet, bare få uker han gjorde det slutt så tenkte jeg at denne mannen skal jeg heldigvis ha livet ut. Vi sa alltid " oss to for alltid". Han havnet på fest og dagene etter ble aldri det samme. Vi var sammen i 9år frem til tidlig vinter 2021. Jeg flyttet ut og han fant ny ca et halvt år etter, men denne personen var kontakt med han da han ville dra. Jeg har datet og truffet kanskje opp til 5 menn det ikke har blitt noe med. Igjen og igjen kjenner jeg savnet etter bestevennen min, som jeg alltid dro på ferier sammen med. Savnet kommer sigende innimellom. Hva gjorde dere som har opplevd dette? Jeg gar begynt å trene mye, gå turer, fått ny hobby og vært masse med barna våre. Det kommer bare alltid et savn til han. Morgenkaffen vi hadde.. Alt. Blir så frustert!! Er 35 nå og kanskje blitt sær med alderen. Må jeg snakke med psykolog for å komme meg videre? Kjenner jeg må bite tennene sammen hver gang jeg ser henne, men er aldri sur. Det vil aldri hjelpe. Anonymkode: 2116a...4e2 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #2 Skrevet 25. juni 2022 Hmm… er savnet etter ham reelt, slik han og forholdet deres faktisk var? Eller pynter du på det i fantasien? Kanskje det hjelper å prøve å fokusere på alt det negative ved ham? Prøve å fokusere på hver eneste skitten sokk som havnet utenfor skittentøyskurven. Anonymkode: 7e326...1ea
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #3 Skrevet 25. juni 2022 Føler med deg, står oppi det samme slev men tror det er mest pga barna og tapt familieliv som gjør mest vondt for han har ikke vært snill med meg i det siste og aldri hatt respekt for meg ser jeg tydelig nå. Jeg får vondt i magen med tanke på han med en annen.. Skulle ønske jeg kunne gitt faen akkurat sånn som han gjør.. Jeg knytter meg sterkt til kjærester og kommer ikke over de på 1.2.3. Kanskje du er lik? Anonymkode: 1a40b...e0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå