Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har alltid hatt god arveidsmoral og stillt opp såfremt jeg ikke har vært sengeliggende. Men nå kjenner jeg for første gang at jeg er utslitt og jeg gruee meg til å dra på jobb. Blir jevnlig truet, utsatt for ubehagelige situasjonener med mennesker som oppfører seg aggressive, manglende (nesten fraværende) støtte fra leder og null veiledning.. 

Jeg har vondt i hodet nesten daglig, har låsninger i kjeven, sliter med å ha det hyggelig på fritiden pga jobb, og er generelt veldig stresset.. 

Noen som har opplevd lignende og som har vurdert å spørre om sykemelding for en liten periode? Jeg vil ikke virke som arbeidsky, virkelig ikke, men siste 6mnd har vært så ekstremt utfordrende og jeg er så sliten og tom, samtidig så ekstremt stresset.. 

Anonymkode: 0cf4c...bb7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den eneste oppgaven du har, er å ta vare på deg selv. Du kommer til å gå på veggen, om du ikke lytter til kroppen. Når du har gått på veggen er det ingen som takker deg for arbeidet du har gjort. Selv hvor god arbeidsmoral du har og hvor mye du stiller opp. 

Så be om sykemelding, før du går på veggen. 

Anonymkode: f61e2...4e1

AnonymBruker
Skrevet

Sykemeld deg og søk en annen jobb. Det virker ikke sunt for deg å jobbe der. 

Anonymkode: c604d...db4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...