Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ei relativ ny venninne.. kjent henne i noen måneder. Hun åpner seg veldig og deler ekstremt mye privat. Hun sier hun er så glad for å bli kjent med meg, og at hun ser slik opp til meg osv. 

Hun sender mld om at hun ønsker å møtes dagen etter og at hun gleder seg sånn.. når jeg sender en mld om når hun vil møtes så svarer hun ikke.. flere ganger i uka skjer dette faktisk. 
Det er ikke noe stress for meg, men jeg dropper sjelden avtaler uten å si fra. 
Hun sa hun ville komme på besøk i kveld, og enda har hun ikke kommet. Ikke svarer på mld heller.. 

kunne tenkt meg å sett serie og spist middag med mannen, men vet liksom ikke om hun kommer eller ei. 

Anonymkode: 29180...ae2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere ikke har satt et tidspunkt så hadde jeg regnet med at hun ikke dukker opp. Slike vil ofte ikke binde seg i tilfelle noe bedre dukker opp. 

Anonymkode: bebd0...eb1

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Slitsomt med slike. Neste gang hun skriver dere vil møtes så kan du la være å svare. Hvis hun da sender ny melding og lurer på hvorfor du ikke svarer så kan du si at at du antok det ikke ble noe av siden det har skjedd så ofte.

Eller du kan ta det opp med henne direkte. Si at du gjerne vil møtes og trives å prate med henne, men at du synes det er slitsomt at hun "forsvinner" etter du trodde dere hadde en avtale.

Anonymkode: 3b6b0...3cc

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...