Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kall meg idiot og old school, men jeg henger ikke helt med på some-trenden. Men jeg har insta, og jeg legger ut noen fine brukbare bilder i ny og ned. 

Dette er litt morsomt, men jeg la ut et bilde av badet vårt som var oppusset og da mener jeg «dødslekkert bad» på 17 kvm med gigantisk badekar og dobbelduaj på Frogner. Nå er jeg ikke så flink med some, men har tenkt å prøve å få litt mer nettverk av interiør-spirer da jeg brenner for temaet. Folk og venner har skrytt bade opp i himmel og det er super moro når vi har jobbet så hardt og gjort så mye selv.

Hvordan kan noen hanke inn 400 likes på en reels på Instagram når de tagger #oppussing, #boligstyle og #renavation, mens jeg hanker inn 27 likes😂

Nå har jeg familie og barn og nettverk med gode venner, så jeg er fornøyd med livet mitt, men fenomenet med at et bilde med et middelmådig bad kan hanke inn 200 likes mens badet mitt hanker inn 27.. Når jeg gikk inn på # jeg hadde lagt inn lå ikke bilde inne, er det fordi de ikke har godtatt bilde? 

Sorry, jeg vet dette er helt idiotisk og komisk av meg, men jeg er bare nysgjerrig på dette😁 Jeg kan rett og slett ikke dette her jeg.. 

Anonymkode: b750e...fef

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er profilen din privat eller åpen?

Anonymkode: 78e02...475

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du må bygge opp din profil. Jeg vet ikke hvor mange bilder du har lagt ut, men du høres ny ut. Man får sjelden svært mange likes med en gang.

Du må legge ut jevnlig, nesten daglig, av høy kvalitet over lang tid for å bygge opp den mengde likes og følgere du snakker om.

Anonymkode: 6d32f...618

• Liker 10
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

De som får masse likes er de som ligger rundt med rikinger osv

Anonymkode: b6f16...764

AnonymBruker
Skrevet

Dobbelduaj? Hva er det? Kan hende folk føler at du skryter veldig og fremstår som typisk nyrik. Jeg vet ikke, men det var bare en tanke. Folk flest har jo det du kaller middelmådige bad og da er det kanskje "lettere" å gi likes på de bildene.

Anonymkode: dbf2e...d3c

AnonymBruker
Skrevet

Tipper du har lukket profil siden du ikke fant dine egne bilder når du trykker på taggen. Og av og til når man trykker på en tagg kommer det med mange likes først. Ikke etter når innlegget er lagt ut.. 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: ef855...b06

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Er profilen din privat eller åpen?

Anonymkode: 78e02...475

Privat 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Tipper du har lukket profil siden du ikke fant dine egne bilder når du trykker på taggen. Og av og til når man trykker på en tagg kommer det med mange likes først. Ikke etter når innlegget er lagt ut.. 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: ef855...b06

Hvordan endrer jeg dette? 

Vil det si at jeg bare får likes fra venner? Jeg trodde bildene mine lå ut på insta jeg🙈😩

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Privat 

Da sier det seg selv. Kun de som er venner med deg på instagram kan se bildene dine.

• Liker 16
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Dobbelduaj? Hva er det? Kan hende folk føler at du skryter veldig og fremstår som typisk nyrik. Jeg vet ikke, men det var bare en tanke. Folk flest har jo det du kaller middelmådige bad og da er det kanskje "lettere" å gi likes på de bildene.

Anonymkode: dbf2e...d3c

Hvorfor skal det være skryt? Folk legger ut bilder av selfier, kroppen sin og barne hver dag. Er ikke det skryt? Men å legge ut bilder av et vakkert hus er ikke lov? 

Gir ikke mening spør du meg. Det er helt lov å legge ut bilder når man har brukt lang tid på å pusse opp. At vedkommende har god råd er jo bare et pluss. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Privat 

Du må ha åpen profil, Du kan også betale for å få shoutouts fra større accounts.

Du burde også legge ut bikini bilder, typ du kan få mannen din til å ta bildet mens du ligger naken i badekaret, Bruk såpeskummet til å dekke puppene dine.

Anonymkode: 3867a...fd6

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da sier det seg selv. Kun de som er venner med deg på instagram kan se bildene dine.

Herregud så flaut! Visste ikke dette jeg! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du må ha åpen profil, Du kan også betale for å få shoutouts fra større accounts.

Du burde også legge ut bikini bilder, typ du kan få mannen din til å ta bildet mens du ligger naken i badekaret, Bruk såpeskummet til å dekke puppene dine.

Anonymkode: 3867a...fd6

Haha! 

LOL

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg legge ut tag på nytt? Eller skal jeg bare gjøre om innstillingene mine. Har jo lyst st flere skal se bildene mine. 

AnonymBruker
Skrevet

Det hjelper som sagt ikke å tagge når kontoen er privat. Du må gjøre den offentlig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk mellom 2000-4000 likes før, nå får jeg rundt 300. 

Anonymkode: 572e1...3e1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg fikk mellom 2000-4000 likes før, nå får jeg rundt 300. 

Anonymkode: 572e1...3e1

Hadde du åpen eller lukket profil?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det hjelper som sagt ikke å tagge når kontoen er privat. Du må gjøre den offentlig.

Akkurat. Da er det forsent nå da sikkert😫 Har jo allerede lagt ut..

AnonymBruker
Skrevet

Hvem faen bryr seg om likes

Anonymkode: 934e8...ac7

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Akkurat. Da er det forsent nå da sikkert😫 Har jo allerede lagt ut..

Det er jo bare å prøve. I verste fall kan du slette bildene og legge dem ut på ny etter du har endret innstillingene på profilen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...