Peachly Skrevet 11. juni 2022 #1 Del Skrevet 11. juni 2022 Jeg tror jeg hadde feber for to dager siden, men det var eneste symptom. Noen andre kjente at jeg var varm på panna. Så forsvant det etter et par timer og jeg følte meg helt fin. I kveld har jeg feber igjen og frostfølelse i kroppen. Litt rennende nese. Testet positivt. Men er det trolig at feberen fra to dager siden også var covid? Synes det er rart at jeg så følte meg helt fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 12. juni 2022 #2 Del Skrevet 12. juni 2022 Peachly skrev (På 11.6.2022 den 21.17): Jeg tror jeg hadde feber for to dager siden, men det var eneste symptom. Noen andre kjente at jeg var varm på panna. Så forsvant det etter et par timer og jeg følte meg helt fin. I kveld har jeg feber igjen og frostfølelse i kroppen. Litt rennende nese. Testet positivt. Men er det trolig at feberen fra to dager siden også var covid? Synes det er rart at jeg så følte meg helt fin. Det er mange som har følt seg helt fine med corona. Jeg testet meg kun fordi jeg hadde vært i nærheten av noen med corona og ville ikke bringe det videre til jobben eller andre, ellers hadde jeg ikke testet meg for de små symptomene jeg hadde som egentlig kunne vært hva som helst … Men nå er anbefalingene kun å holde seg hjemme hvis man føler seg syk. Ingen testing eller smittesporing. Det var heller ingen smittesporing da jeg testet positivt i vinter, men det fantes offentlige teststeder den gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg