Gå til innhold

Hva er rett mengde alkohol og fortsatt ok å ha sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som tittelen sier, er hun så full at hun ikke kan stå eller er ikke bevist så selvfølgelig klokke rent at det er feil.

Men når er egentlig grensa, jeg unngikk fest ikveld fordi ei på fest igår som var vennine av ei vennine prøvde seg å få meg til å kjøre henne hjem og ville ha sex. Men selv om hun var oppegående var hun mer ruset enn meg som ikke drikker. Hun ble forbanna, prøvde å smekke meg i ansiktet for at jeg sa at jeg ikke følte det var trygt når hun hadde drukket en del. Så tydelig ikke noe tap.

Vet hun er der ikveld også før hun drar hjem, orket ikke sjansen på mer drama, men det fikk meg til å tenke, hva er egentlig grensen?

Anonymkode: 6495a...3d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

For meg selv: ingen alkohol i det hele tatt. Fyllasex blir sjelden bra eller interessant.

Andre liker kanskje et glass vin, jeg vet ikke?

Endret av Michaelhe
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Som tittelen sier, er hun så full at hun ikke kan stå eller er ikke bevist så selvfølgelig klokke rent at det er feil.

Men når er egentlig grensa, jeg unngikk fest ikveld fordi ei på fest igår som var vennine av ei vennine prøvde seg å få meg til å kjøre henne hjem og ville ha sex. Men selv om hun var oppegående var hun mer ruset enn meg som ikke drikker. Hun ble forbanna, prøvde å smekke meg i ansiktet for at jeg sa at jeg ikke følte det var trygt når hun hadde drukket en del. Så tydelig ikke noe tap.

Vet hun er der ikveld også før hun drar hjem, orket ikke sjansen på mer drama, men det fikk meg til å tenke, hva er egentlig grensen?

Men når er egentlig grensa, jeg unngikk fest ikveld fordi ei på fest igår som var vennine av ei vennine prøvde seg å få meg til å kjøre henne hjem redigert til meg og ville ha sex. Men selv om hun var oppegående var hun mer ruset enn meg som ikke drikker. Hun ble forbanna, prøvde å smekke meg i ansiktet for at jeg sa at jeg ikke følte det var trygt når hun hadde drukket en del. Så tydelig ikke noe tap.

Skrevet (endret)

Sånn generelt tenker jeg at det er for mye hvis man har sex man ikke ville hatt edru.

Du virker forresten som en flott og ansvarsfull fyr. 😉

Endret av Fioljenta
Skrevet (endret)

Sånn ca. en øl og en drink før stadiet der man må lukke ett øye for å lese SMS, og/eller evt. "Ivar Medaas"-øyne inntreffer :opplyser: Sånn røft "regnet", selvsagt :fnise:  Det gjelder for øvrig partnere. "Venninners venninner" har kanskje andre "OK-regler", men jeg personlig hadde styrt langt unna uansett promille :redd:

Endret av Beeblebrox
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En som slår andre i ansiktet ved avvisning er i alle fall åpenbart for full, hvis ikke vedkommende ellers er klin gæren da, og dem vil man vel heller ikke ha sex med. 

Anonymkode: ed6ba...537

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Fioljenta skrev (1 minutt siden):

Sånn generelt tenker jeg at det er for mye hvis man har sex man ikke ville hatt edru.

Du virker forresten som en flott fyr. 😉

Men som en som har festet både i Norge, Sverige og Danmark kan jeg si at det er veldig forskjellig på både drikke og sex kulturen. Første kjæresten min var lignende situasjon minus at hun ble forbanna og prøvde å smekke meg. Jeg sa jeg kunne kjøre henne hjem men at det ikke var aktuelt at jeg kom til å ha sex med henne for hun var ikke bare litt men kjempe rusa. Hun tok så kontakt dagen etterpå og spurte om det var ok nå som hun var edru, og da jeg var 18 år, nettopp hadde fått lappen og aldri hatt sex før var det for fristende til å si nei.

Selv hun kom med kommentaren at jeg var uvanlig som ikke tok henne opp på tilbudet når vi lå og slappet av etterpå. Og sa "jeg drikker for å kan føle meg litt mer fri og slippe å bli dømt". Noe jeg har merket hos flere siden, hvor det virker som at norske kvinner drikker for å kunne slippe seg løs. Mens i Sverige og Danmark er det ikke så nøye om de har drukket eller ikke, de har ikke sex med hvem som helst. Men den som de vil ha sex med har de sex med i hvilken som helst tilstand og fra min erfaring i Danmark ikke så nøye hvor man har sex heller. Jeg måtte si nei 2 ganger fordi jeg var ikke spesielt interessert i å skulle bli oppdaget å ha sex av småbarn som kunne komme og gå mens vi lå å solte oss midt på dagen, eller riskere å kjøre av veien når jeg kjørte på motorvei. Hun fikk tilslutt overtalt meg til å gjør det i friluft til slutt men bare når det var en 95% garanti  at vi ikke kom til å bli forstyrret eller risikere livet. 

AnonymBruker
Skrevet
Fioljenta skrev (26 minutter siden):

Du virker forresten som en flott fyr. 😉

Takk for komplimentet ☺️

AnonymBruker
Skrevet
Michaelhe skrev (4 timer siden):

For meg selv: ingen alkohol i det hele tatt. Fyllasex blir sjelden bra eller interessant.

Andre liker kanskje et glass vin, jeg vet ikke?

Samme. Sex og alkohol er helt uaktuelt.

Ikke noe er så kjedelig som dårlig sex.

Samtidig mistet jeg all interesse for sex etter et halvt glass vin.

Anonymkode: b4b13...2ee

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan nok drikke å ha sex om det er et stabilt forhold men om det er mer flytende/nytt er det null alkohol som gjelder. 

Anonymkode: abb7a...932

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg kan nok drikke å ha sex om det er et stabilt forhold men om det er mer flytende/nytt er det null alkohol som gjelder. 

Anonymkode: abb7a...932

Jeg regner med du er dame, så lurer på om du har noen erfaringer fra folk du kjenner da dette er noe jeg har hørt fra venniner hvor en del skylder på at de drakk etter de angret på et ONS, mens andre sier de bare har ONS om de er fulle og drikker seg til å kan gjøre det. Og så selvsagt flere som deg som sier de bare drikker seg full på vin, eller bruker en joint med kjæresten for å ha sex. Hvor de beskriver det som som en mer intens opplevelse hvor noen ganger klarer kjæerestene å holde ut betraktelig lenger. Også at når de er høy og har sex får de ikke alltid orgasme selv. Men det gjør ikke noe fordi de føler andre gode følelser så mye bedre som om de taper seg inn i en ren elskov transe.

Jeg selv er nesten avholds, kan holde en drink i hånda hele kvelden, så det har aldri blitt at jeg er som noen som mister all rasjonell tankegang hvor jeg har sett folk nesten starte å ha sex på dansegolvet før de går på et toalett eller bak et hjørne i fylla. For å så ha fylleangst dagen etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...