AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #1 Skrevet 11. juni 2022 Trondheim-København (direkte) tur/retur, 2 voksne og 1 barn, prislapp; 5200 kroner. Billig eller dyrt? Har ikke lagt til innsjekket bagasje eller setereservasjon. Anonymkode: 1b49c...6cf
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #2 Skrevet 11. juni 2022 Fair pris. Verken billig eller dyrt. Værnes er en liten flyplass og konkurransen deretter. Så omkring en tusenlapp hver vei per voksen, og 600 per vei for barnet, er helt ok. Anonymkode: b4f33...afe
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #3 Skrevet 12. juni 2022 Trondheim har ikke egen flyplass. Anonymkode: 1c090...77d
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #4 Skrevet 12. juni 2022 Slik prisene utvikler seg nå, så er det ikke dyrt. Flyprisene stiger, foruten hos de skruppelløse som tar 9 kroner for å fly deg til Polen fra Torp. Anonymkode: 2eb66...2a1
reiseglad Skrevet 12. juni 2022 #5 Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Trondheim har ikke egen flyplass. Anonymkode: 1c090...77d Vet ikke helt jeg… Avinor har nå i allefall Trondheim lufthavn på sin oversikt. Og TRD høres jo for meg ut som en forkortelse for Trondheim. På samme måte som OSL, som ikke ligger i Oslo men Jessheim, Ullensaker.
Fru Uperfekt Skrevet 12. juni 2022 #6 Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Trondheim har ikke egen flyplass. Anonymkode: 1c090...77d Gratulere med dagens flisespikkeri 🏆 Men kan du og be om at Avinor gjør endringer på sidene sine da? Trondheim lufthavn, Værnes er vel det korrekte du var ute etter (og ja jeg vet at den ikke ligger i Trondheim by) 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #7 Skrevet 12. juni 2022 reiseglad skrev (13 minutter siden): Vet ikke helt jeg… Avinor har nå i allefall Trondheim lufthavn på sin oversikt. Og TRD høres jo for meg ut som en forkortelse for Trondheim. På samme måte som OSL, som ikke ligger i Oslo men Jessheim, Ullensaker. Du fikk nesten rett. OSL Gardermoen ligger på stedet som heter Gardermoen, ikke Jessheim. Akkurat som OSL Torp ligger på Torp og ikke Sandefjord. Til spørsmålet, TS, tror det er helt vanlig pris. Anonymkode: 1b9dd...a8f
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #8 Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du fikk nesten rett. OSL Gardermoen ligger på stedet som heter Gardermoen, ikke Jessheim. Akkurat som OSL Torp ligger på Torp og ikke Sandefjord. Til spørsmålet, TS, tror det er helt vanlig pris. Anonymkode: 1b9dd...a8f For å få det helt korrekt: Torp ligger i Sandefjord kommune. Anonymkode: 794ee...4fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå