Gå til innhold

Hva skjer når en mann fingrer en kvinne?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei!

Jeg er en uerfaren kvinne på 24år , og jeg har ikke hatt fysisk kontakt

med det annet kjønn bortsett fra kyssing i 8 klasse når jeg gikk på

ungdomskolen.

Jeg har fått meg kjæreste nå og vi skal ha sex for første gang

når han besøker meg neste uke.

Vi skal ikke ha samleie men han skal fingre meg.

Er dette anderledes enn og gjøre det selv?

Jeg håper ikke jeg gjør meg til latter med dette innlegget.

Takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis han skal fingre deg, er det bra at du har gjort det selv. Da vet du hvordan det er, og hvordan du reagerer på ulike ting. Du må være flink til å fortelle ham hva du synes er deilig - men det vil kanskje likevel kjennes annerledes enn om du onanerer selv. Det har noe med at han ikke kjenner hva du kjenner. Det er mye som kan være godt når jeg gjør det selv, men som ikke er så godt når mannen min gjør det. Han kan derimot gjøre ting med meg som jeg ikke får til selv.

Sånn er det sikkert med menn og runking også.

Det viktigste er imidlertid at dere kommuniserer sånn at du får det deilig som du skal ha det. Og at du gjør det godt for han også. Ha god tid så dere er avslappet. Ha det varmt i rommet og være gode med hverandre.

Lykke til og kos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

Hvis du ikke blir våt nedentil før han begynner å fingre med deg, er det en fordel at han bruker litt glidekrem på fingrene, ellers er det lett at du kan bli sår... Dessuten er det mye deiligere for deg. :blunke:

Kanskje ikke så dumt å gå til innkjøp av en tube glidekrem på forhånd.. :sjarmor:

Hvis han først har tenkt å fingre med deg, kanskje dere går videre til munnsex?!

Det er mye deiligere! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENIG! Munnsex er en mye deiligere og bokstavelig talt mykere start. En myk litt usikker, lengtende tunge som så vidt berører deg er nesten poetisk vakkert og deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal HAN begynne dah? Kan ikke hun begynne? Er det noen som har lagd en regel for det, at det er mannen som skal ut i elden. :kgblunk:

Hva om denne stakkar gutten er like uerfaren som jenta? Tipper det er mye prestasjons angst inni bildet her ja... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det pleier jo stort sett å gi best grunnlag når den mest erfarne tar styringen først.... :wink:

Jeg har alltid med tungebruk i oppvarmingen. Finnes nesten ikke noe bedre enn å se partneren bukte seg under bevegelsene til tunga mi.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Munnsex er godt det - men kanskje ikke når man ikke har gjort annet enn å kysse først? Det krever endel trygghet og tillit for å gi seg over til det, er min erfaring. Man skal gi fra seg endel kontroll, og det er slett ikke lett når man er helt "ny i faget". Da er det lettere å være "face to face" - og ha kontroll over hva som skjer og når.

Dessuten er jeg helt enig i at den som er den mest erfarne tar styringen, er begge like uerfarne, må man kjenne seg frem og fomle litt, le litt, snakke litt, og så finner man ut av det sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke planlagt så mye hve som skal skje og ikke skje....

D meste skjer som regel naturlig selv om den ene eller begge ikke har noen seksuell erfaring fra før..... :wink:

Er forøvrig enig med de andre her at munnsex er som regel ikke d første man gjør da d krever tillit til og trygghet overfor parntneren da dette er veldig intimt.....d er iallefall min erfaring :)

Mitt råd: Ta d som d kommer og gjør d som faller seg naturlig i situasjonen...... lykke til :wink::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...