AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #1 Skrevet 11. juni 2022 lyst å hoppe på en billigtur.... Anonymkode: 87592...7d3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #2 Skrevet 11. juni 2022 Må først ta tog eller fly for å komme meg til Gardermoen. Så de såkalte billige turene blir ikke så billige. Anonymkode: 8f7c2...aa2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #3 Skrevet 11. juni 2022 Reiste kun på restplass flere ganger i året i mange år før jeg flyttet til "syden" og kun en gang var jeg litt uheldig med hotellet, havnet da i en leilighet i en bungalow og måtte dele leiligheten med et eldre ektepar en natt. Det var egentlig ikke noe problem siden det var to soverom. Et år så var jeg og søsteren min 14 dager på Tenerife og vi reiste på restplass, vi betalte 4000,- hver for turen og da fikk vi samme standard som de som betalte 14000,- for en uke. Skal man reise på restplass så lønner det seg IKKE å reise til typiske billigdestinasjoner som Tyrkia, Bulgaria, Kroatia, Egypt og andre land som kan være lugubre. Da er det nesten garantert at man havner på dårlige hotel der man må dele rom med andre, felles toalett i gangen eller at man må bytte hotel 3 ganger på en uke. Anonymkode: 7ff4e...b09 1
Million Skrevet 11. juni 2022 #4 Skrevet 11. juni 2022 (endret) Før jeg fikk barn, og den gangen jeg var singel og reiste med single venninner, så kjøpte vi USPESIFISERTE restplass-reiser til syden et par ganger (ekstra billig når man ikke vet hotellet en gang, kun destinasjonen). Det første året havnet vi på det beste fem-stjerners hotellet i katalogen til reiseoperatøren, for en brøkdel av hva fullprisen for to uker der var. Vi følte vi var kjempeheldige, og året etter tenkte vi at vi kanskje kunne ha like mye flaks igjen... det hadde vi ikke. Vi var på Kypros i juli, og havnet på et skittent hotell som ikke en gang sto i katalogen til reiseoperatøren, og det hadde heller ikke air condition på rommet. Vi holdt på å svette i hjel i ferien. Det var altså to ytterpunkter de to årene. Ene året supert luksushotell, andre året et skittent lite hotell som ikke sto i katalogen (som reiseoperatøren sikkert bare hadde leid ekstra rom hos til restplass-kjøpere). Endret 11. juni 2022 av Million føyde til mer info 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #5 Skrevet 11. juni 2022 Har reist mye med restplass men styr unna uspesifisert i sommermånedene! Anonymkode: 0cd53...798
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #6 Skrevet 11. juni 2022 Ja. Vet jo hvilket hotell det er Anonymkode: 67495...88b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå