AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #1 Skrevet 11. juni 2022 Jeg har to barn som blr "kidnappet" til utlandet og jeg prøvde å hente de hjem, ble fengslet og var i et voldig forhold der også far hadde full kontroll over økonomi og mitt liv og fysisk. Nå ble jeg arrestert i utlandet og utvist pga faren, men fikk rettslig order på å ha kontakt hver uke og foreldreansvar.. gått 7 år nå og har ca sporadisk hatt kontakt, har PTSD og etablert en ny familie og jobb. Bygget livet opp igjen .. men saken er at jeg vil ikke snakke med barna, for samtalene blir overvåket og faren har gjort så jeg er en forferdelig mor og annet ... Det er psysisk tungt å prate med de og de gråter og spør når jeg skal komme hjem igjen selv etter 7 år . Faren har pålagt meg å ikke si noe om hjemlandet mitt og norge har prøvd å få ungene hjem gjennom haag konvensjonen da de er født i Norge og oppvokst her .. Men nå er jeg så fæl og tør ikke å prate med dem .... Anonymkode: 8faa4...9ee
SnartMammaLykke Skrevet 11. juni 2022 #2 Skrevet 11. juni 2022 Dette høres veldig tungt ut. Hvorfor har faren barna om han er voldelig? Er han psykisk eller fysisk voldelig mot barna også? Om du bor i Norge, gå til NAV. Snakk med helsesøster, lege eller annet helsepersonell. Kan du eventuelt få gratis advokat her hjemme?
Million Skrevet 11. juni 2022 #3 Skrevet 11. juni 2022 (endret) Har ikke du skrevet flere tråder om dette tidligere? Du har en sønn og en datter i utlandet, ikke sant? Eller det kan for all del være flere slike kidnappingssaker. Det skjer jo årlig. Endret 11. juni 2022 av Million 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #4 Skrevet 11. juni 2022 Er det virkelig sant at barn født i norge, blir kidnappet av far og tatt til utlandet, og så gjør ikke norge noe? Anonymkode: 4ed5d...d7f
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #5 Skrevet 11. juni 2022 27 minutter siden, AnonymBruker said: Er det virkelig sant at barn født i norge, blir kidnappet av far og tatt til utlandet, og så gjør ikke norge noe? Anonymkode: 4ed5d...d7f Stemmer det... De har prøvd men mislykket.. har fått advokat og og hjelp gjennom BUP. Anonymkode: 8faa4...9ee
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #6 Skrevet 11. juni 2022 1 hour ago, Million said: Har ikke du skrevet flere tråder om dette tidligere? Du har en sønn og en datter i utlandet, ikke sant? Eller det kan for all del være flere slike kidnappingssaker. Det skjer jo årlig. To gutter.. Anonymkode: 8faa4...9ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå