Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det slik at noen ikke åpner messenger, selv om de har vært pålogget flere ganger? Hva om det er en viktig beskjed de går glipp av?

Anonymkode: 895c4...84b

Videoannonse
Annonse
Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet

Man ringer hvis det er noe viktig. Man sender ikke melding på messenger. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hva om det er en viktig beskjed de går glipp av?

Viktige beskjeder bør gå via seriøse kanaler.

Jeg orker ikke styre for mye på sosiale medier, og messenger er klart en av de jeg sjeldent er innom, selv om jeg sørfer litt på fajs.

Anonymkode: 1e789...a83

• Liker 5
Skrevet

Jeg sjekker facebook en til to ganger i uken.
Facebook er LAME!
Det finnes da andre media å kommunisere på.

• Liker 4
Skrevet

En ting er at man ringer om det faktisk er noe viktig. En annen ting er at man faktisk ikke trenger å være tilgjengelig for andre hele tiden. Noen ganger er det godt å "koble av" og svare på den meldingen når det passer en selv.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
Kvakkekyllingen skrev (3 minutter siden):

Man ringer hvis det er noe viktig. Man sender ikke melding på messenger. 

Jeg har ikke telefonnummeret til denne personen og jeg får heller ikke søkt det opp. da det er hemmelig nummer.

AnonymBruker
Skrevet

Skulle si at det er ofte jeg ikke har fått varsler om at noen har sendt meg melding der og har først sett det flere uker senere, men om de har vært aktive så

Anonymkode: 48b6b...9f2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De åpner ikke DINE meldinger sånn at du ikke ser at de har lest dem. Men de har lest dem, ved hjelp av "notifications". 

Anonymkode: 9b44c...bfb

• Liker 7
Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har ikke telefonnummeret til denne personen og jeg får heller ikke søkt det opp. da det er hemmelig nummer.

Da vet jeg ikke. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg åpner ikke meldinger på messenger hvis jeg ikke har tid til å svare. Mannen min pleier å sende meldinger der, både når han er offshore og ikke har tilgang til å ringe/sende sms og eller også. Så det hender jeg går inn for å svare ham, f.eks. i pausen på jobb, men lar være å trykke meg inn på andre meldinger jeg har fått der. Det hender også jeg går inn på fb for å sjekke noe, men ikke har tid eller lyst til å lese meldinger. I dag vet jeg f.eks. at jeg logget meg inn for å sjekke adresse og nøyaktig tidspunkt for et arrangement jeg skulle ha med barna på. Ei venninne hadde sendt mange meldinger da. Og de leste jeg nå, etter at barna hadde sovnet, før jeg logget inn på KG. 

Anonymkode: df582...f8d

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Men da kjenner dere ikke hverandre spesielt godt? 

Anonymkode: 128cb...02b

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men da kjenner dere ikke hverandre spesielt godt? 

Anonymkode: 128cb...02b

Kollega.  

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har skrudd av varslene på Messenger. Sjekker Facebook innimellom, men kan gå dager mellom hver gang jeg sjekker selve Messenger. Går ut fra at folk ringer, hvis det haster.

Kanskje andre kollegaer har telefonnummer hvis det er viktig? 

Anonymkode: 63cd6...be0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Mange leser meldingene som kommer opp, men orker ikke åpne i Messenger da avsender ser du har åpnet og forventer et svar med en gang.. 

Anonymkode: cb122...c8b

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har ikke varsler på messenger. Er innom en sjelden gang.

• Liker 5
Skrevet

Jeg har ikke på varsler på messenger. Om det er viktig får man ringe eller sende sms. Messenger brukes bare litt enkel chat og moro.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har oppdaget at jeg er pålogget uten å faktisk åpne appen, kanskje den evt surrer i bakgrunnen noen dager. Får ikke opp varsler heller. Så for meg er det reelt at jeg ikke leser meldingene fordi jeg ikke vet om dem. 

Anonymkode: acbb0...4f3

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor er det slik at noen ikke åpner messenger, selv om de har vært pålogget flere ganger? Hva om det er en viktig beskjed de går glipp av?

For man kanskje ikke orker samtaler, men man orker a scrolle tankeløst. Husk at ingen er pliktig å åpne meldingene dine, forøvrig jævla creepy du sjekker… 

• Liker 4
Skrevet
Heydayotheinterweb skrev (2 timer siden):

Jeg sjekker facebook en til to ganger i uken.
Facebook er LAME!
Det finnes da andre media å kommunisere på.

Facebook er for gæmliser. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg leser de i nedtrekksmenyen på mobilen. Det er aldri noe viktig å lese der. Folk får ringe om det er viktig. 

Anonymkode: ac455...59b

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...